ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مراسم معرفی آیفون جدید و ساعت اپل به روایت تصویر

سه شنبه شب هفته گذشته اپل طی مراسمی از محصولات تازه اش رونمایی کرد. در آن شب -که سعی کردیم به طور کامل آن را پوشش دهیم- تلفن های هوشمند جدیدش با نام آیفون ۶ و ۶ پلاس ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۵ شهریور ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سه شنبه شب هفته گذشته اپل طی مراسمی از محصولات تازه اش رونمایی کرد. در آن شب -که سعی کردیم به طور کامل آن را پوشش دهیم- تلفن های هوشمند جدیدش با نام آیفون ۶ و ۶ پلاس معرفی شدند که سایز صفحه نمایش آنها به ترتیب ۴.۷ و ۵.۵ اینچ است. در این مراسم اپل از خبرنگاران و فعالان عرصه مد هم دعوت کرده بود چرا که قصد داشت اولین محصول پوشیدنی اش که ساعت اپل بود را معرفی کند.

مطمئنا از مشخصات و اخبار مربوط به این مراسم به طور کامل مطلع هستید و حال، خبرنگار خبرگزاری ArsTechnica تصاویری را از این رویداد منتشر کرده که دیدنشان خالی از لطف نیست. در ادامه مطلب به تصاویر این خبرنگار دسترسی خواهید داشت. 

1
ورودی محل نمایش محصولات جدید که تا اتمام مراسم بسته مانده بود. سوال همه خبرنگاران این بود: چه چیزی در اینجا است؟
2
هرچقدر زمان می گذشت، جمعیت بیشتر و بیشتر می شد.
3
بلیط و مجوز ورود به محوطه مراسم اپل
4
ورودیه سالنی که اپل در آن مراسم معرفی آیفون های جدید و ساعت هوشمندش را برگزار کرد.
5
خبرنگاران مشغول آماده شدن برای پوشش خبری مراسم هستند.

6

7

8
چراغ ها بعد از اتمام مراسم در حال روشن شدن هستند. مراسمی که ۲ ساعت به طول انجامید.
9
همه به سمت درب خروج حمله ور شدند تا بتوانند جزو اولین ها برای تست محصولات جدید باشند.
10
خبرنگار آرس تکنیکا مشغول وبلاگ نویسی زنده از طریق آیفون خود
11
حرکت خبرنگاران به سمت محل تست دستگاه ها که حالا درب آنجا باز شده است.
12
محوطه داخل ساختمان راز آلود سفید رنگ اپل در مقابل سالن اجرای مراسم
13
تخته ای پر از آیفون های مختلف
14
و در نهایت محل استراحت و اسکان خبرنگاران پس اتمام مراسم
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • Amir Reza

    همه مراسم یه طرف گفت و گویه مانی و رضا یه طرف

  • -SONY-

    WoW

  • منصور

    متأسفانه اپل منو تا حدودی ناامید کرد
    من الآن چند ساله که آیفون دارم و برای سویچ از 4S به 5 هم کلی وقت گذاشتم تا مطمئن شم که با نیازهای من مطابقت داره و مهم‌ترین پارامتری که برام مهم بود (خوش‌دستی) فدای رقابت افزایش سایز نشده.
    اما الآن با سایز ۴.۷ و ۵.۵ اینچ جای هیچ شکی نمی‌مونه که خوش‌دستی گوشی فدای افزایش سایز دیسپلی شده و یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای من برای انتخاب بی‌چون و چرای آیفون از بین رفته.
    با اینکه پیش از نشست اپل تقریبا مطمئن بودیم که سایز صفحه نمایش به ۴.۷ و ۵.۵ اینچ تغییر پیدا می‌کنند ولی باز خدا خدا می‌کردم که یدونه ۴ اینچ توشون داشته باشه اما متأسفانه چنین نشد و من الآن یک دلیل کمتر برای انتخاب آیفون خواهم داشت.
    هرچند هیچ‌وقت نمیشه در مورد محصولی که به بازار نیومده و از نزدیک لمس نکردم با قاطعیت نظر بدم اما این چیزیه که تا این لحظه بنظر میآد و باتوجه به گوشی نکسوسی که دارم با دیسپلی ۴.۷ اینچ و ضخامت اندکی متفاوت از آیفون جدید، تقریبا میدونم که به خوش‌دستی آیفون قبلی نیست هرچند بنظرم هنوز هم آیفون‌های ۳.۵ اینچ خیلی خوش‌دست‌تر بودن تا ۴ اینچ

    من هم بر خلاف دوستان دیگه که ایراد برآمدگی دوربین رو ندید می‌گیرند، باتوجه به قواعد زیباشناسی طراحی صنعتی که خود اپل بهمون یاد داده، نمی‌تونم این مورد رو ندید بگیرم و بنظرم اگه اپل میخواست این دوربین رو عرضه کنه باید چشم روی کاهش قطر گوشی می‌بست که البته از اونجاییکه بعد از دوران جابز فقید، اپل هم وارد بازی اعداد و ارقام شده، این نازک کردن رو میشه استراتژی جدید شرکت برای بخش بازاریابی دونست که قابل درک هست اما قابل پذیرش نه!
    اپل‌واچ هم بنظر خیلی از دوستان عالی و بهترین ممکن بود اما من نظرم متفاوته
    قبول دارم که کرون دیجیتال و خیلی از امکاناتش واقعا خوبن ولی برای چیزی که از اپل انتظار می‌رفت، انصافا محصول متوسطی بود
    هم زبان طراحی تخت مناسبش نبود و هم طراحی سخت‌افزاری چنگی به دل نمیزد
    باتوجه به ادعاهایی که شده بود، انتظار یک ساعت کلاسیک دیجیتال رو داشتم نه اینی که عرضه شد. امیدوارم توی نسخه ۲ اصلاحات کلی‌یی صورت بگیره

  • MILAD

    اونهايي كه وقتي آيفون اومد نرفتند سايتهاي مختلف عكس تو دست كار كردنش را نديدند حتما ببينند كه چقدر كلاسيك و سنگين شده آيفون و چقدر تو دست خوب نشسته
    آيفون ٦ فقط دو رقيب داره
    يكي زي ٣ كامپكت با اون باتري كه هنوز تو كفش آخه چطوري ؟!
    يكي هم گوشي نسبتا معمولي گلكسي آلفا هست
    و آيفون ٦ پلاس هم چون اندازش بزرگتره با زي ٣ سوني و HTC ONE m8 و گلكسي نوت و گلكسي S4 رقابت ميكنه
    در ضمن براي بار چند ميگم كه قيمت مدل ٦٤ گيگابايتي آيفون ٦ دقيقا 100 دلار ارزونتر شده و مدل 128 گيگابايت به جايش اومده
    براي آيفون هم حافظه جانبي هست منتها بسيار گرانتره و مثلا ميشود براي مدل ١٢٨ گيگابايت يك ٨ گيگابايت هم حافظه بهش وصل كرد
    بالاترين حجم ذخيره سازي در بين تمام گوشيها را فعلا آيفون ٦ و ٦ پلاس داره
    دوربينش از نوكيا هم بهتر شده با فوكوس پيكسلي
    صفحه نمايشش فوق العاده شده طوري كه انگار يك OLED با صفحه كلير بلك هست با نور و درخشندگي يك LCD !!!
    جالبه كه دارم با لوميا مقايسش ميكنم !
    مشكل هميشگي Oled عمر كمش هست ولي LCD آيفون تا ٥ سال بعد خريدش هم همون كيفيت را داره
    سامسونگ هم براي پايين اومده هزينه نوليد دست به هر كاري ميزنه
    مثل لنز فوق العاده بزرگ و بيرون زده گلكسي s5 و... براي اينكه هزينه لنز چند لايه و كوچكتر مثل آفون اپل و جديدا نوكيا را ندهد
    سامسونگ وقتي از نظر ظاهري هم نميخواد هزينه كنه واي به حال باطنش كه ....

  • MILAD

    جالبه كه بعضيها انگار نميدونند آيفون به بازار اومده
    در يك جوابي كه بهم دادند گفتند محصولي كه هنوز نيومده چطوري فهميدي صفحه نمايش بسيار بهتر و دوربين بهتر و گرافيك كمي بهتر را داره ؟!!!
    يعني قبل از مراسم هم نديدند كه آيفون لو رفته كيفيت صفحه نمايشي فراتر از انتظار داشت
    خود مراسم را نديدند كه چقدر كنتراست آيفون بالاتر رفته
    بعد مراسم هم يك مشخصاتش را نخوندند و به سايت اپل سر نزدند
    همين اشخصاص ميان درباره آيواچ كه مشخصات كاربردي ازش نيومده و تا ٤ ماه بعد مياد اضهار نظر ميكنند!!!

  • محمد

    چرا نظرها من پاک شده فقط گفتم همه اخبار شده اپل این کجایش حرف بدی بودش

  • HeWolf

    اگه خواستید سایز آیفونها رو واقعی ببینید این صفحه رو پرینت بگیرید:
    http://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2014/09/iphone-scale.pdf

  • محمد

    مراسم تمام شد رفتش ما هم دیدم چگونه مراسمی بودش
    هر چیز اپل باید بزرگنمایی بشه

  • محمد

    شب روز شده فقط اپل هیچ خبری تو این دنیا پیدا نمی شه اپل اپل
    همون مانده که از .........خبر بگذارند هر چیزی حدی داره ما به خاطر دیدی خوبی که نسبت به نارنجی داشتیم می آیم اخبار نگاه می کنیم اخبار شده فقط گوشی موبایل. ..

  • Mohsen

    برنامه سه ميليون تومني براي ايفون!!!بدو بدو حراجش كردم:)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی