ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس در حال تست اولین ست آپ باکس مجهز به Android TV خود با نام Nexus Player است

پلتفرم مخصوص ست آپ باکس های تلویزیون گوگل با نام Android TV معرفی شد و در پاییز عرضه خواهد شد، بنابراین سازندگان باید از قبل محصولات خود را آماده کرده باشند. ایسوس یکی از این شرکت ها ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۴ شهریور ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پلتفرم مخصوص ست آپ باکس های تلویزیون گوگل با نام Android TV معرفی شد و در پاییز عرضه خواهد شد، بنابراین سازندگان باید از قبل محصولات خود را آماده کرده باشند. ایسوس یکی از این شرکت ها است و چندی پیش بنچمارکی از یک دستگاه لو رفت که نشان می داد این کمپانی مشغول تست اولین محصول خود در این حوزه است. با تکیه به این اطلاعات باید گفت، نامی که ایسوس برای این ست آپ باکس مجهز به اندروید تلویزیون انتخاب کرده، Nexus Player خواهد بود.

asus-nexus-player-gfxbench-574x420

این دستگاه تحت سیستم عامل اندروید ال اجرا خواهد شد و از یک پردازنده چهار هسته ای ۳۲ بیت اینتل با توان پردازشی ۱.۸۳ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیک PowerVR Rogue مدل G6430 به همراه یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای داخلی بهره خواهد برد. نکسوس پلیر به وسیله تلویزیون های ۲۳.۷ و ۳۱.۹ اینچی، هردو با رزولوشن ۱۰۸۰پی تحت تست بوده است.

این که اینتل به جمع سازندگان پردازنده در اندروید تی وی پیوسته کمی عجیب به نظر می رسد، اما باید گفت این موضوع با توجه به قدرتی که این شرکت در اختیار دارد، خبر خوشی برای دنیای اندروید خواهد بود. گوگل پیشتر گفته بود که شرکت های کوالکام، انویدیا، مدیاتک و Marvell چیپست های خود را برای اندروید تی وی عرضه خواهند کرد.

با توجه به نام این محصول، ایسوس نکسوس پلیر، باید انتظار داشت پس از معرفی توسط این شرکت برای فروش در فروشگاه های گوگل پلی قرار بگیرد. علاوه بر ایسوس، شرکت هایی مثل Razer، سونی، فیلیپس و TP Vision در حال آماده سازی ست آپ باکس های خود تحت پلتفرم اندروید تلویزیون هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Pedram_mrn

    تو ایران که کاربردی نداره با این اینترنت ناسرعت پرمحدود

  • reza_zarchi

    ایسوس دیگه کلاً اکثر محصولات اندرویدیش با پلتفورم x86 اینتل ساخته میشه. راستش خود من به شخصه خیلی از این کارش خوشم نمیاد. با اینکه قدرت قابل قبولی دارن ولی فکر میکنم ARM برای اندروید بهینه تر و مناسب تر باشه...

  • reza

    یعنی تلویزیون ها هم میخوان هنگ کنن؟

  • mohammadmj

    نمی دونم هر سیستم عاملی می خواد رو تلوزیون ها باشه . فقط ما دیگه حوصله لگ و باگ نداریم بهتره یه چیزه شیک. ساده باشه.

  • abolfazl_eslami

    به نظر من با ویندوز 8 بهتر میشه اگه live tile اجرا بشه

  • Hami - Android

    من که بی صبرانه منتظر شاهکار گوگل اندروید ال هستم ـ

  • Divan Greedy

    من هر چی فکر می کنم می بینم Xbox به نفع تره ، مثلن قیمت این چنده بگو حدوده 100،150 دلار خو یه 300 ، 250 دلار بزار روش یه کنسول بازی بگیر هم بازیاش بهترن و باکیفیت تر هم برنامه های مترو ویندوز و داری تازه اپشن کینکت هم داری

  • Nuit D'hiver

    این اندروید تی وی یکم شبیه متروی ویندوز 8 نیست؟
    فقط یکم؟:دی

    • محمد

      بیشتر شبیه سیستم عامل پلی استیشن ۴ هست .

    • Divan Greedy

      من که به شخصه به عنوان یه فن بزرگ مایکروسافت مشکلی ندارم ، مگه وقتی ما نوتیفیکیشن سنتر رو از اندرویید گرفتیم، گوگل چیزی گفت

      • Nuit D'hiver

        نوتفیکشین سنتر مال اندروید هم نیست
        بادا قبل از اندروید داشت
        همینجوری هم ازون بالا میکشیدیش پایین
        فقط تا وسط صفحه میومد فکر کنم

        • محمد

          بادا که خودش بعد از اندروید اومد که .

      • سوتابایت

        شما درصدی خلوص ماکروسافتی بودنتون پایینه ! کمی گوگلی ! :|

        • Divan Greedy

          حاجی این حقیقته مگه وقتی اندرویید ال شبیه ویندوز شد مایکروسافت چیزی گفت ، این تهوم بعضی از شرکت هاست که فکر می کنن چیزی رو که سال ها قبل وجود داشته رو درست کردن کار شاخی کردن

          • LG G3

            داداش حالت خوبه؟ آندروید ال شبیه ویندوز فون شده؟! اصن اندروید ال رو دیدی از نزدیک؟! هیچ قسمتیش شبیه وینفون نیستش دادش. اون وینفون بوده که تو نسخه ی جدید یه سری چیزارو از اندروید قرض گرفته.

  • Divan Greedy

    خیلی دوست دارم بدونم الان بازار دست کیه، یکی خوده گوگل بود با سری قبل اندرویید TV که هیچ نتونست موفق بشه، دومی هم اپل tv بود که اونم هیچ سومی هم امازون بود که باز می گفتن خوب نفروخته یه شرکت دیگه هم به اسم roku هست که توی امریکا معروفه ، و بعدمی که مایکروسافته که نمی دونم کاربرای مایکروسافت بیشترن یا roku البته با توجه به اینکه roku هنوز تو کشورای دیگه به جز امریکا نیومده شانس مایکروسافت بیشتره که درصد بیشتری داشته باشه
    =======
    ایکاش سازمان های اماری یه درصدی از تلویزیون های هوشمند هم اعلام می کردن

  • Sam Saman

    به نظرم شرکت های تولید کننده تلویزیون در آینده باید ی مدل داخلی هم بذارن مثل کاری که ال جی با WebOS انجام داد.

مطالب پیشنهادی