ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویندوز ۹ به Notification Center مجهز شده است

ویندوز ۸ سیستم پیام هشداری (notification) را ارائه نمود که اپلیکیشن ها را قادر می ساخت در لحظه پیغام های مرتبط به خود را به کاربران نمایش دهند، اما این سیستم عامل تا به امروز از ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۳ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ویندوز ۸ سیستم پیام هشداری (notification) را ارائه نمود که اپلیکیشن ها را قادر می ساخت در لحظه پیغام های مرتبط به خود را به کاربران نمایش دهند، اما این سیستم عامل تا به امروز از نبود مرکزی برای نشان دادن یکجایی این پیام ها رنج می برد.

اما اخیراً و با توجه به ویدئوی جدیدی که توسط سایت WinFuture منتشر گردیده است به نظر می آید مایکروسافت برای رفع این نقص اقداماتی را در ویندوز ۹ صورت داده و در نسخه ی یاد شده یک مرکز پیام های هشدار (Notification Center) را طراحی و پیاده سازی کرده است. امکانات قابلیت یاد شده تا حد زیادی مشابه Notification Center در ویندوز فون ۸.۱ بوده و کاربران می توانند یک پیام را به صورت مجزا یا کلیه ی پیام ها را تنها با یک کلیک پاکسازی نمایند.

همانطور که در ویدئوی یاد شده نیز قابل مشاهده است مرکز هشدار مورد بحث می تواند هشدار های مرتبط به برنامه های سنتی ویندوز را به همراه پیغام های سیستمی و پیام های مرتبط به اپلیکیشن های مدرن این سیستم عامل جمع آوری نموده و آنها را در دسته بندی های منظم به همراه زمان ایجادشان به نمایش درآورد.

البته نقطه ضعف فعلی که به چشم می رسد عدم امکان واکنش به پیام هاست بدین معنی که اگر شما یک هشدار از اپلیکیشن اسکایپ دریافت نمایید قادر به پاسخگویی به آن از طریق Notification Center نخواهید بود، هر چند ممکن است کمبود یاد شده تا زمان عرضه ی نسخه ی پیش نمایش و یا شاید نهایی ویندوز ۹ به صورت کامل برطرف گردد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Windows-9-Das-neue-Notification-Center-in.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • AhmadRzz

    ديگه كم مونده ويندوز ٩ رو واسه دانلود بزارن

  • mohammadmj

    واقعا محیط دسکتاپ رو فوق العاده کاربردی و با موس هماهنگ کرده ......

  • MILAD

    فكر كنم مك ١٠ سال قبل هم نوويگيشن داشت
    مايكروسافت حداقل يك دهه عقبتر از اپل هست
    تازه از بقيه ايرادهاي فراوان ويندوز خودداري ميكنم
    ويندوز =تشت آبكشي و كار مهندسان مايكروسافت هميشه پر كردن دونه به دونه اونها است

    • Mehrdad Kh

      شاید مک نوویگیشن داشته ده ساله پیش اما این باعث میشه که ما بگیم مایکروسافت از اپل یک دهه عقبه؟! میدونی مثال ترول وارت شبیه اینه که من بگم سامسونگ از چهار سال پیش گوشی با سایز بزرگ میزده و الان اپل دست به کار شده!
      اما در مورد امنیت ویندوز، اگه اپل سیستم عاملی برای پی سی به فراگیری ویندوز داشت و تونست تو حوضه امنیت برتر باشه اون موقع میتونی ویندوز رو مسخره کنی. هر چند اگه اپل تو این زمینه حرفی برای گفتن داشت سازمانهای زیادی سراسر جهان هستن که قطعا ازش استقبال میکردند و قطعا با متحمل شدن هزینه های زیاد!!
      ترول گونه فکر نکن، ترول گونه حرف نزن

    • امیرحسین

      چیزی که شما یادت میره اینکه مایکروسافت با همین ویندوزی که یک دهه بقولی شما از مک عقب تره همین اپل رو با سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری نجات داد.
      در ضمن ما تو ویندوز 8.1 میتونیم هم زمان سه برنامه به عنوان مثال Asphalt 8 , Xbox Music و دسکتاپ(توی دسکتاپ هم آفیس یا فوتو شاپ بازه) رو کنار هم و همزمان اجرا کنیم ولی آیا تو مک میشه؟
      البته از نظر شما دوره ی PC گذشته پس چرا اینقدر جوش میزنی؟

    • محمدامین

      لینوکس هم ۸ سال قبل داشت

      مایکروسافت با آبکش آب جابجا می‌کنه.

  • عــــــامـــــــــر

    خوب خوب مایکروسافت داره وحشتناک خودشو برای تغییر اماده میکنه ، و انگار بیشتر از این دوس نداره کسی به ویندوزش بد بگه

  • abolfazl_eslami

    من الان خیلی خوشحالم که بازم می تونم تو ویندوز 9 استارت اسکرین داشته باشم به جای استارت منو :)))))))))))))))))))))))))))))))))
    now playing : Bruno mars young girl

  • ali9zafar

    بسیار هم عالی
    راضیم ازش
    ویندوز 9 تا اینجا با این ویدیو ها به دلم نشسته
    باید وایسیم ببینیم اصلش چیه
    وین 8 که حتی بتاش با خودش کلی فرق داشت

  • saeid

    اگه مایکروسافت بخاد قوی باشه
    باید نگاهی به آندروید و اپل داشته باشه

    خیلی دوست دارم بتونم برنامه هایی که روی گوشی دارم روی لپ تاپ هم داشته باشم.....

  • Divan Greedy

    جالبه سه تا پست نوشتم 3 تاشم رفتن تو تایید نظر ، ما اینیم دیگه ، دلتون بسوزه P:

  • توسعه دهنده (اميد) 

    جالبه همه سیستم عاملا دارن به یه سمت می‌رن!

  • abolfazl_eslami

    اقا کسی نمی دونه ویندوز 9 کی میاد بیرون

    • ......

      فکر کنم حداقل 2 سال دیگه طول بکشه تا بیاد. نسخه بتا و تکنیکال خودش خیلی طول میکشه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی