مراسم معرفی آیفون جدید و ساعت اپل به روایت تصویر
سه شنبه شب هفته گذشته اپل طی مراسمی از محصولات تازه اش رونمایی کرد. در آن شب -که سعی کردیم به طور کامل آن را پوشش دهیم- تلفن های هوشمند جدیدش با نام آیفون ۶ و ۶ پلاس ...
سه شنبه شب هفته گذشته اپل طی مراسمی از محصولات تازه اش رونمایی کرد. در آن شب -که سعی کردیم به طور کامل آن را پوشش دهیم- تلفن های هوشمند جدیدش با نام آیفون ۶ و ۶ پلاس معرفی شدند که سایز صفحه نمایش آنها به ترتیب ۴.۷ و ۵.۵ اینچ است. در این مراسم اپل از خبرنگاران و فعالان عرصه مد هم دعوت کرده بود چرا که قصد داشت اولین محصول پوشیدنی اش که ساعت اپل بود را معرفی کند.
مطمئنا از مشخصات و اخبار مربوط به این مراسم به طور کامل مطلع هستید و حال، خبرنگار خبرگزاری ArsTechnica تصاویری را از این رویداد منتشر کرده که دیدنشان خالی از لطف نیست. در ادامه مطلب به تصاویر این خبرنگار دسترسی خواهید داشت.












دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


همه مراسم یه طرف گفت و گویه مانی و رضا یه طرف
WoW
متأسفانه اپل منو تا حدودی ناامید کرد
من الآن چند ساله که آیفون دارم و برای سویچ از 4S به 5 هم کلی وقت گذاشتم تا مطمئن شم که با نیازهای من مطابقت داره و مهمترین پارامتری که برام مهم بود (خوشدستی) فدای رقابت افزایش سایز نشده.
اما الآن با سایز ۴.۷ و ۵.۵ اینچ جای هیچ شکی نمیمونه که خوشدستی گوشی فدای افزایش سایز دیسپلی شده و یکی از اصلیترین فاکتورهای من برای انتخاب بیچون و چرای آیفون از بین رفته.
با اینکه پیش از نشست اپل تقریبا مطمئن بودیم که سایز صفحه نمایش به ۴.۷ و ۵.۵ اینچ تغییر پیدا میکنند ولی باز خدا خدا میکردم که یدونه ۴ اینچ توشون داشته باشه اما متأسفانه چنین نشد و من الآن یک دلیل کمتر برای انتخاب آیفون خواهم داشت.
هرچند هیچوقت نمیشه در مورد محصولی که به بازار نیومده و از نزدیک لمس نکردم با قاطعیت نظر بدم اما این چیزیه که تا این لحظه بنظر میآد و باتوجه به گوشی نکسوسی که دارم با دیسپلی ۴.۷ اینچ و ضخامت اندکی متفاوت از آیفون جدید، تقریبا میدونم که به خوشدستی آیفون قبلی نیست هرچند بنظرم هنوز هم آیفونهای ۳.۵ اینچ خیلی خوشدستتر بودن تا ۴ اینچ
من هم بر خلاف دوستان دیگه که ایراد برآمدگی دوربین رو ندید میگیرند، باتوجه به قواعد زیباشناسی طراحی صنعتی که خود اپل بهمون یاد داده، نمیتونم این مورد رو ندید بگیرم و بنظرم اگه اپل میخواست این دوربین رو عرضه کنه باید چشم روی کاهش قطر گوشی میبست که البته از اونجاییکه بعد از دوران جابز فقید، اپل هم وارد بازی اعداد و ارقام شده، این نازک کردن رو میشه استراتژی جدید شرکت برای بخش بازاریابی دونست که قابل درک هست اما قابل پذیرش نه!
