ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه تبلت نکسوس ۹ توسط اچ تی سی در آینده نزدیک

اچ تی سی از سال ۲۰۱۱ هیچ تبلتی عرضه نکرده و در مورد دستگاه نکسوسی هم از سال ۲۰۱۰ هیچ اقدامی نداشته، اما به نظر می رسد به زودی هر دوی آنها را در یک ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اچ تی سی از سال ۲۰۱۱ هیچ تبلتی عرضه نکرده و در مورد دستگاه نکسوسی هم از سال ۲۰۱۰ هیچ اقدامی نداشته، اما به نظر می رسد به زودی هر دوی آنها را در یک دستگاه با نام نکسوس ۹ معرفی خواهد کرد. شایعه ای که از تابستان در این رابطه شروع شده بود، امروز از طریق منابع نزدیک به وال استریت ژورنال تایید شد و به احتمال بسیار زیاد، تبلت نکسوس ۹ توسط این شرکت تایوانی و با همکاری گوگل و تحت پروژه اندروید وان ساخته خواهد شد.

وال استریت ژورنال می گوید مهندسان اچ تی سی در این اواخر بین مرکز اصلی این شرکت در تایوان و مانتن ویو در رفت آمد بودند تا ۲ کمپانی با یکدیگر به توافق نهایی ساخت یک تبلت ۹ اینچی جدید برسند.

اوایل این ماه، در جریان شکایت پتنتی انویدیا علیه کوالکام و سامسونگ به این نکته اشاره شده بود که انتظار می رود که نکسوس ۹ محصول شرکت اچ تی سی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد و از چیپ تگرا K1 بهره خواهد برد.

به هر صورت گوگل و اچ تی سی این خبر را تکذیب کردند اما غول جستجوگر این جمله را در جواب گفت:

اندروید یک اکوسیستم جامع است و بسیاری از سازندگان به خوبی با آن اخت گرفته اند. فضای کافی برای بسیاری از شرکای خوش ذوق برای همکاری و نوآوری با اندروید وجود دارد.

به احتمال زیاد این محصول (در صورت عرضه) با نسخه نهایی اندروید L معرفی می شود. اما برای صحت یا سقم این خبر باید بیشتر صبر داشته باشیم. دیدگاه شما در رابطه با همکاری احتمالی گوگل و اچ تی سی در تولید نکسوس ۹ چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه

  • هادی سرلک

    با k1 عالی میشه

  • Amir Reza

    فکر میکنم اچ تی سی یه تبلته تمام عیار معرفی کنه با توجه به کارنامه ای که داره

  • علی

    اشالا بیاد ..
    منتظرشیم .

  • LG Forever

    من که فکر نمیکنم گوگل بره با اچ تی سی همکاری کنه

  • Saeid786

    چرا نکسوس اینقد هنگ میکنه؟؟

    • محمد

      آقا قضیه چیه همه عکسشون اینجوریه ؟؟؟ چه جوری اینکارو کردین ؟؟

  • عــــــامـــــــــر

    اندروید با رابط کاربری سنس و صدالبته کیفیت ساخت عالیه اچ تی سی میشه گفت خدا کنه شانس داشته باشیم تا بتونیم از این تبلت خوش ساخت استفاده کنیم

  • Sohfalp560

    من عاشق این نکسوس هستم هر مارکی باشه من قبولش دارم حداقل همین که اندروید خام داره و پرت و پلاهای شرکتها روش نصب نیست فوق‌العالیه!! و تنها رقیب موتورولاست که من به شدت طرفدارش شدم

  • عــــــامـــــــــر

    چرا ساعت نظرات و پست ها رفته و همش نوشته همین الان همه چیز به هم پاشیده از مسئولین سایت خواهشمندیم درستش کنن با تشکر

    • Hossein

      من گفتم همه با هم نظر دادن چه جلب؟!!!؟!!! نگو اشتباه شده.......
      اقا برای من زمان سنجی که برای ویرایش دیگاهه جای 2 دقیقه 1ساعته...؟؟؟؟؟

      • Amir1100 امیر پویا حلاج

        این جوری شده جدیدا

  • سوتابایت

    اگر این قدر واقعیت داشته باشه !! لقب بهترین تبلت اندرویدی ! کمشه !!
    امروز یوم الله 31 شهریور ! تولد منه !! :D :D

    • Amir Reza

      تولدت مبارک کاربر برتر

    • AliReza Talebi

      امير رضا ميدونستم تولدته يدونه اسمارت بند من برات فرستادم!!! هر وقت رسيد يه ايميل بزن ! :|

    • Lord

      داداش سوتابایت روز تولد من از مال تو بهتره
      مال من 22 بهمن هستش :) شوخی نمی کنم

      تغییرات نکسوس 9 چیه؟

      دوستان واسه پدربزرگم یه فاتحه بفرستید

    • alireza

      تولدت مبارک.این شرکتا هم میزارن تمام گجت های خفن و باحال رو بعد تابستون معرفی میکنن:-(

    • LG Forever

      تولدت مبارک سوتابایت ولی خدایی من اگه امروز تولدم بود خودمو دار میزدم ... باز امد بوی ماه مدرسه

    • kazem

      نام کاربری من:kkkkkk
      پسورد:111111
      می خواید چی کار کنید

    • Saeid786

      خخخخخخ چ روزی بدنیا اومدی عجب شانسی نیمه اولی شدی من ک بهمنیمو نیمه دومی تولدتم مبارک من همیشه غروب 31 شهریورو دوست ندارم فردا باید برم مدرسه واااای :'(

    • عــــــامـــــــــر

      تولدت مبارک داداش گلم

    • Hossein

      تولدت مبارک داداشم الهی سن دوست نوح رو پیدا کنی میدونی کی رو میگم که mr.j پیدا کنی.....
      فردا دهن همه آسفالته.........

    • نامِ کاربری

      تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ داداش
      به آرزو هات برسی ایشالا

    • sense

      تولدت مبارک سوتابایت عزیز.
      ---------------------------------------------------------------
      اقا سایت دچار باگ شده:62 دیقه وقت برای ویرایش!+بالای همه ی نظرات هم نوشته شده "همین الان".
      ---------------------------------------------------------------
      چه قدر تو این پست نظر دادم من!

    • حسين

      سوتابایت جان . تولدت مبارک باشه

    • Amir1100 امیر پویا حلاج

      راستی اون گروه اسکایپ هنوز پا برجا هست؟؟(که بعد از فوت نارنجی بر پا شد)؟؟!

      • سوتابایت

        از همه ممنون !!
        امیر جان هنوز هستیم ولی 2 نفریم بعضی اوقات 3 نفر !!

        • borna_talebi

          راست میگه سوتی بگو ما هم بیایم!

        • یه بنده خدا(متین هستم)

          خب ادرس بدید ماهم بیایم بشیم چهار نفر !!!!!!

          • سوتابایت

            vamirreza78@live.com
            یا
            vamirreza78
            تو اسکایپ !!

    • Amir1100 امیر پویا حلاج

      مبارک باشه،،،البت " من صادقانه روز تولدم بغض میکنم"!

    • محمد

      تولدت مبارک
      ای کاش نکسوز جدید بیاد

    • یه بنده خدا(متین هستم)

      مبارک باشه ایشالله تولد هزار سالکیتو تو همین سایت بگیریم هدیه دیجیاتو هم تو راهه منم که یه مثبت میتونم بهت هدیه بدم ببخش دیگه کمه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی