ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: نگاهی از نزدیک به دو تلفن هوشمند آیفون ۶ و ۶ پلاس [به روز رسانی شد]

اپل آیفون ۶ را همانطور که در شایعات پیش تر حدس زده شده بود در دو سایز متفاوت از نظر صفحه نمایش عرضه نمود و نسخه ای که دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی است رزلوشنی معادل ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۹ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل آیفون ۶ را همانطور که در شایعات پیش تر حدس زده شده بود در دو سایز متفاوت از نظر صفحه نمایش عرضه نمود و نسخه ای که دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی است رزلوشنی معادل ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیسکل را داشته و آیفون ۶ نامیده شده است در حالیکه نسخه ی دیگر ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه گشته و نام ۶ پلاس را یدک می کشد.

اگر تمایل دارید این دو محصول را از نزدیک و بهتر ببینید شما را دعوت می نماییم ویدئویی که نگاهی اولیه و از نزدیک به آنها دارد را مشاهده نمایید.

به روز رسانی: لینک ویدئو اصلاح شد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-handson.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • Amir Reza

    مگه کلید هومش لمسیه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

  • -SONY-

    بسیار عالی خسته نباشید آقای مقدری و قاسمی......

  • niloo

    نوت 4 صد هزار برابر از این خوشگلتره

  • سيب خور

    همين هم خيلي خوشگله به هر حال سيب پشتش جواب بقيشم ميده

  • ONEvi

    Apple Idream

  • HM-ROYAL

    شکل ظاهری آیفونهای جدید تقریبا" همون طرح ipod 5 ... که خیلی هم قشنگه .

    http://www.axgig.com/images/52176268319677150947.jpg

  • m0hammad_01

    این متن مربوط به پست خاصی نمیشه.من از دوستان بی تعصب خواهش می کنم جواب هر کسی رو ندن. کنفرانس اپل برگزار شد و محصولات خوبی معرفی شد. آیفون هایی با کارایی بالا و ساعت زیبای اپل. اما یه سری ها اومدن و میخوان هر طور شده محصولات رو مسخره جلوه بدن و اونا رو به تمسخر بگیرن. این جو خاصی هست که بنا به تجربه، بعد چند روز فروکش می کنه. دوستان لطف کنید و جواب این بعضی دوستان رو ندید که خودتون رو خسته می کنید. هممون می دونیم که بعد عرضه ی جهانی، فروش فوق العاده این محصولات همه رو شگفت زده خواهد کرد. پیشنهاد می کنم که از دیدن این محصولات زیبا لذت ببرید. البته بعضی دوستان به جا نسبت به محصولا انتقاد دارن و نظر میدن که نظرشون محترمه و من ازشون تشکر ویژه می کنم. منظور من همون یه عده متعصب هستن که همه چیز رو به مسخره می گیرن. ممنون

    • Behnam.t

      موافق هستم با حرفات محمد عزيز.

  • Sadegh

    این محصولات جدید اپل خوبن . نه شاهکارن ، نه افتضاح . فقط همه از شرکتی مثل اپل انتظار نوآوری دارن که تو این محصولات جدیدش وجود نداره .

  • R3D R4N9ER

    آيفون ها جريانشون شده عين Call of Duty :)
    Call of Duty Black Ops اومد همه گفته MW2 خيلي خيلي بهتر بود ، MW3 اومد همه گفتم Balck Ops خيلي بهتر بود ، Black Ops 2 اومد همه گفتم بازم همه گفتن MW3 به اين ميرزه ،Ghosts اومده همه گفتن و ميگن Black Ops 2 شرف داره به Ghosts ، حالا Advanced Warfare مياد همه ميگن و خواهند گفت Ghosts پيش اين شاهكاره!
    حالا آيفون هم همين شده ٤ اومد همه گفتن ٣ جي اس و ٣ جي بهتر بود بعد ٥ اومد گفتن ٤ بهتر اومد و حالا هم .... .

    • borna_talebi

      هنوز MW2 و MW3 از همه بهترند. متای بازی ها رو ببینی میفهمی. یعنی هر چی فروشش بیشتر باشه بهتره؟ یعنی الان اس5 از جی 3 بهتره؟ از زد2 بهتره؟ فروش زیاذ میتونه دلایل بسیاری داشته باشه. هر چیزی که فروشش بالاست حتما قرار نیست خوب باشه

  • Alireza007

    ديديد گفتم نظرتون عوض ميشه
    اخه اين زشته؟

    • Mehrdad_Mech

      دقت دارین توی عکسهای از دید بغل ضخامت بیرون زده دوربین رو حذف کردن ؟؟یکی از سایتهای همسایه هم به این موضوع اشاره کرده :دی

    • TROOL

      بعدن لازمت میشه
      http://www.alldigitall.ir/product/70248/-Spigen-iPhone-6-Case-Thin-Fit-A-%284.7%29#page=1

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی