ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای راه اندازی یک دیتاسنتر جدید در هلند ۷۷۰ میلیون دلار هزینه می کند

گوگل امروز در یکی از بلاگ هایش اعلام کرده که به منظور گسترش مراکز داده خود در اروپا، دیتاسنتر تازه ای را در Eemshaven هلند راه اندازی می کند. به گفته گوگل که بیش از ۶۰۰ میلیون یورو ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل امروز در یکی از بلاگ هایش اعلام کرده که به منظور گسترش مراکز داده خود در اروپا، دیتاسنتر تازه ای را در Eemshaven هلند راه اندازی می کند.

به گفته گوگل که بیش از ۶۰۰ میلیون یورو (معادل ۷۷۲ میلیون دلار) برای ساخت این دیتاسنتر هزینه می شود. پس از فنلاند، بلژیک و ایرلند این مرکز تازه در شمال هلند، مقر چهارمین دیتاسنتر گوگل در اروپا خواهد بود.

گوگل بیش از ۱۰ مرکز داده در آمریکا، اروپا و آسیا دارد. سال گذشته گوگل دو دیتاسنتر را در تایوان و سنگاپور راه اندازی کرد.

به گفته گوگل در این پست، این مرکز جدید بیش از ۱۰۰۰ شغل ایجاد می کند و از سال ۲۰۱۷ به طور کامل وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

در حال حاضر گوگل از یک دیتاسنتر اجاره ای در اِیْمس‌هافن هلند استفاده می کند که تا پایان ساخت مرکز تازه، در همان محل مستقر خواهد بود. این منطقه، شهرکی صنعتی است؛ قیمت ارزان زمین، تمرکز نیروگاه های برق هلند و همچنین جذب سریع و آسان نیروی انسانی متخصص از دانشگاه خرونینگن هلند احتمالا دلایل انتخاب این شهرک برای ساخت دیتاسنتر جدید گوگل به شمار می روند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • آقا مهدی

    امیدوارم شاهد راه اندازی دیتا سنتر ملی بر روی بستر شبکه ملی اطلاعات باشیم ...

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه

  • Amirkasra

    می گم این دیتا سنترها سیستمشون چیه ازچی تشکیل شده دقیقا

  • sam_jamshidi

    شما اگه به من جواب می دادی و من راضی می شدم منفی هام رو پس می گرفتم ولی چون اومدی به یه سوال ساده ی من منفی دادی منم به خودم مثبت دادم
    از خدا بترس روانی هستی برو دکتر خو

  • سیب کوچولو

    یک جوک بگم روحیه جمع عوض بشه !! با این بحث ها
    *آیا میدانید : یک اتاق مرتب نشانه ای از کامــپیوتر خــراب یا اینترنتی
    قطع شده میباشد !*

  • MILAD

    در جواب ترولها
    ريتم دار بخوانيد خواهشا !!!
    زود روت زياد شده
    مغزت زيادي باد شده
    يك بچه كه خيلي زود لات شده
    بازكفشهاي بابات زير پات شده
    با كسي در نيفت كه همسن بابات بوده
    برات اينكارها زوده جوجه
    يكوقت ديدي از شكمت ريخت دل و روده
    بزرگترهات فكرشون نونه ولي تو هنوز توي خونه ميخوري آب و دونه
    توصيه ميكنمت آهسته بري از مدرسه تا خونه

  • سوتابایت

    قراره بشه چهارمين بهشت يا جهنم شبكه كار ها !!
    استادمون تعريف مى كرد داشتم براى يه ديتاسنتر كه قرار بود بشه مركز اينترنت ملى كار مى كردم !!
    بهمون آدرس مى دادن برو اينجا سالن:
    ١٠٨،٥٠،١٠،٣٠
    رديف ١٠٨ ام يعنى كه توش پر سرور
    سرور ٥٠ ام اينم باز قضيه بالاس
    رديف ١٠ پورت ٣٠ !!
    در حدى بوده كه از اين طرف مي خواستى برى اون طرف ٤٥ دقيقه مي شده !
    عضمت اين رو ديگه...!
    يه چيز بگم دور همى بخنديم :
    برق مركز مخابراتى مى ره !! زارت زارت زارت زارت

  • eimanarenji

    دوستان عزيز خواهش ميكنم اگه شك و شبه اي در كارهاي هم داريد اين سبك حرف زدن را به مكاني خصوصي ارجاع بديد مثلا ايميل و يا چتهاي مرسوم در ديوايسهاتون
    ازتون خواهش ميكنم دشمن شاد كن نباشيد
    ممنونم
    از ديجياتو هم خواهش ميكنم به يوزرهاي خاطي چه به حق چه ناحق تذكر جدي بده تا تكرار اين مسائل باعث سرد شدن محيط سايت و برهم ريختن اذهان عمومي نشود

  • Field_eng

    دیتا سنتر های گوگل فوق العادست!! بینگ هم باید دست به کار بشه تا عقب نمونه...

  • شهرباران

    بچه ها تو ایران هم دیتا سنتری داریم؟
    ولی در کل فضای داخلی محوطه دیتا سنتره خیلی باحاله هم نور ال ای دی ها هم کابلای شبکه رنگارنگ

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی