اپل آیفون ۶ را همانطور که در شایعات پیش تر حدس زده شده بود در دو سایز متفاوت از نظر صفحه نمایش عرضه نمود و نسخه ای که دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی است رزلوشنی معادل ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیسکل را داشته و آیفون ۶ نامیده شده است در حالیکه نسخه ی دیگر ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه گشته و نام ۶ پلاس را یدک می کشد.
اگر تمایل دارید این دو محصول را از نزدیک و بهتر ببینید شما را دعوت می نماییم ویدئویی که نگاهی اولیه و از نزدیک به آنها دارد را مشاهده نمایید.
به روز رسانی: لینک ویدئو اصلاح شد.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-handson.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (51 مورد)
مطالب پیشنهادی
مگه کلید هومش لمسیه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
بسیار عالی خسته نباشید آقای مقدری و قاسمی......
نوت 4 صد هزار برابر از این خوشگلتره
همين هم خيلي خوشگله به هر حال سيب پشتش جواب بقيشم ميده
Apple Idream
شکل ظاهری آیفونهای جدید تقریبا" همون طرح ipod 5 ... که خیلی هم قشنگه .
http://www.axgig.com/images/52176268319677150947.jpg
این متن مربوط به پست خاصی نمیشه.من از دوستان بی تعصب خواهش می کنم جواب هر کسی رو ندن. کنفرانس اپل برگزار شد و محصولات خوبی معرفی شد. آیفون هایی با کارایی بالا و ساعت زیبای اپل. اما یه سری ها اومدن و میخوان هر طور شده محصولات رو مسخره جلوه بدن و اونا رو به تمسخر بگیرن. این جو خاصی هست که بنا به تجربه، بعد چند روز فروکش می کنه. دوستان لطف کنید و جواب این بعضی دوستان رو ندید که خودتون رو خسته می کنید. هممون می دونیم که بعد عرضه ی جهانی، فروش فوق العاده این محصولات همه رو شگفت زده خواهد کرد. پیشنهاد می کنم که از دیدن این محصولات زیبا لذت ببرید. البته بعضی دوستان به جا نسبت به محصولا انتقاد دارن و نظر میدن که نظرشون محترمه و من ازشون تشکر ویژه می کنم. منظور من همون یه عده متعصب هستن که همه چیز رو به مسخره می گیرن. ممنون
موافق هستم با حرفات محمد عزيز.
این محصولات جدید اپل خوبن . نه شاهکارن ، نه افتضاح . فقط همه از شرکتی مثل اپل انتظار نوآوری دارن که تو این محصولات جدیدش وجود نداره .
آيفون ها جريانشون شده عين Call of Duty :)
Call of Duty Black Ops اومد همه گفته MW2 خيلي خيلي بهتر بود ، MW3 اومد همه گفتم Balck Ops خيلي بهتر بود ، Black Ops 2 اومد همه گفتم بازم همه گفتن MW3 به اين ميرزه ،Ghosts اومده همه گفتن و ميگن Black Ops 2 شرف داره به Ghosts ، حالا Advanced Warfare مياد همه ميگن و خواهند گفت Ghosts پيش اين شاهكاره!
حالا آيفون هم همين شده ٤ اومد همه گفتن ٣ جي اس و ٣ جي بهتر بود بعد ٥ اومد گفتن ٤ بهتر اومد و حالا هم .... .
هنوز MW2 و MW3 از همه بهترند. متای بازی ها رو ببینی میفهمی. یعنی هر چی فروشش بیشتر باشه بهتره؟ یعنی الان اس5 از جی 3 بهتره؟ از زد2 بهتره؟ فروش زیاذ میتونه دلایل بسیاری داشته باشه. هر چیزی که فروشش بالاست حتما قرار نیست خوب باشه
ديديد گفتم نظرتون عوض ميشه
اخه اين زشته؟
دقت دارین توی عکسهای از دید بغل ضخامت بیرون زده دوربین رو حذف کردن ؟؟یکی از سایتهای همسایه هم به این موضوع اشاره کرده :دی
بعدن لازمت میشه
http://www.alldigitall.ir/product/70248/-Spigen-iPhone-6-Case-Thin-Fit-A-%284.7%29#page=1