کابل جدید سامسونگ امکان شارژ دیگر گجت ها را از طریق تلفن های گلکسی فراهم می کند
سامسونگ، امروز یک وسیله جانبی بسیار کاربردی معرفی کرد. این کابل، به کاربر امکان شارژ کردن دیگر گجت ها را از طریق تلفن ها و تبلت های سری گلکسی می دهد. البته محدودیت هایی نیز ...
سامسونگ، امروز یک وسیله جانبی بسیار کاربردی معرفی کرد. این کابل، به کاربر امکان شارژ کردن دیگر گجت ها را از طریق تلفن ها و تبلت های سری گلکسی می دهد.
البته محدودیت هایی نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده از جمله این که نمی توان شارژ دستگاه گلکسی را به طور کامل به دستگاه دیگری منتقل کرد، زیرا مقداری از این انرژی باید صرف انتقال نیروی الکتریکی شود. همچنین لازم است که اپلیکیشن Power Sharing را روی تلفن یا تبلت سری گلکسی خود نصب نمایید.
دستگاه هایی که قابلیت اشتراک شارژ باتری خود را با دیگر گجت ها دارند عبارتند از: گلکسی اس 5، گلکسی تب اس 10.5، گلکسی تب اس 8.4، گلکسی آلفا، گلکسی اونت و گلکسی نوت 4.
با استفاده از این کابل می توان از طریق تبلت ها و تلفن های هوشمند یاد شده، هر گجت دیگری که دارای پورت micro USB باشد، را شارژ کرد. کابل اشتراک برق سامسونگ به زودی با قیمت 20 دلار به بازار عرضه می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خب اگه شارژ گوشی تموش چکار کنیم
اومدم درباره ي روش شارژ با كابل OTG توضيح بدم كه ديدم چندتا از دوستان توضيح جامع و كامل دادن!
ديگه نظري ندارم!
عالی بود مثه همیشه
تا جایی که میدونم و تو 1 شبکه دیدم این کابلو درست کردن بودن قبلا و 1 جوری فلسفه انتقال خون بهش ربط داده بودن
لینکی ندارم ثابت کنم :(
منًبابام نمیذاره با گوشیش زنگ بزنم میگه گوشیم شارج نداره.ی یه هفته ای هم نمیتونم شارجش کنم میگم چرا میگه ....
ول کن خواستم بگم که قدر شارجتو بدون چه پولی چه برقی
چقد مقاله ها کوچیک شدن یعنی حجیم و مفصل نیستن قبلنا نارنجی میرفتی وسط مقاله خوابت میبرد :/
سامسونگ اکثر مواقع نواوری های خوبی میکنه ولی بعضی مواقع واقعا گند میزنه بدونید که خودم سامسونگیم :-)
انصافا خیلی وقته منتظر همچین چیزی بودم
کاش از همه گوشی ها میشد شارژ گرفت (ولتاژاش به هم نمیخوره ...) ولی خوب بازم جای شکرش باقیه ...
(برلیان ساکتی که شکست ...)
ایفون 5 از اول تولیدش تا حالا 91 میلیون تولید شده که میشه حدود 2 سال
نميدونم چرا بعضي متعصبها نميخوان باور كنند تو بنجمارك واقعي روي گوشي وقتي كه داري فريم يك بازي را روي وضوح خود نمايشگر ميگيري آيفون 5s تقريبا ٢ برابر بقيه پرجمدارها است و آيفون ٦ هم دقيقا ٢ برابر بقيه پرچمدارها است
فقط آيفون ٦ پلاس عقب مي افته از اين دو كه باز اون هم ٢٥ درصد بالاتر از بقيه گوشيها است !!
براي همين من اصلا آيفون ٦ پلاس را دو ريال هم قبول ندارم
توي پروفايلم توضيح دادم مختصر !