نگاهی به ساختار نسل دوم فضاپیمای دراگون [اینفوگرافیک]
عرصه حمل و نقل فضایی با بازنشسته شدن شاتل ها فرصتی را برای شرکت های خصوصی نظیر اسپیس ایکس فراهم کرد تا به طراحی، توسعه و ساخت فضاپیماهایی با کاربردهای مختلفی از جمله حمل انسان ...
عرصه حمل و نقل فضایی با بازنشسته شدن شاتل ها فرصتی را برای شرکت های خصوصی نظیر اسپیس ایکس فراهم کرد تا به طراحی، توسعه و ساخت فضاپیماهایی با کاربردهای مختلفی از جمله حمل انسان دست بزنند.
دراگون یک نمونه موفق از دستاوردهای کمپانی اسپیس ایکس محسوب می شود که در پرواز و ماموریت های آزمایشی خود بسیار بی نقص ظاهر گردید.
نسل دوم این فضاپیما که در حقیقت ادامه دهنده و مکمل نسل پیشین است دارای ویژگی هایی بوده که در ادامه به صورت اینفوگرافیک به نمایش درآمده اند.
برای مشاهده ی اینفوگرافیگ در سایز اصلی برروی این لینک کلیک نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




تاکسی فضایی که میگن همینه؟
عجب طراحیی داره
میشه ماهم بریم ماه
ینی حال میکنم با ایلان ماسک معلوم نی کار بعدش چیه
دیجیاتو این کامنت های مشابه رو بردار من هر چی نوشتم این نوشت تکراریه ک و یه ترتیبی بده کسایی که نقل قول مارو میکنن هم نشون بده متشکرم
آپدیت iOS هم که اومد.
من هروقت آپدیت میاد هیجان زده میشم!
iOS که اومد حالا باید واسه android L صبر کنم!
و البته مک یوسمیتی فراموش نشه!
من عاشق آپدیتم!
ممنون دیجیاتو عالی بود.
من خیلی فضا و سیارات و کهکشان ها رو دوست دارم .
دعا کنید منم یه فضانورد شم یا هم یه خلبان.
اونجا پرچم دیجیاتو رو هم میزارم
یه عکس میگیرم واستون میفرستم. (دیگه خیلی علمی تخیلی شد)
دوستان اپلی IOS هشت اومد
حمله کنید!!!!
خخخخخخخخ من ارامش خودمو حفظ میکنم چون جیل کردم بچه ها تغیراتو بگین
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!