ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده ی ویدئویی مراسم اپل چندین بار دچار وقفه و اشکال گردید

اپل امروز در طول پخش زنده ی ویدئویی مراسم خود با مشکلات گوناگونی مواجه گردید و در ابتدای آن شاهد ارائه شدن دو صدای همزمان بر روی تصویر بودیم که یکی از آنها مرتبط به ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۹ شهریور ۱۳۹۳  |  ۰۰:۴۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل امروز در طول پخش زنده ی ویدئویی مراسم خود با مشکلات گوناگونی مواجه گردید و در ابتدای آن شاهد ارائه شدن دو صدای همزمان بر روی تصویر بودیم که یکی از آنها مرتبط به ترجمه ی زنده ی چینی از این مراسم بود و سبب می گشت صدای اصلی به درستی شنیده نشود.

همچنین در حین پخش مراسم سایت اپل چندین بار از دسترس خارج شد و پخش زنده ی آن به صورت کامل قطع گردید، که چنین اتفاقی از کمپانی که هرگز در نمایش مستقیم ویدئویی رویدادهای خود دچار مشکل نگشته بود کمی عجیب محسوب می شود. البته بسیاری از کاربران علاوه بر گله مندی از نحوه ی پخش زنده نسبت به آنچه در مراسم نیز معرفی گردید گلایه داشته و معتقدند اپل به شدت دچار ضعف خلاقیت گشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • -SONY-

    دیجیآتو دوستت داریم...............

  • MAY

    اپل یه دستگاه کپی خریده هر چی اندروید میزنه رو کپی میگیره.
    ویجت ها که به تازگی برای آی او اس هشت اومد
    کپی کردن از کیبورد اندروید و قابلیت هاش
    Google wallet = Apple Pay
    ساعت اپل = ساعت های هوشمند اندروید
    شارژ بدون سیم ساعت اپل = شارژ های بدون بدون سیم(مجاورت)
    و .... .
    استیو جابز که رفت خلاقیت هم رفت،والسلام حالا برید محصولات اپل رو بخرید
    اپل که کارش شده آمار نشون دادن و مسخره کردن اندروید و گوگل و مایکروسافت.
    اندروید قمیت پایین تر میده تکنولوژی های برتر رو زودتر میاره و مهم تر این که کیبورد فارسی ساپورت میکنه.اپل اونقدر واسه ایرانی ها ارزش نذاشته بود که حتی کیبورد فارسی بذاره ،حالام بعد مدت ها توی iOS 8 گذاشته .
    و حالا xbox 1 از نظر قیمت مساوی میشه با اپل واچ .من اگه اون قدر پول داشتم ایکس باکس وان میگرفتم.

  • laz

    مبخواستم این سری آیفون بگیرم. خیلی تو ذوقم خورد. چند سروگردن از گوشیهای دیگه پایین تره، بعد قیمتش نجومیه
    اپل از کلاس کاری فقط قیمت رو نگه داشته، ...ده تو نوآوری و خلاقیت.

  • The End

    ویدیوی معرفی اپل واچ رو اگر ببینین قطعا نظرتون عوض میشه درسته از نظر ظاهری یه مقدار قطرش زیاده ولی از نظر رابط کاربری عالیه معلومه روش خیلی فکر و کار کردن خصوصا از نظر توسعه و هماهنگیش با سایر محصولات اپل، ایده های محشری روش قابل اجراست پتانسیل نرم افزاری واقعا بالایی داره که این نکته خیلی مهمه که بقیه ساعت های هوشمند نسبت به این خیلی کم ازش برخوردارند

  • محسن (T)

    جانی ایو خسته بود میفهمید؟ خسته!

  • The End

    هیچ موقع یادم نمیره وقتی آیفون ۵ معرفی شد دقیقا همین بازخوردها نسبت بهش وجود داشت همه میگفتن استیو کجایی که یادت بخیر دیگه اپل تموم شد و از این حرفا نارنجی هم چند تا پست مشتی رفت حسابی اپلو کوبید ،،، ولی در نهایت چی شد؟ آیفون ۵ شد بهترین اسمارتفون ۲۰۱۲ رکورد فروش اپل رو جابجا و کلی اتفاق دیگه که عکس این گفته ها بود،،، برای قضاوت خیلی زوده

  • R3D R4N9ER

    پرچم اپل بالاست.....
    البته تو زیر زمین خونه بیل گیتس اینا :)

  • *M4JID

    من مطمعنم دارم خواب می بینم فردا که از خواب پا میشم میفهمم همش کابوس بوده و امشب کنفرانس اپله.
    خخخخخخخ کی از خواب بیدار میشم چه کابوس بدیه.

  • دستمال کاغذی

    انگار قراره ویندوز فون ، جهان رو تسخیر کنه !
    سال آینده ، رقابت برای اپل فوق العاده مشکل خواهد بود. رقابت با اندروید و ویندوز فون.

    • *M4JID

      زمانی خواهد رسید که همه ویندوز فون در دست دارند و نیکان به نیکی از اندروید و ios یاد خواهند کرد
      پس شما هم ایمان بیاورید و قدم در راه ویندوزفون بگذارید شاید رستگار شوید.

    • reza

      830 و 6

  • AliReza Talebi

    با تشكر از محمود فيض عزيز! ما كه امشب حالمون گرفت! من انتظار داشتم مثله كنفرانس پارسال از اشتياق منفجر بشم ك نشد!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی