مایکروسافت مجدداً کنفرانس های WinHEC را برگزار می نماید
مایکروسافت قصد دارد درست در زمانیکه مهندسین نرم افزار این شرکت آماده می شوند تا نسخه ی جدید سیستم عامل این کمپانی را رونمایی کنند مجدداً کنفرانس مهندسین سخت افزار ویندوز را راه اندازی نماید. این ...
مایکروسافت قصد دارد درست در زمانیکه مهندسین نرم افزار این شرکت آماده می شوند تا نسخه ی جدید سیستم عامل این کمپانی را رونمایی کنند مجدداً کنفرانس مهندسین سخت افزار ویندوز را راه اندازی نماید.
این کنفرانس مانند گذشته تحت عنوان WinHEC برگزار خواهد شد که مخفف عبارت Windows Hardware Engineering Community است و هدف اصلی آن آگاه سازی تولید کنندگان سخت افزارهای مرتبط به سیستم عامل ویندوز محسوب می گردد. آخرین کنفرانس WinHEC شرکت یاد شده در سال ۲۰۰۸ برگزار گشته و کنفرانس جدید قرار است در ۱۸م مارس ۲۰۱۵ مصادف با ۲۷م اسفند ۱۳۹۳ هجری شمسی و در شهر شنژن (Shenzhen) کشور چین برگزار شود.
شاید محل برگزاری رویداد مورد بحث کمی عجیب برسد ولی اگر اندکی دقت نمایید اکثراً تولید کنندگان سخت افزارهای مبتنی بر ویندوز که این روزها تمرکز اصلیشان بر روی طراحی، پیاده سازی و سازگار کردن محصولاتشان با نسل آتی این سیستم عامل است در کشور چین ساکن هستند.
هدف اصلی WinHEC اطلاع رسانی به شرکت ها در راستای آگاه سازی آنها از تغییرات مرتبط به سخت افزار صورت پذیرفته در سیستم عامل ویندوز است. در گذشته و در زمان آماده سازی ویندوز ویستا مایکروسافت به صورت مداوم در این مجموعه کنفرانس ها کمپانی های سخت افزاری را از پیش نیازهای سیستم عامل جدیدش مانند الزام به استفاده از کارت های گرافیکی قوی تر آگاه می ساخت.
این کمپانی در حال حاضر تمرکز اصلیش را بر روی بهبود نسخه ی دسکتاپ ویندوز ۹، بهینه سازی رابط کاربری و برخی قابلیت های سنتی این سیستم عامل قرار داده است و هر چند پیش از این با ارائه ی تبلت سرفس در زمان توسعه ی ویندوز هشت و همینطور پیاده سازی برخی قوانین سخت گیرانه در رابطه با ویندوز RT به نظر می رسید تولید کنندگان سخت افزاری از مایکروسافت رنجیده اند، اما با از سرگیری برگزاری WinHEC می توان به وضوح دریافت که شرکت یاد شده قصد دارد در روابط خود با تولید کنندگان شخص ثالث ابزارهای تحت ویندوز تجدید نظر کرده و آنها را مجدداً به خود نزدیک نماید.
مایکروسافت قصد دارد در روز سه شنبه ی هفته ی طی رویدادی یک نسخه ی پیش نمایش فنی (Technical Preview) از نسل بعدی سیستم عامل ویندوز که با اسم رمز Threshold شناخته می شود را به نمایش درآورده و شرکت ها و توسعه دهندگان را با برخی از قابلیت های جدید این سیستم عامل به صورت رسمی آشنا نماید. انتظارها بر این است که در آینده ی نزدیک ویندوز Threshold به ویندوز ۹ تغییر نام دهد و البته برخی منابع خبر می دهند شاید مایکروسافت نسل آینده ی سیستم عاملش را فقط با عبارت ویندوز نامگذاری نماید.
همچنین این شرکت احتمالاً در ماه ژانویه نسخه ی پیش نمایشی از ویندوز که ترکیبی از ویندوز RT و ویندوز فون خواهد بود را به علاقه مندان معرفی خواهد نمود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یکی از مشکلات ویندوز امنیتشه.امنیت ویندوز پایینه.باید یه فکر اساسی بکنه
به به ویندوز 9 ایشالا تا 10 روز دیگه ... مراسم 16 مهر دیگه ؟؟؟!!!
من فقط امیدوارم ماکروسافت تنها سیستم عامل درست حسابیشو که ویندوز فونه از نبره
من نمیدونم ترکیب یه سیستم به این خوبی Phone با سیستمی که تقریبا هیچکس نمیخوادتش RT چه سودی داره به جز اینکه خطر نابودی اونیکی هم هست
خیلی راحت میتونه فون رو تغییر نام بده و جای ار تی رو تبلت استفاده کنه
کاری که اپل فهمید درست تره (استفاده از سیستم موبایل رو تبلت)
گوگل هم بعد اپل فهمید
ماکروسافت نمیخواد قبول کنه هنوز
شما يا خودت رو زدي به اون راه يا نمي دوني.
ويندوزفون بعد از بيلد ٢٠١٤ ميشه برروي تبلت ريخت ولي ويندوز آر تي كجا،ويندوز فون كجا!
ظاهر مدرن و مترو ويندوز آر تي كه از ويندوز ٨.١ به ارث رسيده خيلي پيشرفته تر از محيط مترو و مدرن ويندوزفونه.ويندوز آر تي يك مشكل داره اونم اينه كه استور اش با استور ويندوز ٨.١ يكيه و اين در حاليه كه استور ويندوز ٨ با اينكه تو سيستم عامل هاي دسكتاپ از رقبا خيلي خيلي جلو تره(آسفالت آور درايور مدزن كمبت جديد فيفا ١٥ و ... براش اومده!)ولي اين استور در برابر سيستم عامل هاي موبايل عقب تره.
مايكروسافت ميخواد استور ويندوز ها رو يكي كنه كه تا اكو سيستم غمي بابت برنامه نداشته (البته با اين سرعت وحشتناك استور ويندوز ها تا ١ سال آينده غمي نمي مونه ولي سرعت اين رشد بيشتر ميشه).
ويندوز آر تي همين الانش اگه استوري مثل iOS داشت همه دستشون سرفيس آر تي بود.
نكنه ي جالب تر هم اينجاست پر فروش ترين ديوايس ويندوزي سرفيس آر تي ه!!!منبع خبر هم ويندوزي ها.
امیدوارم اکو سیستم ماکروسافت پیشرفت کنه چون باعث رقابت بیشتر با سایرین میشه که نتیجش پیشرفت هرچه بیشتر در این ضمینه خواهد شد...
دقیقا مثل سایپا و ایرن خودرو که رقابت شدید بینشون باعث پیشرفت فوق العادشون!!!!!!!!! شده!!!!!!! :D
بررسی تخصصی آل دیجیتال: Apple iPhone 6 Plus
http://blog.alldigitall.ir/?p=19956
نادلا مدیر شرکت فقید و بزرگ شرکت مایکروسافت """ این جمله پاچه خواری بود""" خوب بلده داره چی کار میکنه حداقل اینکه بلده با شرکای تجاری خودش چه رفتاری ر داشته باشه """ این یه تیکه بود برای اقای بالمر خوش چهره
امیدوارم مایکروسافت دوباره به قدرتش برگرده و اپل گوگل زیادی هوا ورشون نداره
این طور که مشخصه ، بررسی iphone6 نزدیکه :) !
ما که با ویندوز 8 هم حال کردیم بر عکس خیلیا!
ببینیم تفکرات جدید چه نتیجه ای در پی خواهد داشت...
امیدوارم این دفعه همه باهاش حال کنیم :)
امیدوارم ویندوز 9 بترکونه خوشحال شیم
من سیستم جدید خریدم اصلن دلم نمیخواد ویندوزش به روز نباشه
هر نظری که مایکروسافت داشته باشه محترم هستش و این کار به دلیل احترام به کاربران و ایجاد اکوسیستم فوق العاده چه از لحاظ سخت افزار و چه نرم افزار انجام میده تا با هم مچ بشن.