گوگل برای راه اندازی یک دیتاسنتر جدید در هلند ۷۷۰ میلیون دلار هزینه می کند
گوگل امروز در یکی از بلاگ هایش اعلام کرده که به منظور گسترش مراکز داده خود در اروپا، دیتاسنتر تازه ای را در Eemshaven هلند راه اندازی می کند. به گفته گوگل که بیش از ۶۰۰ میلیون یورو ...
گوگل امروز در یکی از بلاگ هایش اعلام کرده که به منظور گسترش مراکز داده خود در اروپا، دیتاسنتر تازه ای را در Eemshaven هلند راه اندازی می کند.
به گفته گوگل که بیش از ۶۰۰ میلیون یورو (معادل ۷۷۲ میلیون دلار) برای ساخت این دیتاسنتر هزینه می شود. پس از فنلاند، بلژیک و ایرلند این مرکز تازه در شمال هلند، مقر چهارمین دیتاسنتر گوگل در اروپا خواهد بود.
گوگل بیش از ۱۰ مرکز داده در آمریکا، اروپا و آسیا دارد. سال گذشته گوگل دو دیتاسنتر را در تایوان و سنگاپور راه اندازی کرد.
به گفته گوگل در این پست، این مرکز جدید بیش از ۱۰۰۰ شغل ایجاد می کند و از سال ۲۰۱۷ به طور کامل وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
در حال حاضر گوگل از یک دیتاسنتر اجاره ای در اِیْمسهافن هلند استفاده می کند که تا پایان ساخت مرکز تازه، در همان محل مستقر خواهد بود. این منطقه، شهرکی صنعتی است؛ قیمت ارزان زمین، تمرکز نیروگاه های برق هلند و همچنین جذب سریع و آسان نیروی انسانی متخصص از دانشگاه خرونینگن هلند احتمالا دلایل انتخاب این شهرک برای ساخت دیتاسنتر جدید گوگل به شمار می روند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
امیدوارم شاهد راه اندازی دیتا سنتر ملی بر روی بستر شبکه ملی اطلاعات باشیم ...
عالی بود مثه همیشه
می گم این دیتا سنترها سیستمشون چیه ازچی تشکیل شده دقیقا
شما اگه به من جواب می دادی و من راضی می شدم منفی هام رو پس می گرفتم ولی چون اومدی به یه سوال ساده ی من منفی دادی منم به خودم مثبت دادم
از خدا بترس روانی هستی برو دکتر خو
یک جوک بگم روحیه جمع عوض بشه !! با این بحث ها
*آیا میدانید : یک اتاق مرتب نشانه ای از کامــپیوتر خــراب یا اینترنتی
قطع شده میباشد !*
در جواب ترولها
ريتم دار بخوانيد خواهشا !!!
زود روت زياد شده
مغزت زيادي باد شده
يك بچه كه خيلي زود لات شده
بازكفشهاي بابات زير پات شده
با كسي در نيفت كه همسن بابات بوده
برات اينكارها زوده جوجه
يكوقت ديدي از شكمت ريخت دل و روده
بزرگترهات فكرشون نونه ولي تو هنوز توي خونه ميخوري آب و دونه
توصيه ميكنمت آهسته بري از مدرسه تا خونه
قراره بشه چهارمين بهشت يا جهنم شبكه كار ها !!
استادمون تعريف مى كرد داشتم براى يه ديتاسنتر كه قرار بود بشه مركز اينترنت ملى كار مى كردم !!
بهمون آدرس مى دادن برو اينجا سالن:
١٠٨،٥٠،١٠،٣٠
رديف ١٠٨ ام يعنى كه توش پر سرور
سرور ٥٠ ام اينم باز قضيه بالاس
رديف ١٠ پورت ٣٠ !!
در حدى بوده كه از اين طرف مي خواستى برى اون طرف ٤٥ دقيقه مي شده !
عضمت اين رو ديگه...!
يه چيز بگم دور همى بخنديم :
برق مركز مخابراتى مى ره !! زارت زارت زارت زارت
دوستان عزيز خواهش ميكنم اگه شك و شبه اي در كارهاي هم داريد اين سبك حرف زدن را به مكاني خصوصي ارجاع بديد مثلا ايميل و يا چتهاي مرسوم در ديوايسهاتون
ازتون خواهش ميكنم دشمن شاد كن نباشيد
ممنونم
از ديجياتو هم خواهش ميكنم به يوزرهاي خاطي چه به حق چه ناحق تذكر جدي بده تا تكرار اين مسائل باعث سرد شدن محيط سايت و برهم ريختن اذهان عمومي نشود
دیتا سنتر های گوگل فوق العادست!! بینگ هم باید دست به کار بشه تا عقب نمونه...
بچه ها تو ایران هم دیتا سنتری داریم؟
ولی در کل فضای داخلی محوطه دیتا سنتره خیلی باحاله هم نور ال ای دی ها هم کابلای شبکه رنگارنگ