ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: تست خم شدن آیفون ۶ پلاس

همانطور که مطلع هستید، اپل در آخرین کنفرانس خود، از آیفون ۵.۵ اینچی خود با نام ۶ پلاس رونمایی کرد. چند وقت پیش هم عرضه آن شروع شد و آنطور که به نظر می رسد ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲ مهر ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که مطلع هستید، اپل در آخرین کنفرانس خود، از آیفون ۵.۵ اینچی خود با نام ۶ پلاس رونمایی کرد. چند وقت پیش هم عرضه آن شروع شد و آنطور که به نظر می رسد مورد اقبال عمومی هم قرار گرفته. اما پس از چندی خریداران این محصول در فضای مجازی از خم شدن آیفون در جیب شان خبر دادند.

در همین راستا، یکی از مجریان کانال Unbox Therapy در یوتوب اقدام به گرفتن تست خم شدن آیفون ۶ پلاس کرد و متاسفانه به سادگی توانست با دست خالی این دستگاه را خم کند. اما این تغییر شکل ظاهری به هیچ عنوان مثل LG G Flex نیست و آیفون ۶ پلاس بعد از این اقدام به شکل اولیه خود باز نمی گردد.

البته مطمئنا هیچ فردی با آیفون یا هر تلفن هوشمند دیگری که متعلق به خود باشد، چنین تستی نمی گیرد و این موضوع هم تنها به محصول اپل مختص نمی شود. اما به هر حال دارندگان تلفن های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ بهتر است در صورت قرار دادن آنها در جیب خود بیشتر دقت داشته باشند تا گجت شان دچار چنین مسئله ای نشود.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iPhone-6-Plus-Bend-Test.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (111 مورد)
  • امير

    دوستان اينده كمپاني اپل از الان در نبوده جابز كاملا مشخصه طرفداران اپل بخيال نميشن ولي بعد از اينكه خبر ورشكستي كمپاني اپل به گوششون خورد متعجب ميشن فعلا تو ايران خريد زياده چون هنو اپل باده دورانه جابزو نگه داشته و فقط براي اسم اپل خريداري ميكنن

  • sahar

    سلام به همگی، من از اپل ۳ داشتم تا اپل۶
    یادمه وقتی اپل ۴ اومد بازار شایعه شده بود که اپل آتیش میگیره ویه نفر اپلش تو هواپیما آتیش گرفت و....
    رسانه ها میگفتن اپل خراب کرد با تولیدش، والا من پنج ساله دارم و آتیش نگرف
    من همه محصولات اپل دارم، تو آب افتادن، از دستم افتادن و اینکه تو جیبمم گذاشتم، هیچ مشکلی واسه هیچ کدومشون پیش نیومد، اینکه میگن خم میشه و و آزمایش کردن و خم شد اون فشاری که اون طرف آورد رو گوشی رو هر دستگاه دیگه بیاری خم که هیچ میشکنه، اصلا یچیزی این اپل ۶پلتس مگه تو جیب جا میشه!!!!!!؟؟؟؟؟؟
    اگه پولش دارین یه لحظه هم به این مزخرفات توجه نکنین، من کسیم که تمام محصولات اپل دارم و واقعا ازش راضیم، هربلایی هم که تونستم سرشون آوردم، ولی آخ نگفتن
    اینم بگم تو خانوادمون یکی سونی یکی سامسونگ داره ولی خودشونم اعتراف میکنن که اپل کجا و اینا کجا
    من میخوام برم اپل ۶ پلاسم بخرم،

  • امشب قورمه سبزی داریم !

    عاغا بد بخ شدیم اپلو ولش کنین ! سوتی شرکت سامسونگ رو بخونین تو طراحی نوت 4 ! خخخخخ ترکونده

  • حمیدرضا

    جالبه کلیپ لومیا ۹۲۵ با زخامته کمش رو دیدم با چکش میزد روش باهش میخ میکوبید چیزیش نمیشد ب راحتی ولی آیفون با این همه ادعا با نشستن خم میشه خخخخخخخخ یعنی اپلم گوشیه؟؟؟ با اون هنگ کردنای مضخرفش

  • مهمان

    اقایون خواهشا دعوا نکنن ایفون با اینکه خم میشه اما بازم صفحه نمایشش سالم هست و داره کار میکنه این سامسونگ و الجی از بس جنسشون آشغاله اگه خم بشه هیچی از صفحه شون نمیمونه کلا نابود میشن

  • Masih

    سلام
    یه چیزی هم بگم که بحث جمع بشه
    معلوم شده که این ویدئو فیکه
    دقیقه ی ۱:۳۸ از این ویدئو ساعت گوشی با احترام 2:26 هستش
    ولی دقیقه ی ۲:۱۵ ، ۲:۱۶ ساعت آیفون 1:58 رو نشون میده
    یعنی چی این؟
    یعنی این که (ساعت یک و نیم) طرف اول با تمام زورش آیفون رو خم می کنه و ازش فیلم می گیره
    بعدش (ساعت دو و ربع) صافش میکنه و از گوشی صاف شده فیلم می گیره و می گه: "خب این گوشی دیروز تو جیبم یه کمی خم شده، حالا بذارید از تست خم شدن بگیریم." و این قسمت رو می ذاره ابتدای کلیپش
    سعی کردم خیلی ساده و شفاف بگم
    ---
    نه طرفدار اپلم و نه سامسونگ. ولی از محصولات اپل استفاده می کنم :)

  • علی

    مطلبتون خیلی جانبدارانه است. اگه این قضیه مربوط به نوت بود آبروی سامسونگ رو به خاطر کیفیت پایین بدنه برده بودین ولی چون برای اپله چیزی نمیگین. من خودم از سامسونگ خوشم نمیاد ولی شما دیگه خیلی یک طرفه خبر میذارین و بی طرف بودن رو کلا فراموش کردین

  • AhmadRzz

    چرا جوو سايت خراب شده

  • چي شده ؟!

    چي شده ؟!! واقعا كه ديگه اپل نا اميدم داره ميكنه ! مسخرشو دراورده

  • Gabriel

    Z1

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی