گوگل کروم در iOS 8 از افزونه های جانبی پشتیبانی می کند
گوگل در آخرین به روز رسانی که برای مرورگر کروم ارائه کرده در کنار رفع برخی باگ ها و نواقص، این اپلیکیشن را برای iOS 8 بهینه کرده است. در نسخه جدید امکاناتی که پس ...
گوگل در آخرین به روز رسانی که برای مرورگر کروم ارائه کرده در کنار رفع برخی باگ ها و نواقص، این اپلیکیشن را برای iOS 8 بهینه کرده است. در نسخه جدید امکاناتی که پس از ارتقاء iOS به نسخه 8 اعمال شده اند، در خصوص کروم نیز اعمال شده است.
یکی از قابلیت های مفید در iOS 8 افزونه ها یا Extensions هستند. امکانی که به توسعه دهندگان اجازه می دهد برای اپلیکیشن ها افزونه هایی جهت دسترسی از طریق سایر اپ ها بسازند. برای مثال اگر به یاد داشته باشید اپلیکیشن های لست پس و 1Password از این امکان تازه استفاده می کنند تا دسترسی به رمزهای عبور را برای کاربران در مرورگر سافاری iOS ساده کنند. حالا این امکان به کروم نیز اضافه شده و می توان به راحتی از افزونه های جانبی در نسخه بهینه شده کروم برای iOS 8 نیز بهره برد.
نسخه جدید کروم برای آیفون، آیپاد و آیپد در اپ استور آماده دانلود است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه
سلام لطفا آموزش نصب سیستم عامل کروم روی PC رو قرار بدید . + لینک دانلود
سلام دوستان
قبلا نظر میدادم ولی این بار گفتم یه پرفایل درست و حسابی داشته باشم :)
از این که پیشتون هستم خوشحالم
امیدوارم دوران خوشی باهم داشته باشیم :)
گاهی اوقات کروم لگ داره
گوگل کروم واقعا فوق العادست. تبریک به ios ایها.
گوگل کروم، فراتر از یک مرورگر.
دوستان ماهم رفتنی شدیم بیدار شدم سرحال برم برسم به مدرسه ها شاید کمتر تو بخش نظرات بیام از قردا ولی مطمعن باشید خبرارو دنبال میکنم سوتابایت فامیل دور عامر نام کاربری برنا طالبی divaan greedy مــــــحمد(نیم کلیلو باش)پویان MehrSH مـــــــــیلانو mantah(اگه غلط داره ببخش) نوید kamyab 'ammirreza اکانت دستمال کاغذی(داداش یه اسم بگو اینشکلی نمیشه صدات کرد)و خیلیا دیگه که (اگه اسمشونو یادن نمیاد عذرخواهی میکنم)ارزوی موفقیت دارم و ممنون که باهم یه تابستون خوب رو ساختیم.امضا متین به: خانواده دیجیاتو
موفق و پیروز باشی داداش گلم ، کامنت نمیتونی مثبت و منفی بده تا بدونیم هستی خاموش خاموش نشو ،
حیفم اومد اصافه نکنم به اسم ها علیرضا طالبی عزیز رو همین که ارسال رو زدم تازه یادم افتاد (ببخش دیگه)
عزیز دلی داداش!
همدردیم!!!
خیلی جالبه باریک گوگل
خیلی جالبه واسم همه نکات مثبت آیفون رو میزارین ولی تست باتریش رو نمیزارین که نسبت به اندرویدی ها صعیف عمل کرده ،شمام دارین مثل فروشگاه اپل که برجستگی دوربین رو تو عکسا حذف کرده نکات منفی اپل رو قید نمیکنین که واقعا واسه من سوال شده که چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
جوابت مشخصه دوست عزیز، تعصب زیاد مدیر و نوبسنده های این سایت به اپل!! تمام خبر های با ارزش و بی ارزش اپل پوشش داده میشه البته فقط مثبتاش، خبرهای مهمه شرکت های دیگه اصلا حرفی ازش به میون نمیاد. اگرم خبر از شرکت های دیگه بزارن فقط خبرهای منفیشو میزارن، خبرهای منفی اپل مثل تست باتری اصلا نمی بینی، اینجا شده سایت تبلیغاتی اپل. فک کنم با اون نمایندگی اپل تو ایران قرارداد بستن!! یه نفرم نیست اینحا جواب کاربرا رو بده، فقط زمانی جواب میداد که مثل یه سری پاچه خواری کنی!!!
الان دوباره فهمیدم چرا اینقدر مایکروسافت رو دوست دارم، مایکروسافت افیس 365 با 1 ترابایت وان درایو رو مجانی کرده واسه دانش اموزای بالای 13 سال توی امریکا، بهترین کمپانی دنیا
دیوان ممنون به لطف شما خبرای مایکروسافت مثل.همیشه به خوبی پوشش داده میشه
چقدر بخش نظرات خلوت شد :دی همه رفتن برای 1 مهر :)
ما هستیم :D
مدرسه از ما گذشت
همه خوابيدن!
اول مهر كه هيچ! اولين امتحان نهايى هم كه باشه ما باز ديجياتو ميخونيم!!!
احتمالا دوستان مثل من با نت ایران نمیتونن وارد شن!