پرچمدار کترپیلار معرفی شد: CAT S50
کترپیلار، سازنده ماشین آلات صنعتی و البته تلفن های هوشمند با مقاومت بالا، در مراسم IFA 2014 دست خالی ظاهر نشده بود و از جدیدترین محصول هوشمند اش رونمایی کرد. این تلفن هوشمند که CAT S50 نام ...
کترپیلار، سازنده ماشین آلات صنعتی و البته تلفن های هوشمند با مقاومت بالا، در مراسم IFA 2014 دست خالی ظاهر نشده بود و از جدیدترین محصول هوشمند اش رونمایی کرد.
این تلفن هوشمند که CAT S50 نام دارد، همانند دیگر محصولات کترپیلار در این حوزه، از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و آب برخوردارند. از نظر ظاهری باید گفت یک قاب بسیار مستحکم دور تلفن همراه را گرفته و به همین دلیل به خوبی مقاوم است.
مشخصات سخت افزاری CAT S50:
- صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰پی
- پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن ۴۰۰ و توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز
- حافظه داخلی ۸ گیگابایت
- دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED
- دوربین دوم VGA
- اندروید ۴.۴
این تلفن هوشمند از ۲ گواهینامه IP67 و MIL-810G بهره مند است. اولی مربوط به دوام دستگاه به مدت نیم ساعت در یک متر آب است و مورد دوم، مقاومت در برابر نمک، گرد و غبار، رطوبت، باران، لرزش، تابش خورشیدی، حمل و نقل و شوک حرارتی است.
S50 با قیمت 500 دلار عرضه خواهد شد. در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتر و ویدیوی کار با دستگاه را مشاهده بفرمایید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/cats50.MP4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






سلام.من 5 ماهه b15 کاتر پیلار دارم عالیه.
سلام دوستان. من یکم با کارکرد این گوشی مشکل دارم. اگه کسی از این گوشی داره به تلگرامم مسیج بده لطفا چنتا سوال کنم ازش. ممنون میشم واقعا. نمیتونم از sd کارت استفاده کنم. اگه کسی راهنمایی کنه ممنون میشم. تلگرام : rose30ah
من کاترپیلار دارم.
سلام6ماه پیش من بنا به شرایط کاری و ورزشی ونیاز به یک گوشی مقاوم تصمیم به خریدن این گوشی گرفتم بعد از یک ماه متوجه شدم باطری هنگام شارز داغ میشود و باطری بعد 4ساعت تخلیه میشود هیچی گوشی دو بار رفت وبرگشت و جواب اخر که تو خیلی حساسی الان گوشی خونه افتاده و هیچ کس پاسخگو نیست تنها کاری که برام کردند اینکه باید چندین بار دکمه اش رو بزنم تا باز شود و دایم تو شارز باشد شماره من 09119334626کامران از رشت
بندع همینو خریدم و خیلی هم راضی هستم. تنها ایرادش فقط کیفیت پایین دوربینشه. مقاوم.. شیک.. خوش دست
دوستان من تازه خریدم واقعا با هاش حال میکنم هر تو دستم میبینه
خود به خود جذب میشه
.
ایفل من میخام بخرمش اما یکم گزونه
سلام دوستان . از کسانی که این نوع گوشی cat دارن میخوام بپرسم از نظر کیفیت و رزولیشن در ظاهر و در مقایسه با گوشیهای جدید تر .خیلی متفاوت یا از درجه قابل قبولی برخوردار و اینکه سرعت پردازش و استفاده کردن از اون چقدر راحت؟ آیا منو فارسی دار ؟ لطفا اگر از این گوشی استفاده کردین صادقانه منو راهنایی کنید... متشکرم.
تا از کاترپیلار ها استفاده نکنی،نمیفهمی.اونایی هم که دنبال کلاس کار هستن بدونن کاترپیلار تو همه محصولات تولیدی اخرشه.اپل وباقی گوشی ها تو دست همه هست ولی اینو هرکی دیده حال کرده.
با سلام خدمت همه دوستان
من خودم اين گوشي رو دارم قبل از اينكه وارد ايران بشه خريد كردم
بر خلاف ظاهرش خيلي گوشي خوش دست و سبكي هست
از نظر پردازشگر هم خيلي پرسرعت و با كيفيت هست و هيچ مشكلي همندارم باهاش
چندين بار خودم تست ضربه و آب كردم موفق بوده
شما ها هم ميتونيد بريد آپل بخريد چون فكر ميكنيد هر كه داره با كلاس
والا با گوشي اپل دست كسايي ديديم كه كليك سبز و قرمز رو هم بلد نيت درست انجام بدن فقط شنيدناپل خوبه
بله درست میگین من قبلا اپل داشتم با این گوشی هم خیالم راحته که دیگه ضربه نمیخوره هم از نظره کارایی
سلام بچه ها به خدا یکی بهم بگه این گوشی از نظر سخت افزاری چه جوریه خوبه بخرمش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی مردونه راهنماییم کنه
سلام علیرضا منم مثل تو اگه تو فهمیدی به منم بگو
از کجا میشه خریداریش کرد ؟
علا الدین قیمتشم ۱۱۰۰۰۰۰