ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش دستینی از مرز 5 میلیون واحد گذشت؛ اکتیویژن هنوز به سوددهی نرسیده است

هفته گذشته و همزمان با عرضه Destiny، اکتیویژن اعلام کرد که به ارزش 500 میلیون دلار از نسخه های بازی دستینی را روانه بازار و فروشگاه ها کرده و حالا آمار می گویند از این ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۷ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته گذشته و همزمان با عرضه Destiny، اکتیویژن اعلام کرد که به ارزش 500 میلیون دلار از نسخه های بازی دستینی را روانه بازار و فروشگاه ها کرده و حالا آمار می گویند از این مقدار، 325 میلیون دلار نسخه به دست مردم رسیده است.

ناشر بازی تائید کرده که این مقدار تنها در هفته اول فروخته شده اند. با یک حساب و کتاب ساده می شود به این نتیجه رسید که Destiny تا به امروز حوالی 5 میلیون واحد فروش داشته.

اکتیویژن می گوید، مردم در این یک هفته بیش از 100 میلیون ساعت در Destiny زمان سپری کرده اند که می شود نتیجه گرفت به طور میانگین هر فرد نزدیک به 20 ساعت سرگرم این بازی بوده.

اما بانجی طبق قراردادی که سال 2010 با اکتیویژن بست، وعده امتیازات بالا داده بود که در این زمینه شکست تلخی را تجربه کرد. منابع می گویند بانجی برای شماره اول دستینی باید حداقل میانگین نمره 90 را کسب می کرده تا مبلغ 2.5 میلیون دلار را به عنوان جایزه دریافت کند. اما حالا با میانگین نمرات 76، نه بانجی خشنود خواهد بود و نه اکتیویژن.

به هر روی، دستینی پرهزینه ترین بازی تاریخ لقب گرفته و در کمتر از یک هفته موفق به بازگرداندن 65 درصد از کل مبلغ شده و این رویه همچنان ادامه خواهد یافت. فشار اکتیویژن روی تیم بانجی برای عرضه بازی روی پی سی هم احتمالا تا چند ماه دیگر نتیجه بخش خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • داریوش

    سلام و خسته نباشید بنده کنسول ps4 میخوام بخرم
    خواستم بدونم اگه من این بازرو بخرم میتونم راحت انلاین بازی کنم با اینترنت 2مگ؟ بخصوص هزینه باید بپردازم برای انلاین بازی کردنش؟

  • عــــــامـــــــــر

    چند روز قبل که معرفیشو خوندم تنها بازی بود که ازش خوشم اومد و به نظرم خیلی جالب بود ننیجشو هم گرفت

  • PooyanCYRUS

    دستینی خوب شروع کرده. فقط امیدوارم مث بقیه کارای اکتیویژن سری‌دوزی و ضایع نشه (یعنی یهو نیان هر روز یه دستینی جدید بدن و کیفیت بازیو بیارن پایین!).
    ----------------------------------------------------
    آدم چقدر باید تخم مرغ باشه که به همه منفی بده؟

  • saeed

    این بازی رو بریزی رو سیستمم 100درصد منفجر میشه.

    • TROOL

      خخخخخخخخخخ هنوز که نگفته چه سیستمی میخواد

  • کوروش

    رکورد کال اف رو زد دمش گرم بابا دمش گرم :) :) :)

    • TROOL

      امیدوارم از کال اف بهتر باشه

  • Amc1

    به احتمال زیاد با نرمال کردن گرافیکش بتونم بازی کنم امیدوارم خوب باشه...

    • TROOL

      هنوز گرافیکش معلوم نیست

  • مهدی محمدی

    به نظر بازی خوبی میاد ..
    خیلی دلم میخواد امتحانش کنم

    ولی Mass Effect رو بیشتر دوست دارم :}

    • TROOL

      اره منم Mass Effect رو بیشتر دوسش دارم باحاله

  • یه بنده خدا(متین هستم)

    بازی واقعا بی کیفیته یا عکس مطلب؟؟؟؟

    • IRAN-Digi

      دارن میگن 500 میلیون خرجش شده اونم دلار بعد بی کیفیت باشه!!!!
      دیگه حرفشم نزن:دی

  • سجاد

    جالبه بدونید که قبل از این بازی gta v پر هزینه ترین بازی تاریخ بوده(۲۵۵ میلیون دلار) که تقریبا با. پرهزینه‌ترین فیلم دنیا (دزدان کاراییب) نزدیک بوده حالا این بازی دو برابر اون ها هزینه کرده!

    • TROOL

      یه ساله 4 برابرشو در میارن

    • *M4JID

      GTA V همون سه روز اول بیش از 1میلیارد دلار فروش کرد و نزدیک به 3 برابر بودجش سود عاید *Rکرد اونم تازه برا دو پلتفرم PS3 و Xbox360 تا به الانم بیش 35 میلیون نسخه فروش داشته متاشم 98.5 شد یه شاهکار به تمام عیار از همه جهات .

      • سجاد

        دوست عزیز من بحث فروش رو نکردم!
        فقط چند تا امار و ارقام گفتم تا بدونید چه قدر خرج این بازی کردن همین!

        • *M4JID

          شما درباره هزینه GTA V حرف زدید منم خواستم کاملش کنم یه سری اطلاعات در مورد فروشش گفتم تا یه قیاس (از لحاظ دخل و خرج)بینDestiny(پر خرج ترین بازی دنیا) و GTA V(دومین بازی پر خرج دنیا) تو هفته اول فروششون شده باشه.

          • prn

            البته این نکته هم هست که این بازی لقب پرفروشترین بازی جدید رو گرفته و این یعنی قبلا نسخه ی دیگه ای نداشته اما gta سری بازیه و خب طبیعتا gta v فروشش خیلی بیشتر از این بود

  • IRAN-Digi

    حیف واسه pc بیاد ما که با این کامپیوتر هامون نمیتونیم بازیش کنم!!
    هیییییییییییییییییییییییییییییییییییی!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی