ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 4 برای هشتمین ماه پیاپی صدرنشین بازار آمریکا باقی ماند

پلی استیشن 4 و اکس باکس وان، تا دو ماه دیگر یک ساله می شوند و در این 12 ماه رقابتی که به یکدیگر داشته اند، افت و خیزهای فراوانی تجربه کرده اند که البته ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۳ شهریور ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پلی استیشن 4 و اکس باکس وان، تا دو ماه دیگر یک ساله می شوند و در این 12 ماه رقابتی که به یکدیگر داشته اند، افت و خیزهای فراوانی تجربه کرده اند که البته بیشتر آن ها به سود سونی بوده است.

براساس داده های آماری سازمان NPD، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان، 70 درصد فروش سخت افزاری منطقه را رقم زدند. اگرچه اکس باکس وان با دوبرابر شدن فروشش نسبت به ماه جولای، احتمالا حال و روز خوشی داشته اما باز هم این بار پلی استیشن 4 بود که در رتبه اول ایستاد.

پرفروش ترین بازی های این ماه، Madden NFL 15 از الکترونیک آرتز، Diablo III: Reaper of Souls از بلیزارد، ماینکرفت از موجانگ، The Last of Us از ناتی داگ و Call of Duty: Ghosts از اکتیویژن بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • 1person

    اقا این دیابلو حتما باس اینترنت باشه بازی کرد یا بدون اینترنت هم میشه؟؟

  • امیرحسین

    دوستان جالیه بودیونید که سونی و مایکروسافت تو دهه ی 80 یک کنسول مشترک رو ساختن و در ژاپن و بعد آمریکا عرضه کردند.

  • مجید نیک پور

    آرزو به دل نمونی صلوات

  • نون بگیرم

    خیلی خوبه اما من ندارمش حسش نمیکنم :D

  • میعاد

    کنسول بازی یعنی کنسولی برای بازی یعنی از بازار بازی بخری بیای باش حال کنی. اینه سیاست سونی تمام تمرکزش روی سخت افزار کنسولشه که بهترین تجربه بازی رو به وجود بیاره.
    من به شخصه PS بازم ولی کینکت ایده ی بدی نیست منتها الان یه مقدار زوده که کینکت وارد بازار کنسول بشه
    به نظر من چرا باید قابلیت استفاده از ویندوز و وب گردی و .... رو بذارن برای یه کنسول بازی؟ در صورتی که خیلی راحت تر با کامپیوتر و تلفن همراه میشه اینکار رو کرد !!!!!
    اینجوری هم لذت بازی با کنسول کم میشه هم لذت استفاده از ویندوز و ....

  • رضا

    راضیم ازت

  • LG Forever

    جونم سونی با پلی استیشن 4

  • عــــــامـــــــــر

    همیشه یه سری عاشق سونی هستن یه سری مایکروسافت اما این وسط خیلیا هستن قیمت در،کنار سخت افزار براشون،مهم هستش که سونی به نیاز اینا بهتر جواب داده و نتیجش شده اینی که الان هست

    • kavehd2

      درسته متاسفانه ماکروسافت توی ویندوزفونم اشتباهش اینجاست که رو محتوای چیزی که داده زیاد کار نکرده و نرم افزارای با کیفیت پایینی برای سیستم عاملش درست کرده.

      اینجاهم به جا اینکه به فکر بازی درست حسابی باشه دنبال نرم افزار رفته مثلا شما انحصاریهای نسل قبل ببینین متوجه منظورم میشید.

      کنسول برای بازیه و اینو سونی اولویت قرار داده برای همین داره خوب پیش میره

  • Unknown

    این است جادوی سونی

  • reza

    نمیدونم چرا ولی من ایکس باکس رو بیشتر میپسندم ایکس باکس هم دسته بهتری داره هم رابط کاربری بهتر و هم کینکت رو داره
    حس میکنم سونی نباید وارد دنیای کنسول ها بشه

    • شهریار

      چرت گفتی در حد باندس لیگا

    • سهیل

      بعد چرا اینقدر منفی میدین؟ یه عده طرفداری سونی هستند که طبیعیه. اما خوب حرفش خیلی هم بی ربط نیست. سونی برای بازیهای کلاسیک قبول دارم که الان دیگه بهتره.
      اما کینکت را دست کم نگیرید. کینکت واقعا ابزار مفید و کارآمدیه و یکی از آسیبهای بازیهای کامپیوتری که به نظر من مهمترین آسیبش هم هست یعنی تحرک کم از بین می بره.
      یادمه نوجوون که بودم 8 تا 9 ساعت پای یه بازی مثل age یا gta می شستیم و تکون نمی خوردیم. این واقعا خطرناک و بده بعدش که بلند می شدیم احساس خیلی بدی داشتیم. یادمه اصلا نمی فهمیدم گرسنه هستم. حالا دیگه واقعا وقتش را ندارم اما اگه وقت داشتم مطمئنم تو همین سن هم همینطور بودم.
      کینکت به دنیای بازیهای کامپیوتری شادابی و تحرک داد. به نظر من کینکت واقعا مظلوم واقع شده به خاطر تنبلی ما.

    • ali9zafar

      بنظر میاد علاقه شخصی یا عادت داری بهش
      من ویندوزو سر میدونم واقعا
      لومیا ها عالین، اما میتونن خیلی بهتر بشن، اگر مایکروسافت تمرکزش رو بذاره رو چیزی که من فک میکنم توش قویتره، نرم افزار، اونموقع لومیا هاش همه رو بدون کوچکترین حرف و حدیثی قورت میدن
      سرفیس هارو هم تست نکردم چون حس میکنم حتی اگه تستشون کنم بهشون وابسته میشم و چون پولشو ندارم روانی میشم
      در مورد کنسول هم که گفتم
      اما فکر میکنم دلیل اصلی شکست اکس باکس وان (360 میتونست رقابت پایاپای داشته باشه با ps3) انحصاری های بسیار عالی سونی باشه. همچنین سابقه ی طولانی مدت در اینکار

    • HOSSEIN T

      سونی از اول توی دنیای کنسول ها بوده و مایکروسافت بعد از سونی وارد دنیای کنسول ها شده!!!
      اگه شما اکس باکس رو میپسندی نظر شخصیت قابل احترامه برای من و دیگر کاربران سایت.اما وقتی یه جمله ی بی اساس و بی منطق میشنوم که براش اصل و دلیل هم میارن نمیتونم سکوت کنم و احترام بزارم!!
      به نظر من فعالیت سونی توی حوزه های مختلف باعث نمیشه توی حوزه ی کنسول ها ضعیف به حسابش بیاریم در صورتی که میدونیم از رقیبش بهتره!!! پس ضعیف شمردنش بی اساسه.
      به کار بردن این جمله
      “حس میکنم سونی نباید وارد دنیای کنسول ها بشه”
      توی همچین پستی
      پلی استیشن ۴ برای هشتمین ماه پیاپی صدرنشین بازار آمریکا باقی ماند.
      واقعا خنده داره.

    • kavehd2

      "حس میکنم سونی نباید وارد دنیای کنسول ها بشه"
      با این جمله اساسی مشکل دارم :)

      • reza

        خخخخ
        خب سونی که تلویزیون میزنه باید نوآور باشه و توی بعضی تلویزیون هاش پلی استیشن رو قرار بده یعنی نباید تلویزیون و پلیستیشن رو جدا بفروشه
        در مورد پی اس پی هم میتونه سخت افزارشو توی گوشی هاش قرار بده

        • borna_talebi

          اسم ps now رو شنیدی؟ دقیقا همین حرفت که بازی ها رو روی تلوزیون هاش یا گوشی هاش بیاره رو داره انجام میده.
          در مورد کینکت هم خود مایکروسافت هم بیخیالش شده و جدیدا بازی براش معرفی نکرده. از اون طرف سونی روی پروژه مورفیس و ps move جدید داره کار میکنه که تو فروشش خیلی کمک می‌کند

        • ali9zafar

          داداش من عملا یه پی سی بازم
          اما هم 3 دارم، هم 4 هم 360 هست
          اما بی طرفانه بخوام بگم حرفت کاملا منطقی و بی پایه و اساسه =D
          اونموقع که سونی با کنسولاش همرو سوسک کرد مایکروسافت به فکرش نزده بود بیاد تو این عرصه
          مایکروسافت باید تو نرم افزار کار کنه، بیخیال این قضایا بشه همرو راحت کنه
          این هم از شکست واضح XBONE پیداست

          • Arshia

            من پلي استيشن ١ و ٢ و ٣ دارم.واقعا ٣ چيز بدرد نخوري بود!ولي ١ و ٢ عالي بودند!

          • reza

            چمیدونم والا
            ولی اونموقع که ماکروسافت داشت ویندوز میزد...
            به هر حال اینو دوست دارم که مایکروسافت وارد عرضه سخت افزار بشه
            الان هم ایکس باکس هم سرفیس و هم لومیا ها همگی عالین
            در مورد ایکس باکس هم فک کنم فروش کمترش فقط به خاطر قیمت و قطر زیادش باشه
            ایکس باکس برای من که هم سرفیس داره هم وینفون هم ویندوز یه تجربه زندگی مایکروسافتی عالی رو فراهم می کنه که من حاظر نیستم ۳۶۰ رو حتی با ps5 عوض کنم

        • kavehd2

          خخخخ رو خوب اومدی اصلا حرف اولت با این به هم ربط نداشت دوست عزیز :|
          شما میگی نباید وارد دنیای کنسول ها بشه 1 جورایی دنیای کنسول هارو خود سونی درست کرده
          بعد اینایی که شما میفرمایید ایدست که میتونه جالب باشه ولی خوب در حال حاضر شدنی نیست رو 1 محصول فوکوس بشه بهتره تا 2 محصولو تو یک دستگاه قرار بدن اونم بی کیفیتو داغون.

          • reza

            اره کلا حرفمو عوض کردم
            دیگه ببخشید خیلی تند رفتم

    • حسین کزازی

      فکر کنم مایکروسافت وارد بازار کنسول ها شده ها ... یکم تاریخ بخونید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی