احتمال عرضه تبلت نکسوس ۹ توسط اچ تی سی در آینده نزدیک
اچ تی سی از سال ۲۰۱۱ هیچ تبلتی عرضه نکرده و در مورد دستگاه نکسوسی هم از سال ۲۰۱۰ هیچ اقدامی نداشته، اما به نظر می رسد به زودی هر دوی آنها را در یک ...
اچ تی سی از سال ۲۰۱۱ هیچ تبلتی عرضه نکرده و در مورد دستگاه نکسوسی هم از سال ۲۰۱۰ هیچ اقدامی نداشته، اما به نظر می رسد به زودی هر دوی آنها را در یک دستگاه با نام نکسوس ۹ معرفی خواهد کرد. شایعه ای که از تابستان در این رابطه شروع شده بود، امروز از طریق منابع نزدیک به وال استریت ژورنال تایید شد و به احتمال بسیار زیاد، تبلت نکسوس ۹ توسط این شرکت تایوانی و با همکاری گوگل و تحت پروژه اندروید وان ساخته خواهد شد.
وال استریت ژورنال می گوید مهندسان اچ تی سی در این اواخر بین مرکز اصلی این شرکت در تایوان و مانتن ویو در رفت آمد بودند تا ۲ کمپانی با یکدیگر به توافق نهایی ساخت یک تبلت ۹ اینچی جدید برسند.
اوایل این ماه، در جریان شکایت پتنتی انویدیا علیه کوالکام و سامسونگ به این نکته اشاره شده بود که انتظار می رود که نکسوس ۹ محصول شرکت اچ تی سی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد و از چیپ تگرا K1 بهره خواهد برد.
به هر صورت گوگل و اچ تی سی این خبر را تکذیب کردند اما غول جستجوگر این جمله را در جواب گفت:
اندروید یک اکوسیستم جامع است و بسیاری از سازندگان به خوبی با آن اخت گرفته اند. فضای کافی برای بسیاری از شرکای خوش ذوق برای همکاری و نوآوری با اندروید وجود دارد.
به احتمال زیاد این محصول (در صورت عرضه) با نسخه نهایی اندروید L معرفی می شود. اما برای صحت یا سقم این خبر باید بیشتر صبر داشته باشیم. دیدگاه شما در رابطه با همکاری احتمالی گوگل و اچ تی سی در تولید نکسوس ۹ چیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه
با k1 عالی میشه
فکر میکنم اچ تی سی یه تبلته تمام عیار معرفی کنه با توجه به کارنامه ای که داره
اشالا بیاد ..
منتظرشیم .
من که فکر نمیکنم گوگل بره با اچ تی سی همکاری کنه
چرا نکسوس اینقد هنگ میکنه؟؟
آقا قضیه چیه همه عکسشون اینجوریه ؟؟؟ چه جوری اینکارو کردین ؟؟
اندروید با رابط کاربری سنس و صدالبته کیفیت ساخت عالیه اچ تی سی میشه گفت خدا کنه شانس داشته باشیم تا بتونیم از این تبلت خوش ساخت استفاده کنیم
من عاشق این نکسوس هستم هر مارکی باشه من قبولش دارم حداقل همین که اندروید خام داره و پرت و پلاهای شرکتها روش نصب نیست فوقالعالیه!! و تنها رقیب موتورولاست که من به شدت طرفدارش شدم
چرا ساعت نظرات و پست ها رفته و همش نوشته همین الان همه چیز به هم پاشیده از مسئولین سایت خواهشمندیم درستش کنن با تشکر
من گفتم همه با هم نظر دادن چه جلب؟!!!؟!!! نگو اشتباه شده.......
اقا برای من زمان سنجی که برای ویرایش دیگاهه جای 2 دقیقه 1ساعته...؟؟؟؟؟
این جوری شده جدیدا
اگر این قدر واقعیت داشته باشه !! لقب بهترین تبلت اندرویدی ! کمشه !!
امروز یوم الله 31 شهریور ! تولد منه !! :D :D
تولدت مبارک کاربر برتر
امير رضا ميدونستم تولدته يدونه اسمارت بند من برات فرستادم!!! هر وقت رسيد يه ايميل بزن ! :|
داداش سوتابایت روز تولد من از مال تو بهتره
مال من 22 بهمن هستش :) شوخی نمی کنم
تغییرات نکسوس 9 چیه؟
دوستان واسه پدربزرگم یه فاتحه بفرستید
تولدت مبارک.این شرکتا هم میزارن تمام گجت های خفن و باحال رو بعد تابستون معرفی میکنن:-(
تولدت مبارک سوتابایت ولی خدایی من اگه امروز تولدم بود خودمو دار میزدم ... باز امد بوی ماه مدرسه
نام کاربری من:kkkkkk
پسورد:111111
می خواید چی کار کنید
خخخخخخ چ روزی بدنیا اومدی عجب شانسی نیمه اولی شدی من ک بهمنیمو نیمه دومی تولدتم مبارک من همیشه غروب 31 شهریورو دوست ندارم فردا باید برم مدرسه واااای :'(
تولدت مبارک داداش گلم
تولدت مبارک داداشم الهی سن دوست نوح رو پیدا کنی میدونی کی رو میگم که mr.j پیدا کنی.....
فردا دهن همه آسفالته.........
تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ داداش
به آرزو هات برسی ایشالا
تولدت مبارک سوتابایت عزیز.
---------------------------------------------------------------
اقا سایت دچار باگ شده:62 دیقه وقت برای ویرایش!+بالای همه ی نظرات هم نوشته شده "همین الان".
---------------------------------------------------------------
چه قدر تو این پست نظر دادم من!
سوتابایت جان . تولدت مبارک باشه
راستی اون گروه اسکایپ هنوز پا برجا هست؟؟(که بعد از فوت نارنجی بر پا شد)؟؟!
از همه ممنون !!
امیر جان هنوز هستیم ولی 2 نفریم بعضی اوقات 3 نفر !!
راست میگه سوتی بگو ما هم بیایم!
خب ادرس بدید ماهم بیایم بشیم چهار نفر !!!!!!
vamirreza78@live.com
یا
vamirreza78
تو اسکایپ !!
مبارک باشه،،،البت " من صادقانه روز تولدم بغض میکنم"!
تولدت مبارک
ای کاش نکسوز جدید بیاد
مبارک باشه ایشالله تولد هزار سالکیتو تو همین سایت بگیریم هدیه دیجیاتو هم تو راهه منم که یه مثبت میتونم بهت هدیه بدم ببخش دیگه کمه