iOS 8 از هفدهم سپتامبر برای دانلود آماده است
برای ما و اپل، آیفون جدید به معنی سیستم عامل جدید است. از آنجا که هر دو نسخه از آیفون های جدید به زودی به بازار عرضه می شوند، iOS 8 نیز به همراه آن ...
برای ما و اپل، آیفون جدید به معنی سیستم عامل جدید است. از آنجا که هر دو نسخه از آیفون های جدید به زودی به بازار عرضه می شوند، iOS 8 نیز به همراه آن ها ارائه خواهد شد. اپل تایید کرد که تاریخ رسمی برای عرضه iOS 8 برای آیفون ها و آیپدها، ۱۷ سپتامبر (هفته آینده) است.
تمامی آیفون های 4S به بالا، آیپدهای نسخه دو به بالا و همینطور نسل پنجم آیپاد به بعد می توانند از نسخه جدید iOS بهره مند شوند.
در این نسخه امکانات تازه ای تنها برای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس عرضه شده است که Apple Pay از جمله آنهاست. برای استفاده از آن از NFC استفاده می شود. اما سایر قابلیت های تازه که در iOS 8 و پیش از این در کنفرانس توسعه دهنده ها معرفی شده اند به تمامی مدل های اشاره شده در تصویر فوق اضافه می شوند. از جمله کیبردهای جانبی، HealthKit و امکانات تازه که از جمله آنها می توان به پیام صوتی و سازگاری و ارتباط بهتر با سایر ابزارهای اپل -مانند مک ها- اشاره کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

>(
وای خدا ...
one more thing...
من از همين جا اعلام ميكنم كه دو روز ديگه همه عاشق اين ايفون ميشن
بعضيا ميگن طراحي 5S بهتر بود
درسته تو زيبايي بهتر بود ولي گوشي ٢ ميليونيت تا به يه جايي ميخورد ....
رنگ هاي گوشي ميريخت
خوشدست بودنش هم بخاطر كوچيكيش بود
یادش بخیر یه زمانی یادمه ایفون 4 اس اومد مردم حرف های مشابه ای میزدن
حالا که بیاد همه مثل نسل قبلی میخرنش نگران نباشید
مانی: اوه اوه
من که صبر میکنم آیفون 5یا آپیدت کنن ببینیم کندتر از این نشد آپدیت میکنم!
من یوسمیتی می خوام :(
امروز هم اپل باخت هم دیجیاتو چون نه ویدیو برام باز میشد نه وبلاگ نویسی رفرش اتومات بود فقط اولش درست کار کرد بعدش ....
این پیمنت متد ان اف سی عینا از روی گوگل والت کپی برداری شده!
جالبه بدونین که گوگل پیمنت متد ان اف سی رو به همراه گلکسی نکسوس در کنفرانس سال ۲۰۱۱ معرفی کرد.
دیگه از اپل دارم نا امید میشم :(
بدور از توقع های بچه گانه واقعا امشب عالی عمل کرد..
آه استیو جابز کبیر!!!!
:(((((
کجایی؟؟؟؟
حیف شد رفتی واقعا!!!
اپل بدون تو...
چی بگم واقعا!!
remember to steve jobsدر اپل.بازی ما بی.خبران حیران.اند آی.پادها همگی در غم تو گریان.اند گر که آی. بی..ام و لینوکس و سونی جوینت شوند نشود نام تو از هارد دیلیت گردانند از مکینتاش تو ویندوزخران گرخیدند همه در غار ریسایکل.بین.شان پنهان.اند همچو ویروس فتادی تو به جان بیل.گیتس مایکروسافتیان از اَپِلت ویران.اند «گر به نزهتگه ارواح برد بوی تو باد» لوگوی سیب تو در باغ عدن چسبانند صفحه.بندان همه در سوگ تو هنگ.اند امروز بی مکینتاش دگر صفحه نمی.بندانند! همه عمر تو در صنعت سی.پی.یو رفت حال باید جسدت از سی.سی.یو بستانند