تصویر لو رفته از OPPO N3 و یک ظاهر عجیب برای تلفنی هوشمند
احتمالا شما هم اولین محصول سری N شرکت Oppo را خاطرتان باشد، دستگاهی که با سیانوژن مد عرضه شد. این سری تلفن های هوشمند به دلیل دوربین قابل چرخش عجیب شان با دیگر دستگاه ها ...
احتمالا شما هم اولین محصول سری N شرکت Oppo را خاطرتان باشد، دستگاهی که با سیانوژن مد عرضه شد. این سری تلفن های هوشمند به دلیل دوربین قابل چرخش عجیب شان با دیگر دستگاه ها متمایز هستند و حالا خبرها حاکی از آن است که Oppo N3 با ظاهری حتی عجیب تر از قبل عرضه خواهد شد.
دلیل وجود دوربین قابل چرخش در این محصولات این است که می توان از دوربین اصلی، به عنوان وبکم هم استفاده کرد و با این کار، از نظر اقتصادی هم صرفه جویی فراوانی خواهد شد. اما در عین حال قابلیت هایی مثل تصویربرداری همزمان با ۲ دوربین هم از مسائلی است که در این محصول وجود نخواهد داشت.
اما دوربین قابل چرخش دلیل بر عجیب بودن Oppo N3 نیست بلکه با توجه به عکس های لو رفته، باید گفت به طور کلی طراحی این محصول کمی نسبت به دیگر دستگاه ها متفاوت انجام شده. اگر این تصاویر واقعی باشند، N3 نسبت به N1 کمی نازکت تر شده و همچنین، سنسور قدرتمندتری برای دوربین آن قرار گرفته است. از طرف دیگر بخش استوانه ای شکل فوقانی هم نسبت به قبل کمی کوچک تر و باریک تر گشته. بهترین توصیفی که می توان در رابطه با ظاهر این دستگاه گفت، این است که ما در حال مشاهده نیمه ای از یک تلفن هوشمند تاشو هستیم.
هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با سخت افزار این محصول به بیرون از شرکت درز نکرده اما انتظار می رود اوپو این محصول را همانند نسخه قبلی خود، یعنی N1 با مشخصات قدرتمند و با سیانوژن مد عرضه کند. همچنین این شرکت از یک پوستر تبلیغاتی رونمایی کرد که در ماه اکتبر N3 را با شعار یک قدم جلوتر، طراحی شده برای زندگی" عرضه خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


گوشیه قشنگیه...
از عکس دوم معلومه که دوربین میتونه به صورت اتومات بچرخه و تصویر 180 درجه یا یه مقدار کمتر بگیره البته جوری که من فکر میکنم.
سلام و ببخشید باسه اسپم میگم من یه i9000 گلکسی اس نسل اول هم دارم و باهش رام عوض میکنم و.... خلاصه اندروید رو کشف میکنم حالا به یه مشکل بر خوردم اونم اینه که من الان MIUI V5 روش نصب کردم بعد حالا میخوام عوضش کنم اومدم گوشی رو ببرم تو downloading و وصلش کنم به odin اما هر کاری میکنم وصل نمیشه و گوشی رو نمیشناسه ( دقت کنید که در حالت عادی کامپیوتر گوشی رو میشناسه ) بعد اومدم با mobile odin امتحان کنم که اصلا وارد برنامه نشد و گفت یه مشکل طبیعی تو بعضی از رام هایMIUI و CyanogenMod هستش در یک کلان مخای دیجیاتو ...کمک
باید کابل که وصل میکنی چک کنی بعضی وقت ها تقصر کابله!
لامصب من از این گوشی های جدید چینی خیلی خوشم میاد مخصوصاoppo find 7 وxiaomi mi4 ولی متاسفانه تو چین آشنا ندارم!
سیستم عامل این گوشی از تصویر معلومه سیانوژن نیستcolor os دیگه
شاید بعضی ها خوششون بیاد
اون قسمت بالای گوشی به نظرم برای اسپیکرهای گوشی به اون شکل طراحی شده. اگه اینطور باشه این بار شاهد یک گوشی با صدای خیلی بلند و دارای باس خواهیم بود! دفعه های قبل شارژر فوق العاده ارائه کرد اینبار رفته دنبال اسپیکر احتمالا !
قشنگ نیست!
یه موقع هایی خلاقیت زیاد از حد هم کار رو خراب میکه!
یه دوربین vga واسه جلو میذاشت مگه چقدر هزینه میبرد؟!
من که حاضر بودم دوربین دوم بی کیفیت باشه ولی حداقل از نظر طراحی قابل تحمل باشه
قشنگ نیست!
یه موقع هایی خلاقین زیاد از حد هم کار رو خراب میکه!
یه دوربین vga واسه جلو میذاشت مگه چقدر هزینه میبرد؟!
من که حاضر بودم دوربین دوم بی کیفیت باشه ولی حداقل از نظر طراحی قابل تحمل باشه
گوشیو دیدم یاد دفترچه یادداشت افتادم :)
دوربینش میچرخه؟؟؟
اره دیگه ... تو مطلب که گفتن ... چرخش دوربینش منو یاد یکی از اون گوشیای نوکیا مینداز که دوربینش بقلش بود (میچرخید)...اون موقع هنوز اسمارت فون نبود بازار دسته نوکیا بود با اون سریه n هاش :)
اون گوشی رو که میگی دارم من ولی خرابه میشه درستش کرد ولی...
مدلش رو یادم نیست مدلش چی بود ؟! N چند؟
نوکیا 3250 یادش بخیر داشتمش.چقدر فیلم جاسوسی میگرفتیم.