اپلواچ هم بنظر خیلی از دوستان عالی و بهترین ممکن بود اما من نظرم متفاوته
قبول دارم که کرون دیجیتال و خیلی از امکاناتش واقعا خوبن ولی برای چیزی که از اپل انتظار میرفت، انصافا محصول متوسطی بود
هم زبان طراحی تخت مناسبش نبود و هم طراحی سختافزاری چنگی به دل نمیزد
باتوجه به ادعاهایی که شده بود، انتظار یک ساعت کلاسیک دیجیتال رو داشتم نه اینی که عرضه شد. امیدوارم توی نسخه ۲ اصلاحات کلییی صورت بگیره
اونهايي كه وقتي آيفون اومد نرفتند سايتهاي مختلف عكس تو دست كار كردنش را نديدند حتما ببينند كه چقدر كلاسيك و سنگين شده آيفون و چقدر تو دست خوب نشسته
آيفون ٦ فقط دو رقيب داره
يكي زي ٣ كامپكت با اون باتري كه هنوز تو كفش آخه چطوري ؟!
يكي هم گوشي نسبتا معمولي گلكسي آلفا هست
و آيفون ٦ پلاس هم چون اندازش بزرگتره با زي ٣ سوني و HTC ONE m8 و گلكسي نوت و گلكسي S4 رقابت ميكنه
در ضمن براي بار چند ميگم كه قيمت مدل ٦٤ گيگابايتي آيفون ٦ دقيقا 100 دلار ارزونتر شده و مدل 128 گيگابايت به جايش اومده
براي آيفون هم حافظه جانبي هست منتها بسيار گرانتره و مثلا ميشود براي مدل ١٢٨ گيگابايت يك ٨ گيگابايت هم حافظه بهش وصل كرد
بالاترين حجم ذخيره سازي در بين تمام گوشيها را فعلا آيفون ٦ و ٦ پلاس داره
دوربينش از نوكيا هم بهتر شده با فوكوس پيكسلي
صفحه نمايشش فوق العاده شده طوري كه انگار يك OLED با صفحه كلير بلك هست با نور و درخشندگي يك LCD !!!
جالبه كه دارم با لوميا مقايسش ميكنم !
مشكل هميشگي Oled عمر كمش هست ولي LCD آيفون تا ٥ سال بعد خريدش هم همون كيفيت را داره
سامسونگ هم براي پايين اومده هزينه نوليد دست به هر كاري ميزنه
مثل لنز فوق العاده بزرگ و بيرون زده گلكسي s5 و... براي اينكه هزينه لنز چند لايه و كوچكتر مثل آفون اپل و جديدا نوكيا را ندهد
سامسونگ وقتي از نظر ظاهري هم نميخواد هزينه كنه واي به حال باطنش كه ....
جالبه كه بعضيها انگار نميدونند آيفون به بازار اومده
در يك جوابي كه بهم دادند گفتند محصولي كه هنوز نيومده چطوري فهميدي صفحه نمايش بسيار بهتر و دوربين بهتر و گرافيك كمي بهتر را داره ؟!!!
يعني قبل از مراسم هم نديدند كه آيفون لو رفته كيفيت صفحه نمايشي فراتر از انتظار داشت
خود مراسم را نديدند كه چقدر كنتراست آيفون بالاتر رفته
بعد مراسم هم يك مشخصاتش را نخوندند و به سايت اپل سر نزدند
همين اشخصاص ميان درباره آيواچ كه مشخصات كاربردي ازش نيومده و تا ٤ ماه بعد مياد اضهار نظر ميكنند!!!
چرا نظرها من پاک شده فقط گفتم همه اخبار شده اپل این کجایش حرف بدی بودش
اگه خواستید سایز آیفونها رو واقعی ببینید این صفحه رو پرینت بگیرید:
http://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2014/09/iphone-scale.pdf
مراسم تمام شد رفتش ما هم دیدم چگونه مراسمی بودش
هر چیز اپل باید بزرگنمایی بشه
شب روز شده فقط اپل هیچ خبری تو این دنیا پیدا نمی شه اپل اپل
همون مانده که از .........خبر بگذارند هر چیزی حدی داره ما به خاطر دیدی خوبی که نسبت به نارنجی داشتیم می آیم اخبار نگاه می کنیم اخبار شده فقط گوشی موبایل. ..
برنامه سه ميليون تومني براي ايفون!!!بدو بدو حراجش كردم:)