ایسوس تبلت VivoTab 8 خود را با سیستم عامل ویندوز ۸.۱ معرفی کرد
ایسوس در جریان رویداد IFA 2014 برلین از محصولات زیادی رونمایی کرد: ساعت هوشمند Zen Watch و تبلت اندرویدی خود با پردازنده ۶۴ بیتی با نام MeMoPad 7 از جمله آنها بودند. اما ماجرا هنوز ...
ایسوس در جریان رویداد IFA 2014 برلین از محصولات زیادی رونمایی کرد: ساعت هوشمند Zen Watch و تبلت اندرویدی خود با پردازنده ۶۴ بیتی با نام MeMoPad 7 از جمله آنها بودند. اما ماجرا هنوز تمام نشده و امروز تبلت ۸ اینچی با نام Vivo Tab 8 را با سیستم عامل ویندوز ۸.۱ معرفی کرد.
پردازنده این دستگاه همانند میمو پد ۷ با معماری ۶۴ بیت و از نوع Intel Atom Z3745 که یک چیپ چهار هسته ای با توان پردازشی ۱.۸۶ گیگاهرتزی است. جالب اینکه برد SoC استفاده شده در این تبلت، درست همانند نسخه اندرویدی است. همراه با این پردازنده، بسته به انتخاب شما، یک یا دو گیگابایت رم قرار دارد. فضای داخلی شما در این تبلت ۳۲ گیگابایت است که به وسیله پورت MicroSD تا ۶۴ گیگابایت دیگر هم می توانید به آن اضافه کنید.
اما برسیم به صفحه نمایش VivoTab 8 که یک نمایشگر ۸ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است که به رقم تراکم پیکسلی ۱۸۸ پیکسل در هر اینچ می رسیم. ایسوس برای هر دو دوربین اصلی و دوم این تبلت، یک لنز ۲ مگاپیکسلی تعبیه کرده و همچنین، این دستگاه از یک باتری 15.2Wh (حدودا ۳۰۴۰ میلی آمپر) استفاده کرده است. نکته جالب توجه در این تبلت، وزن ۳۳۰ گرمی آن است که می توان گفت این دستگاه یکی از سبک ترین های این حوزه محسوب می شود.
به طور کلی باید گفت، ویوو تب ۸ در اصل نسخه کوچک تر شده VivoTab 8 Note است که در ابتدای سال میلادی معرفی شد. هنوز قیمت این تبلت جدید ایسوس مشخص نشده اما به زودی در رنگ های مشکی، سفید، بنفش و طلایی عرضه خواهد شد.
در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از این محصول را خواهید دید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.












قلم vivotab 8 note رو توی این مدل حذف کردند؟
چند وقت پیش برای اولین بار با تبلت ویندوزی Dell Venue 8 Pro
کار کردم فوق العاده بود نسخه کامل ویندوز روش نصب بود به راحتی فتو شاپ رو ران می کرد... اما نکته ای که نظر منو جلب کرد اجرای نسخه دسکتاپ far cry 3 بود .
من عین همین تبلت رو با همین مشخصات (تقریبا) لنوو خریدم یک میلیون و چهارصد. فقط میخوام بگم اگر جی پی اس نداشته باشه (که لنوو نداشت) دو زار هم نمیارزه.
خوبه فقط در مورد رمش نمیدونم چون زیاد در مورد ویندوز اطلاعات ندارم (منظورم وینفون و مثل اینه که اسمشو نمیدونم)
یکی از تبلت های بسیار عالی که دیدم، اگر قیمتش مناسب باشه میخرمش
من تو کف اینو z3 tabletم
روح ایسوس در ویندوز دمیده شد.
آقا مانی واسه بچه های سایت هرکدوم یه موتو 360 نیاوردی به عنوان هدیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
به من از اون KitKat های آقای پور حسینی بدن هم راضی ام !! چه قدر کم توقع ام من :D !!!
اونو که همش خودش خورده چیزی به ما نرسیده اما حالا که اینجوره ما با کیت کت هم قانع هستیم
اين هم تغيرات و ديزاين جديد آيكون ها
چه خوشگله بیزحمت یه دونه مشکی
نمیدونم ایسوس چه گیری به صفحه HD داده!!!
لطفا یکم پیشرفت...
ساده و زیبا