ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 6 اپل iphone 6 apple
تکنولوژی

اپل قیمت و تاریخ عرضه آیفون های جدید را اعلام کرد

اپل در طی مراسم معرفی محصولات جدید اش از قیمت آیفون های جدید و همچنین ارزان تر شدن محصولات پیشین خود خبر داد. در این مراسم آیفون ۶ با قیمت ۱۹۹ دلار برای ظرفیت ۱۶ ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۳  |  ۲۲:۲۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل در طی مراسم معرفی محصولات جدید اش از قیمت آیفون های جدید و همچنین ارزان تر شدن محصولات پیشین خود خبر داد. در این مراسم آیفون ۶ با قیمت ۱۹۹ دلار برای ظرفیت ۱۶ گیگابایت آغاز می شود و تا ۳۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایت ادامه می یابد.

آیفون ۶ پلاس در سه ظرفیت ۱۶، ۶۴ و البته ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد و هر کدام به ترتیب ۲۹۹، ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. نکته لازم به ذکر این است که آیفون های مذکور، با قرار داد ۲ ساله هستند و قیمت نسخه آنلاک هنوز اعلام نشده.

در این مراسم اپل آیفون ۵ سی را با قرار داد ۲ ساله به صورت رایگان و ۵ اس را ۹۹ دلار اعلام کرد.

آیفون ۶ از ۱۹ سپتامبر (۱۰ روز دیگر) برای فروش عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • HosseiN

    تو محرم ایستگاه صلواتیا 5 سی میدم اونجا؟؟؟؟

  • iMori

    آیفون 6 16 گیگابایتی 50 دلار ارزون تره دوستان ! الان سایت اپل زد قیمت اش رو شده 649 دلار !! اونوقت مدل 64 گیگابایتی شده 749 دلار !!!! خیلی خوبه به نظرم !!! من میخرم خدایی با اون که دوربین اش زشته ولی گوشیم رو به داداشم فروختم 5 اس رو 1 میلیون 2 نقطه دی

  • حسین

    من گلکسی آلفا رو ترجیح میدم

  • amir mohammad

    من طرفدار سامی هستم ولی واقعا انتظار نداشتم اپل این طور خراب کنه نوت 4 رو با این مقایسه کنید تا اوج فاجعه رو بفهمین

  • محمد

    ماشا الله ، دوستان مورد لطف قرار دادن آيفون رو !
    ديگه بايد چي كار ميكرد !؟
    حالا ميبينيد كه ركورد فروش را خواهد زد

  • TROOL

    کلن الان فقط دوست دارم به موتو 360+ نوت اج فکر کنم
    خدایی با چه رویی اومدن رویه صحنه گفتن این ایفون 6 هه

  • شاهین

    قیمت ها رو اشتباه زدید ٬ ۶۴ و ۱۲۸ گیگ جایگزین ۳۲ و ۶۴ گیگ شدن با همون قیمت ها .

  • امین

    یعنی میشه 4 میلیون !؟

  • Era

    5 اس که خوشگلتر بود که!

  • محمد

    این که قیمتش 299 دلاره چطور باید تو ایران بالای 2 میلیون فروخته بشه؟
    وجدان ندارید اگر این دلالان دزد حروم خور به قیمت بالا اینا رو فروختن بخرید.

    • pooya

      دوست عزیز تحت اپراتور میدونی یعنی چی ؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی