به روزرسانی بعدی Xbox One حاوی قابلیت های نسخه ۳۶۰ خواهد بود
کاربران Xbox One نسبت به نبود امکانات نرم افزاری موجود در کنسولی قبلی، ابراز نارضایتی های فراوانی کرده اند. اما خبر خوشی که امروز برای این دسته از عزیزان منتشر شده این است که مایکروسافت قصد دارد ...
کاربران Xbox One نسبت به نبود امکانات نرم افزاری موجود در کنسولی قبلی، ابراز نارضایتی های فراوانی کرده اند. اما خبر خوشی که امروز برای این دسته از عزیزان منتشر شده این است که مایکروسافت قصد دارد به زودی یک بسته به روز رسانی برای اکس باکس وان منتشر کند و در طی آن، قابلیت های نرم افزاری که پیشتر در ۳۶۰ دیده بودیم را در نسخه جدیدتر هم خواهیم دید.
اولین تغییرات در بخش Snap دیده می شود و شما با دو بار فشردن دکمه اکس باکس کنترلر به صفحه دوستان، پیغام ها و جوایز دسترسی خواهید داشت. همچنین این به روز رسانی به شما این امکان را می دهد که بدون استفاده از دستورات صوتی کینکت، اقدام به ضبط تصویر کنید. بدین صورت که به سادگی کافیست ۲ بار دکمه اکس باکس و سپس X را بفشارید تا در همان لحظه، ضبط تصاویر بازی شما آغاز می شود و تا ۳۰ ثانیه آینده ادامه خواهد داشت.
یکی دیگر از امکاناتی که این به روز رسانی به اکس باکس وان شما می افزاید، پشتیبانی بیشتر و امکانات بیشتر به پخش DLNA آن است و با این کار، رقابت را برای دیگر کنسول ها سخت تر کرده. با این به روزرسانی شما می توانید به راحتی به موسیقی، تصاویر و ویدیوهای موجود در رایانه یا هر گجتی که از فن آوری DLNA پشتیبانی کند، دسترسی داشته باشید. نکته جالب این که از این به بعد امکان پخش ویدیوهای با فرمت MKV هم اضافه شده است.
اما این به روزرسانی قابلیت های دیگری را هم به کنسول شما اضافه می کند: به طور مثال شما از این به بعد می توانید بازی ها و اپلیکیشن های نصب شده به روی کنسول را مخفی کنید و همچنین، با فشردن دکمه اکس باکس به سادگی ساعت و نشانگر باتری کنترلر کنسول را به روی تلویزیون خود ببینید.
به روز رسانی جدید اکس باکس وان در اکتبر برای تمام کاربران این کنسول عرضه خواهد شد و بعد از آن، تمام موارد بالا به همراه برخی امکانات دیگر، به دستگاه شما اضافه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ایول خوبه خبر توپیه واسه کسایی که میخوان xbox one بخرن
خخخخخ دوستان اپلی که متحد الآواتار شدن هی قاطی میشن...
هی مجبورم برگردم اسمارو بخونم :D
توی قدرت و توانمندی های گرافیکی PS4 برتره ولی به عنوان کسی که PS4 داره میگم دیگه به جز بازی هیچی PS4 نمیده ولی در مقابل XBox حداقل پخش موزیک داره!و از همه مهمتر DLNA !!!
ولی خوب کنسول برای بازیه و کار اصلیش اونه واسه همینه که به شخصه نظرم با PS4 هست البته داشتن جفتشون دیگه .... واویلا :)))
دوستان گلم انقدر تو دنياي تكنولوژي غرق شدين كمي هم به فكر سلامتي چشم هاي خودتون هم باشين
من نسل قبلی 360 داشتم واقعانم راضی بودم اما این نسل .. متعصبانه نگما اما PS4 یه چیز دیگس . قیمت کمتر قدرت بیشتر . انحصاریای بهتر ..
دلم حوس بازی با کنسول کرده بد !! شیطونه می گه پس اندازم رو بدم یه وان بخرم !!
راستش من تا سال قبل گیمر بودم اونم افراطی اما از امسال اصلا حوصله حتی یه دست فیفا رو هم ندارم
یه سوال دوستان ایرانی که از بازی های کرک شده استفاده میکنن میتونن انلاین شن و این اپدیتو دریافت کنن؟(خودم ندارم اما علاقه مندم بدونم)
مگه بازی های وان و کرک کردن ؟ :/
نه دوست عزیز ولی امیداورم کرک هم نشه بجاش ویندوز یکپارچه روش نصب بشه که فوق العاده میشه .اگه این اتفاق بیافته خیلیا سمت ps4 نمیرن ............
یکی از دوستای گیمرم گفت هم پلی استیشن 4 هم ایکس باکس وان رو کرک کردن حالا خودم مطمعن نیستم
فکر نمی کنم کامل کرک کرده باشن ...اگه کرک کرده باشن رسانه ها سرصدا میکنند......................
بله میشه
خیلی هم عالی
ماکروسافت خوب داره به سیستم نرم افزاری کنسولش میرسه و کاملو کامل ترش میکنه
4 , نیم ساعت فِقط! هـــا چیه ؟ نکنه میخوای بگی فَقط نه ٬ فِقط ببین به همین میگن حــــاشیه !!!
داداش تو همون سوتابایت هستی؟؟؟ یا من اشتباه میکنم؟؟؟شده یوتابایت:-)
نه بابا ٬ من از سوتابایت خیلی کوچیک ترم !! سوتا تاج سرمونه
جان من از این حرفا نزن !! من چیزی نیستم تو این سایت !! خواهشن این جملات رو دیگه نگو !!
هردفعه میبینمت سوتابایت تو اینجا مطمعن تر میشم خیلی بچه باحالی هستی
حالا راجع به مطلب انتظاری که از مایکروسافت میرفت این بود که تمام قابلیت های نسخه قبلو به نسخه جدید منتقل کنه اما هنوزم دیر نیست این خوبه که مایکروسافت داره به خوبی پشتیبانی میکنه از محصولاتش