اپل قیمت و تاریخ عرضه آیفون های جدید را اعلام کرد
اپل در طی مراسم معرفی محصولات جدید اش از قیمت آیفون های جدید و همچنین ارزان تر شدن محصولات پیشین خود خبر داد. در این مراسم آیفون ۶ با قیمت ۱۹۹ دلار برای ظرفیت ۱۶ ...
اپل در طی مراسم معرفی محصولات جدید اش از قیمت آیفون های جدید و همچنین ارزان تر شدن محصولات پیشین خود خبر داد. در این مراسم آیفون ۶ با قیمت ۱۹۹ دلار برای ظرفیت ۱۶ گیگابایت آغاز می شود و تا ۳۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایت ادامه می یابد.
آیفون ۶ پلاس در سه ظرفیت ۱۶، ۶۴ و البته ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد و هر کدام به ترتیب ۲۹۹، ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. نکته لازم به ذکر این است که آیفون های مذکور، با قرار داد ۲ ساله هستند و قیمت نسخه آنلاک هنوز اعلام نشده.
در این مراسم اپل آیفون ۵ سی را با قرار داد ۲ ساله به صورت رایگان و ۵ اس را ۹۹ دلار اعلام کرد.
آیفون ۶ از ۱۹ سپتامبر (۱۰ روز دیگر) برای فروش عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تو محرم ایستگاه صلواتیا 5 سی میدم اونجا؟؟؟؟
آیفون 6 16 گیگابایتی 50 دلار ارزون تره دوستان ! الان سایت اپل زد قیمت اش رو شده 649 دلار !! اونوقت مدل 64 گیگابایتی شده 749 دلار !!!! خیلی خوبه به نظرم !!! من میخرم خدایی با اون که دوربین اش زشته ولی گوشیم رو به داداشم فروختم 5 اس رو 1 میلیون 2 نقطه دی
من گلکسی آلفا رو ترجیح میدم
من طرفدار سامی هستم ولی واقعا انتظار نداشتم اپل این طور خراب کنه نوت 4 رو با این مقایسه کنید تا اوج فاجعه رو بفهمین
ماشا الله ، دوستان مورد لطف قرار دادن آيفون رو !
ديگه بايد چي كار ميكرد !؟
حالا ميبينيد كه ركورد فروش را خواهد زد
کلن الان فقط دوست دارم به موتو 360+ نوت اج فکر کنم
خدایی با چه رویی اومدن رویه صحنه گفتن این ایفون 6 هه
قیمت ها رو اشتباه زدید ٬ ۶۴ و ۱۲۸ گیگ جایگزین ۳۲ و ۶۴ گیگ شدن با همون قیمت ها .
یعنی میشه 4 میلیون !؟
5 اس که خوشگلتر بود که!
این که قیمتش 299 دلاره چطور باید تو ایران بالای 2 میلیون فروخته بشه؟
وجدان ندارید اگر این دلالان دزد حروم خور به قیمت بالا اینا رو فروختن بخرید.
دوست عزیز تحت اپراتور میدونی یعنی چی ؟