ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 6 اپل iphone 6 apple
تکنولوژی

iOS 8 از هفدهم سپتامبر برای دانلود آماده است

برای ما و اپل، آیفون جدید به معنی سیستم عامل جدید است. از آنجا که هر دو نسخه از آیفون های جدید به زودی به بازار عرضه می شوند، iOS 8 نیز به همراه آن ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۳  |  ۲۲:۱۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

برای ما و اپل، آیفون جدید به معنی سیستم عامل جدید است. از آنجا که هر دو نسخه از آیفون های جدید به زودی به بازار عرضه می شوند، iOS 8 نیز به همراه آن ها ارائه خواهد شد. اپل تایید کرد که تاریخ رسمی برای عرضه iOS 8 برای آیفون ها و آیپدها، ۱۷ سپتامبر (هفته آینده) است.

liveblog0679

تمامی آیفون های 4S به بالا، آیپدهای نسخه دو به بالا و همینطور نسل پنجم آیپاد به بعد می توانند از نسخه جدید iOS بهره مند شوند.

در این نسخه امکانات تازه ای تنها برای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس عرضه شده است که Apple Pay از جمله آنهاست. برای استفاده از آن از NFC استفاده می شود. اما سایر قابلیت های تازه که در iOS 8 و پیش از این در کنفرانس توسعه دهنده ها معرفی شده اند به تمامی مدل های اشاره شده در تصویر فوق اضافه می شوند. از جمله کیبردهای جانبی، HealthKit و امکانات تازه که از جمله آنها می توان به پیام صوتی و سازگاری و ارتباط بهتر با سایر ابزارهای اپل -مانند مک ها- اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • AliReza Talebi

    >(

  • Jim Moriarty

    وای خدا ...
    one more thing...

  • Alireza007

    من از همين جا اعلام ميكنم كه دو روز ديگه همه عاشق اين ايفون ميشن
    بعضيا ميگن طراحي 5S بهتر بود
    درسته تو زيبايي بهتر بود ولي گوشي ٢ ميليونيت تا به يه جايي ميخورد ....
    رنگ هاي گوشي ميريخت
    خوشدست بودنش هم بخاطر كوچيكيش بود

  • یه اندرویدی خالص...

    یادش بخیر یه زمانی یادمه ایفون 4 اس اومد مردم حرف های مشابه ای میزدن
    حالا که بیاد همه مثل نسل قبلی میخرنش نگران نباشید

  • آقای دوربینی

    مانی: اوه اوه

  • Jim Moriarty

    من که صبر میکنم آیفون 5یا آپیدت کنن ببینیم کندتر از این نشد آپدیت میکنم!

  • kamyab98 (چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۵۹)

    من یوسمیتی می خوام :(

  • ریک

    امروز هم اپل باخت هم دیجیاتو چون نه ویدیو برام باز میشد نه وبلاگ نویسی رفرش اتومات بود فقط اولش درست کار کرد بعدش ....

  • فربد

    این پیمنت متد ان اف سی عینا از روی گوگل والت کپی برداری شده!
    جالبه بدونین که گوگل پیمنت متد ان اف سی رو به همراه گلکسی نکسوس در کنفرانس سال ۲۰۱۱ معرفی کرد.

  • ببعی

    دیگه از اپل دارم نا امید میشم :(

    • adidas

      بدور از توقع های بچه گانه واقعا امشب عالی عمل کرد..

      • Desined by Apple in california

        آه استیو جابز کبیر!!!!

        :(((((
        کجایی؟؟؟؟
        حیف شد رفتی واقعا!!!
        اپل بدون تو...
        چی بگم واقعا!!

        remember to steve jobsدر اپل.بازی ما بی.خبران حیران.اند آی.پادها همگی در غم تو گریان.اند گر که آی. بی..ام و لینوکس و سونی جوینت شوند نشود نام تو از هارد دیلیت گردانند از مکینتاش تو ویندوزخران گرخیدند همه در غار ریسایکل.بین.شان پنهان.اند همچو ویروس فتادی تو به جان بیل.گیتس مایکروسافتیان از اَپِلت ویران.اند «گر به نزهتگه ارواح برد بوی تو باد» لوگوی سیب تو در باغ عدن چسبانند صفحه.بندان همه در سوگ تو هنگ.اند امروز بی مکینتاش دگر صفحه نمی.بندانند! همه عمر تو در صنعت سی.پی.یو رفت حال باید جسدت از سی.سی.یو بستانند

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی