شب گذشته اپل طی مراسمی دست به معرفی دو تلفن هوشمند آیفون جدید و همینطور ساعت خودش زد، بسیاری این محصولات را مانند همیشه شگفت آور و اعجاب انگیز دانسته و عده ای معتقدند کمپانی مذکور نتوانسته حتی ذره ای از انتظارات کاربران را برآورده نماید.
با همه ی این تفاسیر اپل بعد از معرفی دستاورد های جدیدش مانند همیشه دست به انتشار ویدئوهای مختلفی در پیرامون آنها زده است، که به توضیح قابلیت ها و کاربردهایشان پرداخته و تا حدی تلاش نموده بینندگان را متقاعد نماید آنها نیازمند محصولات جدید این شرکت هستند.
در ادامه ی مطلب می توانید به مشاهده مجموعه ای از ویدئوهای مذکور پرداخته و در مورد تلفن ها و ساعت هوشمند جدید اپل باز هم اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.
ویدئوهای تبلیغاتی مرتبط به آیفون های جدید
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-ads1.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Iphone6-ads2.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-ads3.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-ads4.mp4"]
ویدئوهای تبلیغاتی مرتبط به Apple Watch
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/apple-watch-ads1.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/apple-watch-ads2.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/apple-watch-ads3.mp4"]
متفاوت بنگرید
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/apple-seedif.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
همیشه این موج های مسخره بعد از کرایم اپل هست که میگن اپل دیگه اون اپل قبلی نیست و... و همیشه هم ثابت شده که اپل همون اپل قبلیه، مثل همیشه نوآور.
آیفون الان در ایران موجود است<
اپل داره با این تبلیغا گندی که زده درست میکنه :)
انقدر که از آیفون و کنفرانسش خبر گذاشته شده اینجا که کلا ۳-۴ صفحه ۹۵٪ خبر ایفونه. خب اسمو تغییر بدید به اپلیاتو!
من طراحی آیپاد تاچ ۵ رو دوست داشتم ولی این خرابش کرده مثلا این طراحی بیش تر به محصول رنگی مثل آیپاد میاد تا سیاه و سفید
و اون نوار پلاستیکی پشتش یک کم تو ذوق میزنه.
کلا بیشترین مشکل من با کمفرانس دیشب این بود که اپل فلسفه خودشو زیر پا گذاشت.
کاری به خوبی یا بدی فلسفه اپل ندارم ولی بزرگترین خصوصیت جابز و اپل، توجه به آرمانها بود که زیر پا گذاشته شد.
آیواچ هم اگه اولین ساعت هوشمند بود انقلاب بزرگی بود، ولی الآن انگار اپل تازه آیپد ۱ رو معرفی کرده، در برابر نسلهای جدید رقابت نمیکنه.
البته قابلیتهای جالبی داره ولی تو ساعت طراحی حرف اولو میزنه.
نمیدونم چرا آیو گفته بود کار رو برای ساعت سازهای سوییسی سخت میکنه.
این کمفرانس غیر قابل پیش بینی بود، طراحی آیپد ایر و آیفون ۵ اصلا با اینا تو یه رده نیست.
حتی آیپاد نانو نسل ۶ که ساعت میشد طراحی جذاب تری از اپل واچ داشت.
قابیلت استفاده با یک دست :
ممنون اقای مقدری
آیفون جدید واقعا طراحی زیبایی داره ، بدون شک با در دست گرفتن آیفون جدید عاشقش خواهید شد ،
واقعا دم اپل گرم
حالا اینا رو میبخشم ....
چرا آیپاد تاچ معرفی نکردن نامردا؟!
آخه چرا .......