ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به ساختار نسل دوم فضاپیمای دراگون [اینفوگرافیک]

عرصه حمل و نقل فضایی با بازنشسته شدن شاتل ها فرصتی را برای شرکت های خصوصی نظیر اسپیس ایکس فراهم کرد تا به طراحی، توسعه و ساخت فضاپیماهایی با کاربردهای مختلفی از جمله حمل انسان ...

علی خورشیدی بنام
علی خورشیدی بنام منتشر شده در ۲۶ شهریور ۱۳۹۳  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

عرصه حمل و نقل فضایی با بازنشسته شدن شاتل ها فرصتی را برای شرکت های خصوصی نظیر اسپیس ایکس فراهم کرد تا به طراحی، توسعه و ساخت فضاپیماهایی با کاربردهای مختلفی از جمله حمل انسان دست بزنند.

دراگون یک نمونه موفق از دستاوردهای کمپانی اسپیس ایکس محسوب می شود که در پرواز و ماموریت های آزمایشی خود بسیار بی نقص ظاهر گردید.

نسل دوم این فضاپیما که در حقیقت ادامه دهنده و مکمل نسل پیشین است دارای ویژگی هایی بوده که در ادامه به صورت اینفوگرافیک به نمایش درآمده اند.

 

11dragonv2_digiato_2 dragonv2_digiato_3 dragonv2_digiato_4

 

برای مشاهده ی اینفوگرافیگ در سایز اصلی برروی این لینک کلیک نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • هادی سرلک

    تاکسی فضایی که میگن همینه؟

  • Amir Reza

    عجب طراحیی داره

  • reza

    میشه ماهم بریم ماه

  • سیبخوار

    ینی حال میکنم با ایلان ماسک معلوم نی کار بعدش چیه

  • Saeid786

    دیجیاتو این کامنت های مشابه رو بردار من هر چی نوشتم این نوشت تکراریه ک و یه ترتیبی بده کسایی که نقل قول مارو میکنن هم نشون بده متشکرم

  • توسعه دهنده (اميد) 

    آپدیت iOS هم که اومد.
    من هروقت آپدیت میاد هیجان زده می‌شم!
    iOS که اومد حالا باید واسه android L صبر کنم!
    و البته مک یوسمیتی فراموش نشه!
    من عاشق آپدیتم!

  • pedrom

    ممنون دیجیاتو عالی بود.

  • Mehdi.m

    من خیلی فضا و سیارات و کهکشان ها رو دوست دارم .
    دعا کنید منم یه فضانورد شم یا هم یه خلبان.
    اونجا پرچم دیجیاتو رو هم میزارم
    یه عکس میگیرم واستون میفرستم. (دیگه خیلی علمی تخیلی شد)

  • Nuit D'hiver

    دوستان اپلی IOS هشت اومد
    حمله کنید!!!!

    • TROOL

      خخخخخخخخ من ارامش خودمو حفظ میکنم چون جیل کردم بچه ها تغیراتو بگین

  • arman

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی