ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش ویدئویی زنده: ساعت ۲۱، مراسم معرفی آیفون ۶ [به پایان رسید]

بعد از مدتها به روزی رسیدیم که نه تنها کاربران آی دیوایس ها، بلکه همه افراد در انتظار آن بودند. در این مراسم اپل قصد دارد از محصولات جدیدش رونمایی کند و در بین آنها، معرفی ...

تحریریه دیجیاتو
تحریریه دیجیاتو منتشر شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۳  |  ۲۱:۲۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از مدتها به روزی رسیدیم که نه تنها کاربران آی دیوایس ها، بلکه همه افراد در انتظار آن بودند. در این مراسم اپل قصد دارد از محصولات جدیدش رونمایی کند و در بین آنها، معرفی آیفون ۶ (با دو سایز احتمالی ۴.۷ و ۵.۵ اینچ) از همه محتمل تر است. اما شایعات می گویند که به احتمال خیلی زیاد امشب محصولات دیگری هم مثل ساعت هوشمند این کمپانی، موسوم به iWatch هم رونمایی خواهد شد.

طبق عادت دیرینه اپل، هیچ خبر تایید شده ای از لیست محصولات پیش رو منتشر نشده و در کارت دعوت این مراسم هم عبارت "Wish We Could Say More" به معنی "کاش بیشتر می توانستیم بگوییم" دیده می شود.

ما در دیجیاتو این رویداد را به طور کامل و به صورت زنده تحت پوشش وبلاگ نویسی خود قرار خواهیم داد و مفتخریم به شما اعلام کنیم که پخش ویدئویی این مراسم نیز به صورت مستقیم برای اولین بار در عرصه وب فارسی، توسط دیجیاتو و تیم فنی Aivivid امشب انجام خواهد پذیرفت. برای مشاهده زنده مراسم اپل، به آدرس ذیل مراجعه کنید:

 

https://digiato.com/iphone6.php   

 به روز رسانی : متاسفانه پخش زنده از سمت اپل با مشکلاتی مواجه شده است. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (74 مورد)
  • Mohammad.M.Sh

    اولا باید اکانت سایته دیجیاتو داشته باشین تا لنکو بهت بده بده
    دوما مشکل برخورده پخش نمیشه

  • محمد جاودان

    آقا من همین الآن رفتم سراغ نوت 4 بلیط میگیرم میرم سئول اولین نفر باشم:خخخخخ


    قیافه ایفونو:((

  • ali

    چرا میگه stream not found؟

  • Reza

    دوستان لینک استریم لیو برای دیدن :
    http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pijnadfpvkjnfvpijhabdfvpijbadfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8
    با vlc یا هر نرم افزاری که ساپورت میکنه باز کنید...

  • امیرعلی

    با نت 8 مگ نمیاد
    ارور میده

    کروم هستم و ویندوز 8.1

  • محمد

    پس چی شد پخش زنده ویدئویی

  • صابر

    من با 4 مگ دارم تو سایتتون اون ویدیو رو زدم لود نکرد که گرفتین مارو ؟ ویدیو کار نمیکنه که

  • ali

    ?chera video pakhsh nemishe

  • 3tech

    سرعت وبسایتتتون تو حلقتون

  • mohamad

    برای مشاهده زنده مراسم لینک زیر رو داخل vlc player قرار بدید ("http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pijnadfpvkjnfvpijhabdfvpijbadfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8")

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی