ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شروع موج دوم عرضه تلفن های هوشمند اندروید وان از دسامبر

احتمالا مطلع باشید که چندی پیش گوگل و برخی از شرکای سخت افزاری اش، ماه گذشته در هند عرضه تلفن های مبتنی بر اندروید وان را شروع کردند. در اولین قدم سه مدل معرفی شد: Karbonn ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

احتمالا مطلع باشید که چندی پیش گوگل و برخی از شرکای سخت افزاری اش، ماه گذشته در هند عرضه تلفن های مبتنی بر اندروید وان را شروع کردند. در اولین قدم سه مدل معرفی شد: Karbonn Sparkle V، Spice Android One Dream UNO Mi-498 و Micromax Canvas A1

حال خبرهایی به گوش می رسد که موج دوم عرضه این تلفن های هوشمند، از حدود سه ماه دیگر (دسامبر) آغاز می شود. به گفته خبرگزاری Hindu در هند، شرکت Karbonn دومین محصول خود را به زودی معرفی خواهد کرد و همچنین یکی دیگر از سازندگان تلفن همراه در هند، Intex در ماه ژانویه اولین محصول اندروید وان خود را عرضه می کند.

از دیگر شرکای این پروژه می توان به شرکت های HTC، لنوو، ایسوس، ایسر، آلکاتل، پاناسونیک، Lava و Xolo اشاره کرد.

سه تلفن همراه هوشمندی که تحت پروژه اندروید وان معرفی شدند کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارند و از نظر امکانات با یکدیگر مشابه هستند: صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل، پشتیبانی از دو سیم کارت، پردازنده چهار هسته ای مدیاتک و یک گیگابایت رم.

گوگل به روز رسانی این محصولات را تا ۲ سال پس از عرضه گارانتی کرده و تلفن های هوشمند تحت این پروژه در این مدت به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید به مجهز خواهند بود. مدیاتک هم تخمین زده که ۱.۵ تا ۲ میلیون دستگاه اندروید وان در هند تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد.

هنوز از زمان یا امکان عرضه این محصولات در دیگر بازارها خبری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • LG Forever

    خیلی دوس دارم این گوشیو به عنوان گوشیه دوم بخرم یه گوشیه اندرویدیه خالص خالص

  • reza_zarchi

    برام جالبه ایسوس که دو ساله داره محصولات اندرویدیشو با پردازنده اینتل میزنه، حالا بیاد و محصول با مدیاتک ارایه بده...
    البته به نظر منم ARM برای اندروید مناسب تر از x86 باشه.

  • TROOL

    من که چشم اب نمیخوره با این قیمت کم بیاد

  • morteza_abdi

    چرا نظر من پاک شد چون نظرم بر علیه آقا میلاد بود ایشون هر چی بگن مشکل نداره

  • عبدالناصر

    بايد گوشي ها بياد تا ببينيم گوگل چكار كرده
    نميشه زود قضاوت كرد.

  • MILAD

    بگذار دلشون خوش باشه به موجي كه هر لحظه در حال عبوره
    ماها چشم به مگاتسونامي ساعت اپل داريم بر عرضه فناوري محصولات پوشيدني

  • MILAD

    اين موجها بر قاره اپل تاثير كمي دارد
    موج هر لحظه مياد ولي تسونامي مك و مگاتسونامي آيفون و آيپد فقط سالي يكبار مياد

  • MILAD

    ارزونترين آيفون اپل تو امريكا IPhone 5C هست كه ٤٥٠ دلار قيمت داره و من به گلكي اس 5 ترجيح ميدهم چون
    عملكرد چيپ كه يكسانه در عمل
    باتري هم فرق چنداني نداره و هر دو را يكسان ميبينيم بر اساس عملكرد و آزمايش سايتهاي تخصصي مثل آنانتيچ
    جنس بدنه و رنگهاي بهتر iPHone 5C
    قيمت كمي كمترش
    پس با اين حساب از نظر من اپل ٤ پرچمدار داره براي رقادبت با اندرويديها كه از ٤٥٠ دلار شروع و تا ٩٥٠ دلار هم ميرسد
    از نظر من ارزش خريدن 5C بسيار بيشتر از S5 كهكشان پلاستيك زباله بنجل ساز هست

    • ali

      دوست من آیفون 5c در آمریکا رایگان شد تحت قرارداد.اپل در کنفرانسش رسما اعلام کرد

    • Divan Greedy

      شما و بقیه دوستانی که توهین می کنید ، موقع تبلیغات سامسونگ به اپل یه دفعه فرهنگ به سراغتون می یاد یا کاره خاصی می کنید که یه دفعه بر ضد ترول و توهین و ... می شید ، اگه چیزه خاصی هست بگو تا ما هم بدونیم

  • عیسی

    ببینیم این دلال ها و مغازه داران محترم چه قیمتی روی این گوشی ها میزارن

    بعد از اون باید قضاوت کرد که ایا ما در ایران گوشی ارزان قیمت با یک سخت افزار ایده ال داریم یا خیر

  • Meysam HB

    ﮔﻮﮔﻞ ﻳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﺑﺴﺎﺯ ﺗﻮ ﺟﻴﺐ ﺧﻢ ﻧﺸﻪ

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی