ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکس باکس وان در انگلستان کاهش قیمت یافت

مایکروسافت همزمان با عرضه بازی Forza: Horizon 2، قیمت کنسول هایش را در انگلستان کاهش داد و به 329 پوند رساند. فروشگاه مایکروسافت و آمازون، هر دو، صفحه های شان را به روز رسانی کرده ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت همزمان با عرضه بازی Forza: Horizon 2، قیمت کنسول هایش را در انگلستان کاهش داد و به 329 پوند رساند. فروشگاه مایکروسافت و آمازون، هر دو، صفحه های شان را به روز رسانی کرده اند و بسته عادی و بدون کینکت را با قیمت 329 پوند ارائه می دهند. البته آمازون بسته ای که بازی Sunset Overdrive در آن قرار دارد را هم به همین ارزش ارائه می دهد.

جمعه همین هفته هم باندل مخصوص فیفا 15 اکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد که البته قیمت این بسته همان 349 پوند در نظر گرفته شده.

اما این موضوع تا چه حد می تواند برای باقی نقاط جهان حائز اهمیت باشد؟ اکس باکس وان حالا تنها در یک منطقه ارزان تر از پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته، منطقه ای که اگر به چند سال قبل باز گردیم، سونی سهم عمده ای از آن را در اختیار نداشت اما حالا و با محبوبیت بالای کنسول جدیدش، از Xbox One جلو افتاده.

مایکروسافت در حال آزمون و خطا است. کنسول های بدون کینکت آهسته و پیوسته پاسخگوی نیاز مردم بودند و از طرفی، هر دو کنسول نسل هشتمی را در یک رده قیمتی (400 دلار یا 350 پوند) قرار داد. اما بازی آمریکایی ها همچنان ادامه دارد؛ در حالی که پلی استیشن 4 بازار را قبضه کرده، مایکروسافت می خواهد به طور کل حقیقت ها را تغییر دهد. اکس باکس وان که زمانی به خاطر گران تر بودن اش نسبت به پلی استیشن 4 سرزنش می شد، حالا قیمت کمتری دارد و این یک مزیت محسوب می شود.

با احتساب اینکه 20 پوند تاثیر زیادی در ارزش گذاری کنسول های وارد شده به کشور ندارد اما همین مسئله می تواند نقطه آغازی بر کاهش سراسری بهای اکس باکس وان باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Mahdyar

    قیمت پایین در برابر کیفت خوب.
    رقیب سر سختی هم داره پلی استیشن.

  • mohammad

    قوطی بازا :v

  • LG Forever

    خیلی مایکروسافت فکر خوبی کرد وقتی میبینه فروشش کم داره میشه قیمتشو اورد پایین

  • GEEEK

    ممنون میشم راجع به shore algorithm که در پست "رایانه‌ های نوری و کوانتومی چگونه کار می کنند؟" بهش اشاره کرده بودین هم یه پست بزارین. با سپاس

  • MS.Adnan

    دو سال دیگه فروشگاههای اپل و مایکروسافت تو کابل و بغداد افتتاح میشن و ما هنوز... ولی فاصله نزدیکتر میشه جای شکرش باقیه

  • عیسی

    آقا یه سوال
    این راسته که میگن برای اجرای بازی حتما و حتما ابدیت لازمه و همین نقطه ضعف ایکس باکس ؟؟؟

    جواب های ضد نقیص خیلی زیاده

    یکی میگه هست یکی میگه نه

    • nokisoft

      سلام من خودم ایکس باکس وان دارم
      یه بازی سان او روم هم خریدم
      وقتی دستگاه به اینترنت وصل نباشه بازی اپدیت نمیخواد
      ولی وقتی به اینترنت وصل بشه میگه بازی رو اپدیت کن و دوباره هم که افلاین میشه مشکل حل میشه

  • MILAD

    مايكروسافت داره گندش را يكجوري جمع ميكنه
    از كيفيت افتضاح پايين اين كنسول در قدرت سخت افزاري تا طراحي افتضاحترش و با اين حال قيمتش هم بيشتر از رقيب قوي ترش بود!!!
    اون آجري كه اسم آداپتور روش گذاشته واقعا باعث تاسف هست كه يك شركت در سال ٢٠١٣ همچنين طراحي مافوق افتضاحي داره
    بهتره مايكروسافت به تجارت زودگذرش بپردازه و از اكثر محصولات افتضاحش دست بكشه تا رشد كنه

    • Divan Greedy

      بهتره اداپتور بزرگ و زشت باشه تا ضعیف که باعث اتش سوزی دستگاه بشه در ضمن تو شهر شما ایکس باکس رو حمل می کنن رو دوششون که اداپتور بزرگ براشون زشته، همین که افیس ماکروسافت و بقیه برنامه هاش روی مک و ای او اس بیشتر از خود برنامه های اپل امتیاز گرفته و دانلود شده، گویای همه چی هست

    • Divan Greedy

      خوشگل ، شما برو با همون متالت بازی کن، فهمت به کنسول بازی هنوز نرسیده

      • morteza_abdi

        این میلاد فضایی از زمان نارنجی تو مخ بود یعنی من بیشتر موقع ها بخش نظرات رو به خاطر این شخصیت نمیخونم

  • علی سعیدی

    Ps 4 از Xbox محبوبیت بیشتری داره.
    چون کنسول قدیمی تری هست.
    فکر نکنم با این کار از محبوبیت ps4 کاسته بشه.
    ای کاش هکر ها بتونن این دو کنسول رو هک کنن که بتونیم بازی های ارزون بخریم ;-)

  • Divan Greedy

    به نظرم با اومدن باندل ها و halo ، دیگه تمومه

  • DANIAL

    در همه جای دنیا همه برندها در حال کاهش دادن قیمت محصولات خودشون هستن ولی واقعا ادم حسرت میخوره وقتی میبینه در ایران کاهش قیمت ها در حد چند هزار تومان هست...در درجه اول نبودن نمایندگی معتبر در ایران و در درجه دوم وجود دلال های بی انصاف و از خدا بی خبر هست که مانع خرید ارزان تر محصولات مختلف هست..واقعا خیلی بی انصافیه

    • mohammadmj

      و اینجا من خداروشکر می کنم که عاشق محصولاتی هستم که زیاد به چشم دلالان نمیاد .همون تو اندروید و ios بمونید سمت ما نیاید...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی