ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل حدود نیمی از آیفون ها و آیپدها در حال حاضر به iOS 8 ارتقاء یافته است

در صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان در سایت اپل، خبر هایی از رشد سریع ارتقاء آیفون ها، آیپدها و آیپادها به iOS 8 توسط دارندگان آنها اشاره شده است. این سیستم عامل که از روز چهارشنبه ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان در سایت اپل، خبر هایی از رشد سریع ارتقاء آیفون ها، آیپدها و آیپادها به iOS 8 توسط دارندگان آنها اشاره شده است. این سیستم عامل که از روز چهارشنبه به صورت عمومی عرضه شده تا روز یکشنبه بر روی ۴۶ درصد از ابزارهای ذکر شده فعال شده است.

این آمار از تعداد ابزارهایی که طی این مدت به اپ استور سر زده اند استخراج شده است. این در حالی است که پس از ۱۰ ماه از زمان ارائه اندروید کیت کت، تنها ۲۵ درصد ابزارهای اندرویدی فعال از این سیستم عامل استفاده می کنند و بقیه روی نسخه های پیشین باقی مانده اند.

btfewdsvfg.0

پس از عرضه iOS 8 کاربران زیادی از حجم بالای این نسخه و همینطور فضای خالی بیش از حد زیادی که برای نصب آن مورد نیاز بود شوکه شده یا شکایت داشتند. با این حال، آمار ۴۶ درصدی برای اپل بسیار مطلوب است.

این آمار و ارقام نشان می دهد اپل -با وجود اشکالات و باگ هایی که در نسخه اولیه iOS 8 به چشم می آید- در ارائه آن و سازگاری محصولات قدیمی تر با آن موفق عمل کرده است چرا که تنها در چهار روز نزدیک به نیمی از کاربران را ترغیب به ارتقاء سیستم عامل ابزارهایشان کرده است.
همچنین طی همین مدت، بسیاری از توسعه دهندگان نیز اپلیکیشن های تازه ای برای این نسخه تازه ارائه کرده یا بسته های به روز رسانی برای اپلیکیشن های قدیمی ارائه کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه

  • Behnam

    دوستان پيرو حرف اون عزيز، حتماً بك اپ بگيريد( كلى ميگيره نه جزئى) و حتماً با ايتونز اپديت كنيد، لگ خاصى هم جز اون ها كه عزيزان فرمودند همچون واى فاى و سافارى گهگاه، در مورد باترى هم بهتر كه بهتر شده، موفق و موئيد باشيد.

  • LG Forever

    خوشم میاد یه ورژن جدید ای او اس میاد همه ی ای دیوایس هارو پشتیبانی میکنه

  • Mehrad97

    ios8 فوق العادس!باید باش حال کرد دیگه

  • Boomba

    اون نصف بقیه هم منتظرن جلبریک بشه بعدش ابدیت کنن!

    :))))))

  • Field_eng

    اپل تو این زمینه واقعا عالی عمل کرده.برعکس htc که کلا گوشیهاشو فراموش میکنه..

  • Behnam

    این خیلی خوبه که نویسنده های دیجیاتو فعالن و همهء خبرای اپل رو پوشش میدنا… ماهم که کلا گله ای نداریم ولی توروخدا اسم سایت رو از “زندگی با تکنولوژی” به “زندگی با اپل” تغییر بدین. بخدا دو روز وقت نداشتم فقط از دیجیاتو به عنوان منبع استفاده کردم امروز میرم سایت های دیگه میبینم تقریبا هرچی خبر مهم بوده رو از دست دادم. اینکه سایت مخصوص خبرهای اپل باشه که بد نیست. خیلی خیلی هم خوبه تکلیف هم مشخصه اینقدر هم مارو سردرگم نمیکنین الکی…
    در ضمن دوستان کم به هم بپرین. من لومیامو به 8.1 آپدیت کردم به تعداد کمی باگ داشت مثلا موزیک پلیرش کند شده بود. اما دیروز که 5s رو به آی او اس 8 آپدیت کردم از تو سافاری زرت و زرت میپره بیرون. هرچند ناگفته نماند من دهن دیوایس هامو غالبا سرویس میکنم. خوشبختانه این یکی قسر در رفت که جیلبرکش نکردم و هنوز سالمه خخخخخخخخخ

  • pmt

    دوستان عزيز يك سري از مشكلات بر اثر اپديت از طريق OTA به وجود مياد چون از اين طريق يك سري از فايل سيستم هاي بيس پاك نميشه
    بهتره كه از طريق ايتونز يك بار بكاپ بگيريد پاك كنيد اي او اس اتون رو بعد ios8 رو نصب كنيد، بهتره براي اپديتاي كوچيگ از OTA استفاده كنيد من خودم از طريق ايتونز ريختم مشكلي ندارم جز مورد باتري و واي فاي كه زياد محسوس نيست ولي واقعيت داره و هست ؛-)

  • Mohsen

    خب نباید اندرویدو تو اپدیت با ای او اس مقایسه کرد
    اندروید مثل یه سیستم عامل چند تیکه شده که هر کمپانی هر کاری دلش بخواد باهاش میکنه
    بنظرم این مقایسه باید بین دیوایس هایی که گوگل پشتیبانی می کنه و دیوایس هایی که اپل ازشون پشتیبانی می کنه می بود

  • sajjad

    دوستانیکه میگن پشتیبانی اندروید افتضاجه.بله پشتیبانی رسمیش خوب نیست اما باید به این نکته توجه کنین که به لطف اپن سورس بودن میشه روی گوشی های اندرویدی کاستوم رام نصب کرد.دوستم گلکسی اس پلاس داره روش اندروید کیت کت نصبیده.درحالی که برای ایفون اینکار غیر ممکنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی