ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل کروم در iOS 8 از افزونه های جانبی پشتیبانی می کند

گوگل در آخرین به روز رسانی که برای مرورگر کروم ارائه کرده در کنار رفع برخی باگ ها و نواقص، این اپلیکیشن را برای iOS 8 بهینه کرده است. در نسخه جدید امکاناتی که پس ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱ مهر ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل در آخرین به روز رسانی که برای مرورگر کروم ارائه کرده در کنار رفع برخی باگ ها و نواقص، این اپلیکیشن را برای iOS 8 بهینه کرده است. در نسخه جدید امکاناتی که پس از ارتقاء iOS به نسخه 8 اعمال شده اند، در خصوص کروم نیز اعمال شده است.

یکی از قابلیت های مفید در iOS 8 افزونه ها یا Extensions هستند. امکانی که به توسعه دهندگان اجازه می دهد برای اپلیکیشن ها افزونه هایی جهت دسترسی از طریق سایر اپ ها بسازند. برای مثال اگر به یاد داشته باشید اپلیکیشن های لست پس و 1Password از این امکان تازه استفاده می کنند تا دسترسی به رمزهای عبور را برای کاربران در مرورگر سافاری iOS ساده کنند. حالا این امکان به کروم نیز اضافه شده و می توان به راحتی از افزونه های جانبی در نسخه بهینه شده کروم برای iOS 8 نیز بهره برد.

نسخه جدید کروم برای آیفون، آیپاد و آیپد در اپ استور آماده دانلود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه

  • Bardia

    سلام لطفا آموزش نصب سیستم عامل کروم روی PC رو قرار بدید . + لینک دانلود

  • یه مرد تنها

    سلام دوستان
    قبلا نظر میدادم ولی این بار گفتم یه پرفایل درست و حسابی داشته باشم :)
    از این که پیشتون هستم خوشحالم
    امیدوارم دوران خوشی باهم داشته باشیم :)

  • هادی سرلک

    گاهی اوقات کروم لگ داره

  • saeed_ebrahimi

    گوگل کروم واقعا فوق العادست. تبریک به ios ایها.

    گوگل کروم، فراتر از یک مرورگر.

  • یه بنده خدا(متین هستم)

    دوستان ماهم رفتنی شدیم بیدار شدم سرحال برم برسم به مدرسه ها شاید کمتر تو بخش نظرات بیام از قردا ولی مطمعن باشید خبرارو دنبال میکنم سوتابایت فامیل دور عامر نام کاربری برنا طالبی divaan greedy مــــــحمد(نیم کلیلو باش)پویان MehrSH مـــــــــیلانو mantah(اگه غلط داره ببخش) نوید kamyab 'ammirreza اکانت دستمال کاغذی(داداش یه اسم بگو اینشکلی نمیشه صدات کرد)و خیلیا دیگه که (اگه اسمشونو یادن نمیاد عذرخواهی میکنم)ارزوی موفقیت دارم و ممنون که باهم یه تابستون خوب رو ساختیم.امضا متین به: خانواده دیجیاتو

    • عــــــامـــــــــر

      موفق و پیروز باشی داداش گلم ، کامنت نمیتونی مثبت و منفی بده تا بدونیم هستی خاموش خاموش نشو ،

    • یه بنده خدا(متین هستم)

      حیفم اومد اصافه نکنم به اسم ها علیرضا طالبی عزیز رو همین که ارسال رو زدم تازه یادم افتاد (ببخش دیگه)

      • AliReza Talebi

        عزیز دلی داداش!
        همدردیم!!!

  • mehrdad modiri(ما رو دیدی بنداز سرو پایین)

    خیلی جالبه باریک گوگل

  • sina

    خیلی جالبه واسم همه نکات مثبت آیفون رو میزارین ولی تست باتریش رو نمیزارین که نسبت به اندرویدی ها صعیف عمل کرده ،شمام دارین مثل فروشگاه اپل که برجستگی دوربین رو تو عکسا حذف کرده نکات منفی اپل رو قید نمیکنین که واقعا واسه من سوال شده که چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

    • LG G3

      جوابت مشخصه دوست عزیز، تعصب زیاد مدیر و نوبسنده های این سایت به اپل!! تمام خبر های با ارزش و بی ارزش اپل پوشش داده میشه البته فقط مثبتاش، خبرهای مهمه شرکت های دیگه اصلا حرفی ازش به میون نمیاد. اگرم خبر از شرکت های دیگه بزارن فقط خبرهای منفیشو میزارن، خبرهای منفی اپل مثل تست باتری اصلا نمی بینی، اینجا شده سایت تبلیغاتی اپل. فک کنم با اون نمایندگی اپل تو ایران قرارداد بستن!! یه نفرم نیست اینحا جواب کاربرا رو بده، فقط زمانی جواب میداد که مثل یه سری پاچه خواری کنی!!!

  • Divan Greedy

    الان دوباره فهمیدم چرا اینقدر مایکروسافت رو دوست دارم، مایکروسافت افیس 365 با 1 ترابایت وان درایو رو مجانی کرده واسه دانش اموزای بالای 13 سال توی امریکا، بهترین کمپانی دنیا

    • یه بنده خدا(متین هستم)

      دیوان ممنون به لطف شما خبرای مایکروسافت مثل.همیشه به خوبی پوشش داده میشه

  • ahmadreza

    چقدر بخش نظرات خلوت شد :دی همه رفتن برای 1 مهر :)

    • نون بگیرم

      ما هستیم :D
      مدرسه از ما گذشت

    • AliReza Talebi

      همه خوابيدن!
      اول مهر كه هيچ! اولين امتحان نهايى هم كه باشه ما باز ديجياتو ميخونيم!!!

    • ozhan

      احتمالا دوستان مثل من با نت ایران نمیتونن وارد شن!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی