ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده جدید سامسونگ برای سلفی دوستان طراحی شده است

سلفی گرفتن این روزها آنقدر محبوب شده که حتی سازندگان موبایل را نیز بر روی موج خود سوار کند. پیش از این سونی و مایکروسافت محصولاتی میان رده را تولید کرده بودند که دوربین جلوی ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۶ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۱:۴۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سلفی گرفتن این روزها آنقدر محبوب شده که حتی سازندگان موبایل را نیز بر روی موج خود سوار کند. پیش از این سونی و مایکروسافت محصولاتی میان رده را تولید کرده بودند که دوربین جلوی آن ها از قدرت بالایی بهره می برد و عاشقان سلفی با استفاده از آن می توانستند بهترین عکس های ممکن را از خود ثبت نمایند. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ نیز می خواهد وارد این کارزار شود.

به تازگی تصاویری از یک موبایل جدید سامسونگ در اینترنت منتشر شده که پیش بینی می شود متعلق به Galaxy Grand Prime باشد. این دستگاه ۵ اینچی یک تلفن اندرویدی میان رده است که دوربین جلوی آن برای سلفی گرفتن، تقویت شده.

بر اساس شواهد، مشخص است که دوربین جلوی Grand Prime رزولوشنی ۵ مگاپیکسلی دارد. پیش از این رقبای دیگر در زمینه سلفی رزولوشن هایی بالا تر را ارائه داده بودند اما به نظر می رسد نکته رقابتی محصول سامسونگ، قیمت پایین آن باشد.

اگر بخواهیم در مورد دیگر قابلیت های میان رده جدید سامسونگ نیز صحبت کنیم، باید بگوییم که نمایشگر این دستگاه کیفیت ۹۶۰ × ۵۴۰ را ارائه می دهد، که حتی برای یک محصول میان رده هم اندکی نا امید کننده است. سامسونگ به احتمال زیاد برای Grand Prime از پردازنده Snapdragon 400 یا 410 استفاده می کند که چهار هسته ای است و با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز فعالیت می کند. ۸ مگاپیکسل دوربین اصلی و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه ی جانبی نیز از دیگر مشخصات این دستگاه را تشکیل می دهند.

به احتمال زیاد سامسونگ این محصول را در ماه اکتبر در بازار کشور های چین و ویتنام عرضه خواهد کرد. هنوز در مورد ارائه جهانی این میان رده اطلاعاتی منتشر نگشته است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (57 مورد)
  • mrkalan

    یه سری از مشکلات این سری تو grand 2 حل شده ولی صفحش با این که رزولیشنش بالا رفته ولی نسبتا کم کیفیته.

  • Lord

    چرا جدیدا مد شده همه سلفی میگیرن؟

  • TROOL

    8 گیگ رم اصلاح شود مرسی

  • TROOL

    از همین دوربین پشتی موبایلمم باهاش عکس نمیگیرم چه برسه به سلفی ولی خیلی خوبه واسه سلفی دوستان

  • Saeid786

    like samsung like

  • LG Forever

    کاش میشد برای دوربین سلفیم یه فلاش بزارن خدایی خیلی ضروریه

  • Zzzedbazi

    سلفیم براخودش دنیای داره ولی فک کنم زود تبش بخوابه و یه استاندارد تو گوشی تبدیل بشه

  • arman

    اصلا با سامسونگ حال نمیکنم

  • Mehdi.m

    من شما رو نیدونم ولی خودم اصلا سلفی دوست ندارم !
    در ضمن من فکر میکنم گوشی c3 سونی بهتر باشه .
    ولی در کل اینکه یک گوشی رو برای سلفی بسازی واسه من جالب نیست.

  • aref

    نوکیا لومیا ۷۳۰ صد در صد بهتر از پلاستیکسونگه
    لومیا این بی کیفیت رو میخوره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی