موتورولا در تلاش برای حل مشکل سوختگی موقت صفحه نمایش موتو ۳۶۰
موتو ۳۶۰ یکی از بهترین ساعت های هوشمند بر پایه اندروید، در بازار پر تب و تاب گجت های پوشیدنی است. پیش فروش این دستگاه، که بر پایه Android Wear کار می کند، هفته گذشته ...
موتو ۳۶۰ یکی از بهترین ساعت های هوشمند بر پایه اندروید، در بازار پر تب و تاب گجت های پوشیدنی است. پیش فروش این دستگاه، که بر پایه Android Wear کار می کند، هفته گذشته آغاز شده و انتظار می رود سفارشات به زودی به دست متقاضیان برسند. بسیاری از عملکرد دستگاه خود کاملا راضی هستند اما تعداد اندکی نیز درباره ی صفحه نمایش دستگاه گلهمندند.
موضوعی در وبسایت Reddit پیرامون سوختن موقت صفحه نمایش Moto360، هنگام شارژ شدن ایجاد شده است. طبق گفته یکی از کاربران، قسمت پایین صفحه نمایش ساعت او پس از حدود ۲۰ دقیقه شارژ شدن، به رنگ سیاه در آمده است. ریست و خاموش کردن دستگاه برای یک ساعت نیز در حل این مشکل موثر نبوده است. طبق نظر برخی کاربران، این موضوع بیشتر شبیه به مشکل تداوم تصاویر است، چون سوختگی در LCD ها ممکن نیست.
به گفته یکی دیگر از کاربران، این مشکل وی پس از اتمام شارژ ساعت رفع شده است. دیگر کاربران، به جز یک نفر، این موضوع را تایید کرده اند. کاربر دیگری اشاره کرد که پس از مشاهده این مشکل و گذشت یک شب، مقداری از سوختگی از بین رفته اما هنوز قابل مشاهده است و باعث ایجاد مشکل در خواندن کلمات می شود. چندین نفر، راه حل های زیادی برای حل این مشکل پیشنهاد داده اند؛ از جمله خاموش کردن ساعت از طریق تنظیمات و رها کردن آن برای چند روز و یا تنظیم مجدد و ریبوت کردن آن.
به نظر می رسد موتورولا نیز از این مشکل آگاه است، یکی از کارمندان این شرکت در Reddit از دیگر افرادی که با این مشکل مواجه شده اند خواسته است تا با ایمیل supportforums@motorola.com در تماس باشند.
با وجود عدم اعلام رسمی موتورولا، گمان می رود این شرکت در حال حل این مشکل باشد. باید دید این کمپانی چگونه بر این موضوع غلبه می کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه
نیومده که سوخت
موتو 360 رو که اینقدر ازش تعریف میکردن اینجوری شد...
ببینیم اپل چی کار میکنه با ساعتش
امیدوارم بهتر از موتو باشه
اینجاست که با یه نگاه دیگه باید به اپل واتچ و کلا به کیفیت اپل نگاه کرد بله بسیار باید تا ساعتی شود اسمارت ولی خداییش خیلی ساعت خوشگلی بود خیلی ازش خوشم می یومد حیف البته اینم قابل رفع شدنه
اميدواريم ساعت بي بديل اپل مشكلات اينچنيني نداشته باشه
به نظرم ساعت شیکیه
لول، سوخته چیه؟ موتو ۳۶۰ تنها ساعت هوشمندی هست که Ambient liight sensor داره و قسمت پایین صفحه رو به این سنسور اختصاص دادن، اونجا سیاهه
" چون سوختگی در LCD ها ممکن نیست."
اولین بار میشنوم اگر منظور سوختن پیکسل ها باشه درسته lcd ها به اندازه amoled نیست اما باز هم خودم دیدم پیکسل های پنل های lcd رو
ولی اگه سوختن خوده پنل باشه اونم فک نمیکنم اینجوری با قطعیت بشه بهش اشاره کرد
اگه چیز دیگه ای هست که نمیدونم از فهمیدنش جدا خوشحال میشم
به این نتیجه میرسیم که هیچ خوبی بدون مشکل نیست و واقعا امیدوارم موتورولا مشکلش رو حل کنه اگر نرم افزاری و خدا نکنه مشکل سخت افزاری باشه آخه یه جوری ناجور میشه
در اینکه موتو 360 الان یکی از بهترین اسمارت واچاست که شکی نیست ولی همه ی گجتا تو شون اشکال هست
بله درسته هیچ چیزی بی نقص نیست این یه واقعیته
این مورد سخت افزاریه و GSMArena هم این مطلب رو گفته
راه حل نداره!
کلا پنل های LCD برای نمایش تصاویر مناسب نیستن چون کریستال داخل اونها بعد از مدت کوتاهی موندن روی یک حالت رنگ سخت تغییر رنگ میده و تغییر رنگ مجدد همراه با سایه ای از رنگ گذشته اون هست
روی TV های LCD هم بعد از تماشای فوتبال میبینین که اسکوربورد بالای تصویر تا مدتی سایه خودشو حفظ میکنه
خوشبختانه AMOLED ها به هیچ عنوان این مشکلات رو ندارن و فک میکنم نمایشگر با کیفیت Gear S میتونه برگ برنده دیگه ای باشه برای اون ساعت مقابل بقیه ساعت ها
چون ساعت ها مثل گوشی ها نیستن که فقط موقع کار کردن باهاشون نمابشگر روشن بشه و اه بخواد دائما صفحه روشن بمونه تمام TFT LCD ها این مشکل رو کم و بیش پیدا میکنن و این ماهیت و نقطه ضعف کریستال مایع هست
هیچ چیز وهیچ کس کامل نیست!
چرا قسمت پایینی ساعت رو اونجوری کرده؟؟؟!!!
اگه کاملا گرد بود خیلی بهتر بود
به خاطر قرار گیری سنسور سنجش نور !
آقا اگه لطف کنین رکورد شکنی باطری های Z3 و Z3 compact رو هم پوشش بدین ممنون می شم. :)
فون آرنا تست باتری گرفته، Z3 compact از همه ی گوشیا یه سر و گردن بالا تر بود!