ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موجودی آیفون ۶ پلاس اپل ظرف زمان کوتاهی به اتمام رسید

کسانی که قصد دارند از طریق سفارش مستقیم به وسیله ی سایت اپل دست به تهیه ی آیفون ۶ پلاس بزنند، بهتر است دیگر امیدی به تحویل گرفتن این تلفن هوشمند در روز اول عرضه ی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۲ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کسانی که قصد دارند از طریق سفارش مستقیم به وسیله ی سایت اپل دست به تهیه ی آیفون ۶ پلاس بزنند، بهتر است دیگر امیدی به تحویل گرفتن این تلفن هوشمند در روز اول عرضه ی آن نداشته باشند. پیش فروش دو محصول جدید کمپانی مذکور در عرصه ی موبایل، یعنی آیفون ۶ و ۶ پلاس از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه جمعه شب به وقت تهران آغاز گردید و به نظر می رسد تنها پس از چند ساعت از شروع این پیش فروش کل موجودی اولیه ی نسخه ی ۵.۵ اینچی آیفون جدید به فروش رفته باشد.

در زمان نگارش این مطلب متقاضیان آیفون ۶ پلاس کلیه ی رنگها و ظرفیت های آن را با سه الی چهار هفته تاخیر دریافت خواهند کرد در حالیکه گفته می شود آیفون ۴.۷ اینچی موسوم به آیفون ۶ پس از سفارش تنها ظرف ۱۰ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید، که این بازه ی زمانی با تاریخ عرضه ی اولیه آیفون در ۲۸ شهریور برابری می نماید.

حتی تلاش برای سفارش آیفون ۶ پلاس از طریق وب سایت اپراتورهای مخابراتی مانند ورایزن نیز بی فایده خواهد بود و اپراتور مذکور نسخه های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی این تلفن هوشمند را در بیست و دوم مهر ماه عرضه خواهد کرد و البته این در حالیست که نسخه ی ۱۲۸ گیگابایتی از این هم دیرتر و در ۲۹ مهر به دست کاربران خواهد رسید. AT&T هم اعلام کرده است برای تحویل کلیه ی سایز های آیفون ۶ پلاس نیاز به ۳۵ الی ۴۲ روز کاری دارد.

2

بر مبنای اعلام وب سایت ورایزن نسخه ی ۴.۷ اینچی آیفون همزمان با عرضه ی رسمی اپل و در روز بیست و هشتم شهریور برای کاربران این اپراتور مخابراتی ارسال خواهد گردید البته به تاریخ مذکور باید یک الی دو هفته بازه ی زمانی حمل را نیز افزود.

تاخیر در ارائه ی اولیه ی آیفون ۶ پلاس که اولین فبلت اپل محسوب می شود پیش از این نیز چندان دور از تصور نبود زیرا گزارش هایی که قبلاً منتشر گشته بودند حکایت از این داشتند که کمپانی مذکور در خط تولید با نواقص و اشکالاتی روبرو گشته است که سبب پایین آمدن روند تولیدش شده.

همچنین برخی از کاربران و منابع خبری اعلام کرده اند وب سایت اپل در حین پیش فروش اولیه ی تلفن های هوشمند جدیدش به دفعات دچار اشکال شده و از دسترس خارج گردیده مشکلی که تا کنون سابقه ی چندانی نداشته است، اگر به خاطر داشته باشید پخش زنده ی ویدئویی مراسم معارفه ی این تلفن هوشمند نیز برای اولین بار و به دفعات دچار اشکال گردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • danial

    دوستان به نظرتون از این طراحی برای نسل بعدی آیپد استفاده میشه؟؟

  • فاميل

    قابل پيش بيني بود كه آيفون ٦ پلاس فروش زيادي كنه ولي در آينده مي تونه تهديدي براي آيپد ميني ٣ به حساب بياد مگر اينكه اپل چاره اي براي اين موضوع انديشيده باشه

    • amiraa

      یادم میاد یه جمله بود از استیو جابز با این مضمون : که اگر قراره رقیب بزرگی برای محصولات ما پیدا بشه چه بهتر که اون رقیب رو خودمون ساخته باشیم
      الان دقیقا همونطوری شده تبریک به اپلی های عزیز :)

      • AhmadRzz

        به نظر خودم
        بزرگترين اشتباه اپل همين عرضه دو گوشي تو يك ساله
        چون اپل اينجوري مجبور ميشه يه خوبيه تو ٦+ بزاره و يه خوبي تو ٦
        اپل بايد در حدوده ٥ اينچ ميداد و مثل هر سال بهترين امكاناتشو ميزاشت اينجوري ادمو گيج نميكرد
        با اين حال من اين دوتا گوشيو دوست دارم و به نظرم عالي هستن ولي كار سختي داره
        اپل چون هر سال فقط رو يه گوشي كار مي كرد هميشه يه گوشي ميداد با كمترين نقص

    • بهاره

      قطعا تعدیدی برای آیپد مینی بشمار میره و البته این برای اپل اصلا مهم نیست !
      اینکه یک محصول خودی بازار یک محصول دیگر اپل را ببلعه موضوعی نیست که برای کوپرتینویی ها جای نگرانی داشته باشه . فروش قوی آیفون 6 پلاس ، هم جاپای اپل را در بازار در حال رشد فبلت ها محکم میکنه و هم یکی از مهم ترین ابزارهای فشار رقبا را خنثی.
      افرادی که مصمم به خرید تبلت هستند را هم به سمت آیپد ایر سوق میده که حاشیه سود بالاتری نسبت به آیپد مینی داره :)

      • حمیـــد

        با نظر "فامیل" کاملا مفافقم ، که تولید آیفون 6 پلاس روی فروش آیپد مینی تاثیر زیادی میذاره و باعث کاهش فروشش میشه . ولی این موضوع برای شرکت اپل اهمیت داره ، و نمیخواد که سهم بزرگی از درآمدش رو توسط محصول خودش از دست بده ...
        قطعا براش برنامه ای داره ... شاید هم بعدها شاهد "آیفون 6پلاس C" باشیم . (شخصا دلم نمیخواد شاهد "آیفون 6پلاس C" باشم !)

        • بهاره

          اشتباه میکنی !
          حباب تبلت ها ترکیده و لااقل تا زمان یک انقلاب اساسی نرخ رشدشون چندان دندانگیر نیست .کاملا خلاف جهت فبلت هاکه امروز بهترین نرخ رشد را بین پست پی سی ها دارند .
          ارجاعت میدم به صحبت خود جابز که دوستمون در بالا ذکر کرد.
          این اتفاق چند سال پیش با تولید آیفون هم رخ داد و اپل رسیک بلعیده شدن سهم آیپاد ها - که آنروز منبع اصلی درآمد اپل بودند - بوسیله محصول جدید را پذیرفت و میشه گفت خودش نسبت به رقبا پیش دستی کرد و بازار بزرگتری بوجود آورد .

          تولید آیپد مینی در 2012 که دوران کوکاک تبلت ها بود ، یک حرکت صحیح از جانب اپل در مقابل میل بازار به تبلت های کوچک بود و ارائه آیفون 6 پلاس یک حرکت خوب دیگر برای تصاحب سهم بزرگی از بازار داغتر فبلت ها از امروز .

  • Behnam

    استفاده از محصولات اپل، از هر نوع و با هر شكل و طراحى، تجربه كاربرى لذت بخشو رو برات به ارمغان مياره.! قابل پيشبينى بود براى تيم كوك و تيم طراحى اپل.

  • benyamin star

    ashghal tarin berand ke ta 2016 kolan nabod mishe apple hast va tarafdaraye bi mokho osgoli dare.faghat samsungo eshgh ast,manfi bedid ke montazeram bebinam chand oghdei vojod dare.

    • عــــــامـــــــــر

      اونقد مشکل توی روح و روانت هست که بقیه رو عقده ای خطاب کنی چون با نظرت مخالفن ، اشکال نداره اینا همش ریشه تو کودکیت داره و تقصیر خودت نیست

    • مهدی

      داداش اگه 649$ و 749$ تو کل زندگیت تو دستت گرفتی که بخوای یکی از این آیفونا رو بخری سلام ما رو هم بهش برسون،سامسونگ+سونی+اچ تی سی+آلکاتل-گوگل:0
      خداییش مایکرسافت خیلی از سامسونگ و سونی و آلکاتل و ... و ... بهتره چون حداقل هم سیستم عامل داره هم گوشی مثل اپل

  • eimanarenji

    كسي از دوستان اطلاع داره كي در چين عرضه ميشه؟؟ من امكان خريد خيلي راحتي در آنجا دارم!

  • حامی اندروید

    جَو دادن دیجیاتو توی تیتر توی حلقم :(

    • AliReza Talebi

      اگه ترنجى رو ببينى چى ميگى!
      تيتر ميگه اپل دچار كمبود طراح شده ميرى داخل نوشته آيواچ معرفى شده!
      تازه اينكه گفتم با ربط ترين تيترى بود كه اين سايت با مطلب نوشته بود!!!

  • بهداد

    بسیار خوب امیدوارم شاهد استقبال مصرف کنندگان دیگر کشورها هم باشیم .
    یه مسئله جدی چه در خرید پرچمداران اپل و سمسانگ هم وجود داره و اون هم هجوم دلالان برای خریدهای اولیه هست که بتونن دستگاه های خریداری شده رو با سود بالا بفروشن.
    حدود دو سال پیش بشخصه شاهد بودم در چین بسیاری از عمده فروشها از طریق کانالهاشون در امریکای شمالی اینکار رو انجام میدادن

  • kamyar

    پولش جور بشه من هم ميخرم:)

  • mohammadmj

    چهره خیلی خوب ساختن از برند یعنی این. که خودش یه حرفه است
    فردا اپل به آدامس تولید کنه با لوگوی اپل همه اونو میخرن چون اپله ...

    • باترول ها مهربان باشیم

      دقیقاً
      برندینگ بحث مهمی هست که تولید کنندگان داخلی اصلا بهش توجه ندارند !
      باور کنید اگه همین iphone 6 رو جی ال ایکس تولید می کرد 100 هزار هم فروش نمیرفت !!!

  • App Store

    من كه ميخرمش،اصن دل آدمو ميبره طراحيش.از درون هم كه اپل چيزي كم نزاشته،
    A8-5.5 Inch-iOS 8
    نوت رو فكر نميكنم بخرم چون فقط بازي با اعداده.
    همون iPhone 6 Plus 64 GB Silver

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی