ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکس باکس وان در کالبد لپ تاپ می رود

اولین باری نیست که سخت افزار کنسول ها از کالبدشان جدا می شوند و طراحان، لباس جدید بر تن آن می کنند. اما این بار اد زریک (Ed Zarick)، با استفاده از پرینتر 3 بعدی، ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۴ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اولین باری نیست که سخت افزار کنسول ها از کالبدشان جدا می شوند و طراحان، لباس جدید بر تن آن می کنند. اما این بار اد زریک (Ed Zarick)، با استفاده از پرینتر 3 بعدی، لیزر و مقادیر زیادی از زمانش، کنسول اکس باکس وان را به حالت لپ تاپی غول پیکر در آورده است.

این دستگاه نسبتا جدید که اکس بوک وان (XBook One) نام گرفته، در چندین مدل ساخته و عرضه می شود. اگر اکس بوک وان را با کینکت بخواهید، باید 1500 دلار هزینه کنید. توجه داشته باشید که همزمان مبلغ یک مانیتور 22 اینچ با رزولوشن 1080 پیکسلی را هم می پردازید. باقی قیمت ها را می توانید از وبسایت زریک دریافت کنید.

در اکس بوک وان همه چیز سر جای خود قرار دارد. سخت افزار، دیسک بلوری، فن ها و ... همه به گونه ای طراحی شده اند که گرما مایه عذاب سخت افزار نشود. اما این دستگاه یک مشکل بزرگ دارد که به هیچ شکلی برطرف نمی شود: شما همچنان نیازمند برق شهری هستید تا آداپتور کنسول را به آن متصل کنید.

در حقیقت به علت معماری خاص کنسول، و قوانین جدی مایکروسافت در قبال مادینگ سخت افزار، زریک حق دست بردن و تغییر ویژگی های اصلی را نداشته. به همین دلیل امکان افزودن باتری و حذف آداپتور وجود ندارد.

xbookone

برای دریافت تصاویر بیشتر و ویدیوی معرفی این شبه کنسول، با دیجیاتو همراه شوید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/XBOOK-ONE-The-XBOX%20ONE-Laptop.mp4"]

 

8

9

10

11

12

2

3

4

5

6

7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • El_Carabo

    میدونم آخرش آرزوی کار کردن با پرینتر سه بعدی توی دلم میمونه :(
    دیجیاتو جان میشه یه مطلب اختصاصی در مورد پرینتر های سه بعدی بذاری؟ واقعا ممنونت میشم. :)

  • TROOL

    اسمشو باس میزاش ایکس تراول
    ایکس باکس مسافرتی.

  • HM-ROYAL

    کارش قابل تقدیر ولی ایده اش احمقانه است.... کسیکه لپتاپ‌ بخواد یه لپتاپ‌سری گیم میخره که قابل حمل هم هست نه این که هم حجم بزرگی داره نه قابلیت حمل کردن داره . کنسول xbox که قشنگتر از این به اصطلاح لپتاپه

  • محمدامین

    "در حقیقت به علت معماری خاص کنسول، و قوانین جدی مایکروسافت در قبال مادینگ سخت افزار، زریک حق دست بردن و تغییر ویژگی های اصلی را نداشته."

    هی بگید متن‌باز بده

  • تخم مرغ

    خيلي جالبه ولي بازي كردن روي صفحه نمايش بزرگ تلويزيون يه چيز ديگه است .

  • سوتابایت

    اگر کینکت رو هم اون وسط بین 2 تا فن جا میکرد به صورتی که بایه شیب 45 درجه باز شه خیلی با حال تر می شد !

  • PooyanCYRUS

    عجب خداییه لامصب.
    خب، من صبحونه که حسرت نوت 4 میخورم، ناهارم که حسرت پی اس 4، اینم باشه برا شام!! :(

  • MehrSH

    آدم خود کنسولشو می خره دیگه چه کاریه:)))ولی بازم دمش گرم خیلی کار جالبی کرده.

    • LG Forever

      هوی برادر ناراحتی سیک اوت خوشحال میشمم دیگه زر نزنی

    • Peyman

      چته يارو؟تا شما هستين ما هيچى نميشيم،متحجر اجمق بفهم اينو كه هر كسى آزاده هر چى دلش مى خواد رو دوست داشته باشه.

      • انتقاد سازنده

        هر کسی آزاده هرچی دلش می خواد بگه مگر اینکه با این کارش مانع آزادی دیگران بشه و یا به اعتقادات دیگران توهین کنه.
        خواننده مورد علاقه شما به اعتقادات میلیونها نفر به بدترین شکلی توهین میکنه. حالا شما طرفدارانش هم بیاین اینجا به بقیه "فحش" بدین چیزی را عوض نمیکنه.

        • TROOL

          چیزی که عوض داره گله نداره
          ادیان هم بازیچه یه سری از افراد شده.

    • MehrSH

      عزیز دلم عقیده ی هر کی به خودش مربوطه،تو کی باشی که بخوای در مورد عقاید من یا کس دیگری نظر بدی؟؟این سایت جای این کارا نیست.

      • iPooya

        همه ان كه اينجا شرررن ما نمي دونستيم

    • TROOL

      انسان به لحظه ای برسه که دیگران رو حیوان خطاب کنه دقیقن لحظه ایه که خودش رو حیوان میبینه و این هست که خودت اون چیزی هستی که دیگران رو خطاب میکنی.
      شریییم.
      در مورد هر چی میخوای بنویس ولی اسم شاهین رو تو دهنت نیار

    • amirreza

      شاهين كه بچه باحاليه :|
      ولي برا منم جالبه چرا اينجا انقد شر داريم :D
      عاقا منم تتليتيم هركي هست مثبت بده :D (اينجاست كه هيچكي مثبت نميده كه من ضايع شم :| )

  • mohammadmj

    چه ایده ای بهتر نبود یه لب تاب کامل به اسم خودش بسازه انقدر خلاقه ................................

  • رضا

    درسته که خریدار عمده نداره ولی سود خوبی نصیبش میشه چون زحمت زیادی هم کشیده : )

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی