آمازون 4.6 میلیون دلار برای تصاحب دامنه Buy. می پردازد
آمازون، غول بزرگ فروشگاهی آمریکا، به دنبال آغاز عصر جدیدی در دنیای دامنه های اینترنتی است. این کمپانی نزدیک به 4.6 میلیون دلار برای دسترسی انحصاری به وبسایت های با دامنه Buy. پرداخت کرده است. ...
آمازون، غول بزرگ فروشگاهی آمریکا، به دنبال آغاز عصر جدیدی در دنیای دامنه های اینترنتی است. این کمپانی نزدیک به 4.6 میلیون دلار برای دسترسی انحصاری به وبسایت های با دامنه Buy. پرداخت کرده است.
Domainnamewire که در رابطه با اطلاعات مربوط به دامنه های اینترنتی فعالیت می کند، طی گزارشی اعلام کرده که آمازون برای دریافت این حق امتیاز، گوگل و دو شرکت دیگر را از دور خارج کرده است. گوگل همچنین در خرید دامنه های VIP. و Tech. نیز ناموفق عمل کرده بود. شایان ذکر است که دامنه Tech. به قیمت 6.7 میلیون دلار به شرکت Dot Tech فروخته شد.
ICANN، سازمان بزرگی که مدیریت دامنه های ویژه ای را در اختیار دارد، اعلام کرد که تا انتهای سال جاری میلادی، مجموعه ای از دامنه های جدید را فعال می کند و دامنه Buy. یکی از دامنه های تازه اضافه شده توسط این سازمان است که آمازون آن را تصاحب کرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هر چی بشه این آمازون ب چ درد ما میخوره؟؟؟؟
اگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نمایندگی بزنه خیلی خوب میشه خخ
یه سایت هست به نام PARS.CO چند تل دامنه فوق العاده میلیونی داره ، ای کاش پول داشتم یکی رو می خریدم ...
منتظر اون روزی ام که آمازون بیاد ایران...امنیت و تنبلی به معنای واقعی به حقیقت می پیونده :D
مگه حالا این تغییر چه قدر تاثیر میذاره تو سود دهی؟
اگر اشتباه نکنم طبق اخرین امار 126 میلیون دلار هم که ضرر کرده بود؟ درست میگم؟
کمه بیشتر میشه به زودی
دوستان دقت کردید مارک آمازون از آ فلش زده تا زد یعتی اینکه ما از آ تو فروشگاهمون داریم تا زد ، مصادق بارز از شیر مرغ تا جون آدمیزاد
ایول عامر.دقت نکرده بودم. ریز بینیت تو حلقم :D
خخخخخخخخخخخخخ ایول
ای کاش از امازون میشد تو ایران خرید کرد.
از سایت ال دیجیتال به صورت غیر مستقیم میشه خرید واسطه ای
الان دیگه راحت میتونیم بگیم که امازون برنامه های بسیار جامعی برای اینده تو سر داره ، تا چند وقت قبل فقط یه سایت خرید بود الان گستردگی دامنش خیلی زیاد شده شاید به اندازه گوگل و مایکرو نباشه اما میتونه پشت سر اونا قرار بگیره میترسم از روزی که برای خوردن آب باید ماهانه یه پولی رو به این شرکتا بدیم
من فکر کنم از اونا هم بزرگتر باشه!!! بخاطر اینکه هم سودش بیشتره هم توی شرکتهای الکترونیکی بخاطر aws خیلیها بهش اهمیت بیشتری میدن! چون همین امکانات رو گوگل و مایکروسافت و یاهو هم نمیدن!
آمازون داره خيلي بزرگ مي شه
به خصوص كه تازگي علاوه بر فروشگاه اينترنتي توجه خود رو به بخش سخت افزار هم افزايش داده
كاش ما ايرانيان هم مي تونستيم از سايت هاي بزرگي مثل آمازون خريد كنيم
حيف ... :(
واقعاً چه کاربردهایی براش در نظر گرفتن که همچین کاری کردن!
خودشونم نمیدونن
آمازون حتی میتونه توی صنعت موبایل و تبلت سازی حرف اول بزنه البته اگه غول های شاخ دار بزارن
سامیو اپلو میگی شاخشون کجا بود