تماشا کنید: ویدیوی لو رفته از ویندوز ۹ و ویژگی دسکتاپ مجازی
تقریبا بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت به طور جدی در حال آماده سازی نسخه بعدی سیستم عامل انحصاری خود، یعنی ویندوز ۹ است و در این حین، اطلاعات و تصاویر زیادی از آن لو ...
تقریبا بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت به طور جدی در حال آماده سازی نسخه بعدی سیستم عامل انحصاری خود، یعنی ویندوز ۹ است و در این حین، اطلاعات و تصاویر زیادی از آن لو رفته. حتی در ویدیوی لو رفته سابق هم عملکرد دکمه استارت (که مجددا به آغوش ویندوز باز گشته) به خوبی نشان داده شد.
اما وب سایت آلمانی WinFurture.de اخیرا ویدیویی را از این نسخه هنوز معرفی نشده منتشر کرده که به نظر می رسد مایکروسافت در آن از دسکتاپ های مجازی (Virtual Desktops) استفاده کرده. در این حالت شما می توانید چندین دسکتاپ مختلف داشته باشید و پنجره ها را بین آنها منتقل کنید. بدین صورت صفحه نمایش مملو از پنجره های مختلف نخواهد شد و شما می توانید کارهای شخصی خود را از پنجره های کاری جدا کنید. این ویژگی را پیشتر ما در سیستم عامل های لینوکس و مکینتاش دیده بودیم و حالا، با این ویدیو باید گفت به زودی مایکروسافت هم این قابلیت را به ویندوز خواهد آورد.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Windows-9-Der-neue-Multi-Desktop-in-Aktion.mp4"]
اما شایعاتی هم مبنی بر عرضه قریب الوقوع این نسخه از ویندوز در پایان این ماه شنیده می شود. اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد شما چه چشم اندازی در رابطه با ویندوز ۹ تصور می کنید؟ به نظر شما آیا مایکروسافت مجددا موفقیت ویندوز ۷ و XP را تجربه می کند؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خسته نباشید آقای پورحسینی
لطفاً در آینده مطلبی رو در مورد نحوهی عملکرد و کاربرد دسکتاپ مجازی Virtual Desktop برای اشخاصی مثل من که اطلاعی ازش نداریم، قرار بدین.
ممنون
دوستان اگه با لینوکس کار کرده باشن می بینن که این قابلیت ها از خیلی وقت پیش در لینوکس وجود داشته و خیلی چیز های دیگه که دارن ازش کپی برداری میکنن
خوبه ولی یه سوال برام پیش اومد
چرا ماشین حسابش با اون فیلم قبلی فرق داره؟؟
این دستکتاپ های مختلف هم خیلی قابل استفاده نیستند بنظرم(حداقل برا من) و طول میکشه تا بهش عادت کنم، شاید بعدها یشه جزئی از نیازم
دسكتاپ مجازي ... واقعا خسته نباشيد ! يكم زود نيست !!!
فقط كاري كنه نرم افزارهاش اينقدر تو ريجيستري را به هم نريزند و كاري به بقيه نرم افزارها نداشته باشند ازش راضيم! لا مصب عين جنگ جهاني ميشه ويندوز وقتي توش ١٠٠ تا برنامه بريزي !!!
عاشقتم مایکروسافت ، این قابلیت عالیه ، تصور اینکه روی لبتاپ سیستم عاملی غیر از ویندوز باشه برام غیر قابل باور
لابد با مک کار نکردی که این حرفو میزنی دیگه!!
امروز از دانشگاه اخراج شدم
یکی از بهترین دانشگاه های دولتی ایران منو اخراج کرد
امروز...مثل روز مرگ منه
نابودم....هیچکدومتون نمیتونین منو درک کنین
برا چی؟
چرا؟ به خاطر نمره و معدل و مشروطی؟
حالا یعنی هیچ راه بازگشتی نیست؟
فکر کنم تا نسخه کامل و برای کاربر های معمولی بیاد حداقل 2سال طول بکشه. بعدش قراره یه نسخه مجانی هم از ویندوز بزنن. کلا از سیاست های نادلا خوشم میاد.
من این قابلیتو تو مک و لینوکس تجربه کردم واقعا عالیه! خیلی خوشحالم که به ویندوز هم اضافه میشه. نمیدونم چرا رقابت در سیستم عاملهای دسکتاپ انقدر کم شده! درسته که موبایل و تبلت هست ولی دسکتاپ یه چیز دیگست!
اینم الهامه دیگه ؟! :))
بله الهامه، ولی نه به اندازه ی الهامایی که مک تو یوسیمیتی از اوبونتو و ویندوز و... گرفته!!
مک از اوبونتو و ویندوز الهام گرفته؟!!! :-O
عزیزم تمام اون چیزی که شما توی رابط کاربری تو اوبونتو میبینی و خیلی باهاش حال میکنی مثل داک، لانچپد، همین مالتی دسکتاپ و غیره همشون قبلش از مک کپی شده بودند عزیزم. در مورد ویندوزم که دیگه همه عالم میدونن مک رابط کاربریش چقدر جلوتر بوده و هست!
بد نیست یکم اطلاعاتتون رو بالا ببرید بعد نظر بدید!
تازه داشتیم به 8.1 عادت میکردیم! اما جالب شده