ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند Jawbone با اندروید پوشیدنی، هلث کیت اپل و ویندوز فون سازگار می شود

نرم افزار دستبند Jawbone تا کنون به عنوان گجتی جهت دنبال کردن وضعیت سلامت، یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار به حساب می آمده؛ اما بزرگترین مشکل آن محدود بودنش به ردگیری اطلاعات ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نرم افزار دستبند Jawbone تا کنون به عنوان گجتی جهت دنبال کردن وضعیت سلامت، یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار به حساب می آمده؛ اما بزرگترین مشکل آن محدود بودنش به ردگیری اطلاعات از طریق دستبندش است. بنابراین کاربران برای استفاده از امکانات مفید نرم افزار Jawbone Up، مجبور به تهیه یکی از دستبندهای آن بودند. اما این مساله متوقف شده است.

یکی از سخنگویان شرکت Jawbone تایید کرده که APIهای نرم افزار Jawbone Up برای اتصال به اندروید پوشیدنی جهت دریافت اطلاعات از ساعت های هوشمند به زودی ارائه خواهد شد. همچنین API مخصوص HealthKit اپل نیز به زودی ارائه می شود.

معنی این حرف این است که برای استفاده از اپلیکیشن فوق العاده Jawbone دیگر محدود به خرید یک دستبند Up نیستید. این نرم افزار به زودی با تمامی ساعت ها یا دستنبدهای اندرویدی که مبتنی بر Android Wear هستند و همینطور iWatch اپل سازگار خواهد بود. همچنین نهایتا نسخه سازگار با ویندوز فون آن نیز توسط Jawbone ارائه خواهد شد.

این نسخه های سازگار تا انتهای ماه جاری میلادی ارائه می شوند. امکان انتخاب بین هر دو نسخه از آن برای کسانی که از دستبند Up بهره می برند و آنها که هنوز آن را نخریده اند، وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • شربت آبلیمو

    این دیگه چی میگه...

  • اشکان

    خوبه که از ویندوزفون هم پشتیبانی میکنه، اول فیت بیت، حالا هم جاوبُن! :) مایکروسافت یه ساعت هوشمند هم بده دیگه حله! :D

  • eimanarenji

    يادم رفت بگم
    تا ١ ساعت پيش مجتمع پايتخت بودم ! باور كنيد قسم ميخورم خودم ديدم ،،،، يه بدبخته مرفه بي درده ... اي اومد ٧ ميليون و ٢٠٠ هزار تومن پول داد و شادمان آيفون ٦ خريد اونم رنگ مشكي!!!!!!!
    -------------------
    اسيد دارين!؟!

  • tahaeb

    ساعت بگذر دیگه

  • eimanarenji

    سايت اپل شروع كرد...... فيليپ شيلر almost time...!!!

  • یه بنده خدا

    بچه ها سایت اصلی اگل خبر نگاری داره کیکنه برید اونجا

  • Ehsan

    سایت اپل لنتی چ جوی میده

  • MasouD

    هه هه چه جالب سايت خود اپل وبلاگ نويسى گذاشته

  •  Omid.NL

    مدیران بلند پایهٔ اپل وارد سالن کنفرانس میشوند

  • سوتابایت

    پوشش ویژه مراسم !! بیب بیب هورا !!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی