گوگل در حال تدارک نسخه بعدی اندروید است
اگرچه تا امروز هنوز آخرین نسخه اندروید که فعلا با اسم مستعار L شناخته می شود در دسترس عموم قرار نگرفته است، اما این بدان معنا نیست که گوگل به فکر نسخه بعدی سیستم عامل محبوبش ...
اگرچه تا امروز هنوز آخرین نسخه اندروید که فعلا با اسم مستعار L شناخته می شود در دسترس عموم قرار نگرفته است، اما این بدان معنا نیست که گوگل به فکر نسخه بعدی سیستم عامل محبوبش نباشد. تا امروز خبرهای زیادی در مورد این پروژه به بیرون درز نکرده است، اما شواهد نشان می دهد نسخه بعدی فعلا اندروید M نام خواهد داشت. اگر هنوز هم سلیقه آقای اندی روبین در نام گذاری نسخه های اندروید دخیل باشد، احتمالا نام نسخه بعدی Marshmallows خواهد بود؛ احتمالا! اما گوگل در نسخه بعدی اندروید چه تغییرات و امکانات جدیدی را در نظر خواهد گرفت؟
در حال حاضر رد پای نسخه بعدی اندروید را می توان در انجمن AOSP یافت. در این جا تا حدودی می توان فهمید که چه قابلیت هایی در نسخه بعدی اندروید وجود خواهد داشت. یکی از مواردی که در این جا پیرامون آن بحث شده است، در مورد خروجی رنگها در سیستم لاگین اندروید است. موضوع بعدی به قابلیتی اختصاص دارد که برای انتقال سریع اطلاعات بین اندروید و سرورهای گوگل مربوط می شود. این قابلیت protobuffers نام دارد.

اندروید L احتمالا تا یک ماه دیگر و همراه با دستگاه جدید نکسوسی عرضه خواهد شد. از این رو نمی توان انتظار اندروید M را تا اواخر سال ۲۰۱۵ داشته باشیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

همه نکسوزیا بکوبن لایکو
در انتظار اندروید ال
من که با سیانوژن رو کیت کت ام رو اندروید ال هم میرم احتمالا بعد هم انشالا گوشی عوض می کنم
جونم اندروید L برا گوشیه منم که میاد هرچی زود تر بهتر
این وضعی که من می بینم باور کن خودشم نمیدونه برنامه دو سال آیندش چیه .. الان یکی از شرکای اصلیش ایسوس آپدیت داده نصف فون پد 7ها رو از کار انداخته مال ما که راهی شد گارانتی و الان هم اعلام کردن تعویض برد .... خداییش بعد از تحویل دیگه با اندروید خدا حافظی میکنم یه تبلت ویندوزی در حد وسعم میگیرم
مارشملو! یاد How I Met Your Mother افتادم :D نسخه ال هم لابد میشه لیلیپد.. :D
خدا کنه چیزای جدیدی توش ببینیم!ی سری حرکات جالب به خصوص تو زمینه بهینه شدن مصرف منابع!
وقتی بزرگترین سیستم عامل رو داشته باشی باید واسه ۱۰ سال ایندت هم برنامه ریزی کرده باشی ، باید هرچی خلاقیت هست جمع کنی تا یه محصول رو در حد نام گوگل بدی بیرون
خبر خیلی خوبی بود ولی کاش اندرویدو سبک ترش کنن هر چند که نوت 3 م تا 2 سال دیگه هر ورژنی که بیادو ساپورت میکنه چون رمش 3
سلام ترولی که ترول نیست.
دوست عزیز اگه با یه نکسوس و ART runtime کار کنی متوجه میشی درصد خیلی زیادی از سنگینی اندروید بابت customize کردن شرکت هاست نه خود اندروید.
الان دارم لذت اندروید خالص و نرم و سریع و سبک با نکسوس رو می چشم که حدود سه هفته دیگه این لذت دو چندان میشه با اندروید L.
به احتمال ۹۹٪ هم اندروید M پیشرفت سبکی و سرعت و امکانات داره و درصد بسیار کم تغییرات ظاهری، همون طور که همتون هم میدونید matrial design شده طراحی کلی همه سرویس ها و ابزارات گوگل پس شاید بهبود پیدا کنه ولی تغییر فکر نکنم.
هیچ جا نمیریم همینجا هستیم
ما منتظر اندروید L هستیم
ورود آقای جهانپور رو به خانواده دیجیاتو شادباش میگم