شروع موج دوم عرضه تلفن های هوشمند اندروید وان از دسامبر
احتمالا مطلع باشید که چندی پیش گوگل و برخی از شرکای سخت افزاری اش، ماه گذشته در هند عرضه تلفن های مبتنی بر اندروید وان را شروع کردند. در اولین قدم سه مدل معرفی شد: Karbonn ...
احتمالا مطلع باشید که چندی پیش گوگل و برخی از شرکای سخت افزاری اش، ماه گذشته در هند عرضه تلفن های مبتنی بر اندروید وان را شروع کردند. در اولین قدم سه مدل معرفی شد: Karbonn Sparkle V، Spice Android One Dream UNO Mi-498 و Micromax Canvas A1
حال خبرهایی به گوش می رسد که موج دوم عرضه این تلفن های هوشمند، از حدود سه ماه دیگر (دسامبر) آغاز می شود. به گفته خبرگزاری Hindu در هند، شرکت Karbonn دومین محصول خود را به زودی معرفی خواهد کرد و همچنین یکی دیگر از سازندگان تلفن همراه در هند، Intex در ماه ژانویه اولین محصول اندروید وان خود را عرضه می کند.
از دیگر شرکای این پروژه می توان به شرکت های HTC، لنوو، ایسوس، ایسر، آلکاتل، پاناسونیک، Lava و Xolo اشاره کرد.
سه تلفن همراه هوشمندی که تحت پروژه اندروید وان معرفی شدند کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارند و از نظر امکانات با یکدیگر مشابه هستند: صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل، پشتیبانی از دو سیم کارت، پردازنده چهار هسته ای مدیاتک و یک گیگابایت رم.
گوگل به روز رسانی این محصولات را تا ۲ سال پس از عرضه گارانتی کرده و تلفن های هوشمند تحت این پروژه در این مدت به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید به مجهز خواهند بود. مدیاتک هم تخمین زده که ۱.۵ تا ۲ میلیون دستگاه اندروید وان در هند تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد.
هنوز از زمان یا امکان عرضه این محصولات در دیگر بازارها خبری منتشر نشده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خیلی دوس دارم این گوشیو به عنوان گوشیه دوم بخرم یه گوشیه اندرویدیه خالص خالص
برام جالبه ایسوس که دو ساله داره محصولات اندرویدیشو با پردازنده اینتل میزنه، حالا بیاد و محصول با مدیاتک ارایه بده...
البته به نظر منم ARM برای اندروید مناسب تر از x86 باشه.
من که چشم اب نمیخوره با این قیمت کم بیاد
چرا نظر من پاک شد چون نظرم بر علیه آقا میلاد بود ایشون هر چی بگن مشکل نداره
بايد گوشي ها بياد تا ببينيم گوگل چكار كرده
نميشه زود قضاوت كرد.
بگذار دلشون خوش باشه به موجي كه هر لحظه در حال عبوره
ماها چشم به مگاتسونامي ساعت اپل داريم بر عرضه فناوري محصولات پوشيدني
اين موجها بر قاره اپل تاثير كمي دارد
موج هر لحظه مياد ولي تسونامي مك و مگاتسونامي آيفون و آيپد فقط سالي يكبار مياد
ارزونترين آيفون اپل تو امريكا IPhone 5C هست كه ٤٥٠ دلار قيمت داره و من به گلكي اس 5 ترجيح ميدهم چون
عملكرد چيپ كه يكسانه در عمل
باتري هم فرق چنداني نداره و هر دو را يكسان ميبينيم بر اساس عملكرد و آزمايش سايتهاي تخصصي مثل آنانتيچ
جنس بدنه و رنگهاي بهتر iPHone 5C
قيمت كمي كمترش
پس با اين حساب از نظر من اپل ٤ پرچمدار داره براي رقادبت با اندرويديها كه از ٤٥٠ دلار شروع و تا ٩٥٠ دلار هم ميرسد
از نظر من ارزش خريدن 5C بسيار بيشتر از S5 كهكشان پلاستيك زباله بنجل ساز هست
دوست من آیفون 5c در آمریکا رایگان شد تحت قرارداد.اپل در کنفرانسش رسما اعلام کرد
شما و بقیه دوستانی که توهین می کنید ، موقع تبلیغات سامسونگ به اپل یه دفعه فرهنگ به سراغتون می یاد یا کاره خاصی می کنید که یه دفعه بر ضد ترول و توهین و ... می شید ، اگه چیزه خاصی هست بگو تا ما هم بدونیم
ببینیم این دلال ها و مغازه داران محترم چه قیمتی روی این گوشی ها میزارن
بعد از اون باید قضاوت کرد که ایا ما در ایران گوشی ارزان قیمت با یک سخت افزار ایده ال داریم یا خیر
ﮔﻮﮔﻞ ﻳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﺑﺴﺎﺯ ﺗﻮ ﺟﻴﺐ ﺧﻢ ﻧﺸﻪ