نسخه پیش نمایش فنی ویندوز ۹ حدودا ۴ گیگابایت خواهد بود
تنها چند روز تا معرفی رسمی ویندوز بعدی باقی مانده، طبق وعده مایکروسافت این رویداد در تاریخ ۸ مهر در شهر سان فرانسیسکو برگزار می شود طی آن، نسخه بعدی سیستم عامل محبوب این شرکت ...
تنها چند روز تا معرفی رسمی ویندوز بعدی باقی مانده، طبق وعده مایکروسافت این رویداد در تاریخ ۸ مهر در شهر سان فرانسیسکو برگزار می شود طی آن، نسخه بعدی سیستم عامل محبوب این شرکت معرفی خواهد شد. پیش از این خبرهایی در رابطه با امکانات جدید این ویندوز مثل تغییر دکمه منو، مرکز اعلانات و دسکتاپ های مجازی منتشر شده بود.
اما به نظر می رسد یک نفر در مایکروسافت روز بدی را می گذراند، چرا که اطلاعات مربوط به دانلود و نصب نسخه آتی ویندوز به طور اتفاقی در اینترنت منتشر شد. بلافاصله بعد از این اتفاق تمامی لینک های موجود در وب سایت مربوطه حذف و با ویندوز ۸.۱ جابجا شد.
در اطلاعاتی که در رابطه با نصب ویندوز ۹ اشتباها منتشر شده بود، تصویر یک لپ تاپ را که این نسخه از سیستم عامل در آن اجرا شده دیده می شود که منوی جدید استارت در آن باز است و در کنار، راهنما و مراحل نصب قرار دارد.
نسخه ۶۴ بیت این ویندوز در حدود ۴ گیگابایت و ۳۲ بیت آن مقداری کمتر حجم خواهد داشت. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با ویندوز ۹ خبری منتشر نشده اما فقط چند روز صبر لازم است تا ببینیم مایکروسافت برای بقا چه برنامه ریزی کرده است.
برای تسریع در دانلود ویندوز ۹، پیشنهاد می کنیم لینک وب سایت Windows Technical Preview را ذخیره کنید تا در صورت عرضه، جزو اولین دریافت کنندگان آن باشید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

یه تحول ریشه ای این ویندوز میخاد! از ریشه بشینن طراحیش بکنن!
امنیت که نیست! باگ هم که داره فرااااووون!
_____________________________________
در ضمن من از تمامیه نسخه های ویندوز استفاده کردم!
ویندوز 8.1 هم خوب بود ....سرعت خوبی داشت. ازش الانم استفاده دارم میکنم!
اون دسته کاربر هایی که استفاده نکردن از تغییرات محیطی ویندوز 8 میترسیدن که نتونن باهش کار بکنن!
______________________________
پشتیبانی و شناسایی درایور های توسط خود ویندوز اضافه بشه خیلی عالی میشه!
یعنی مرده ی این ترفند قدیمی لو رفتن رو سایت و سریع حذف کردن شم!
------------------------------------
من رو هیچ برندی تعصب ندارم ولی دوستانه از نویسنده های سایت میخوام این جانبداری آشکارشون رو کنار بذارن چون آزار دهنده ست.
به نظر من مایکروسافت یکم زود واسه عرضه ی ویندوز 9 دست به کار شد ... برای ما که خیلی خوبه زودتر اپدیت میکنیم :)
خخخخخخ
واس io8 مينويسن پرواز طاووس
واس وين ٩ مينويسن براي بقا
خدايي فيتيله جانبداري رو بكشيد پايين!
ويندوز نبود الان كدوم از شماها نون ميخوردين اصن ؟؟
ويندوز ٨٠١ خودش يه دنيا بود همونطوري كه مك يا آي او اس يه دنياس! فقط ويندوز دنياش عظيمتره ! حالا شما هي بيا خودتو خفه كن!!
اگه منفي دوستان بذاره، بچه ها هركي با وين ٩٨ و داس و اكس پي شروع كرده مثبت بده ببينيم ما دايناسورا چند نفريم!
ما منتظریم مایکروسافت
ببینیم چه سوگلی برامون داری
من که هم از ویندوز ۸.۱ خیلی راضی بودم و هم ویندوزفون ۸.۱
امیدوارم مایکروسافت بترکونه
Just windows
Just windowsphone
Just Microsoft
Just Nokia
Just Lumia
یا خدا تا کی میخواد دانلود بشه ناگفته نماند اینترنتم نامحدوده اما خب 2 روز طول میکشه تا دانلود بشه
من چشم آب نمیخوره که مثل توزیع های گنو/لینوکس زیبا،پایدار، ایمن وامنیت بالایی داشته باشه و یه نکته دیگه م که آفیس رو باید جداگانه پول بدی و نصب کنی اگه نخواهی کرک کنی :)
ولی در کل فعلا خوب عمل کرده
امنیت بالاشم از ویروسی جدیدی که واسش اومده کاملن می شه درک کرد
ای وای من ... اشتباهی منفی دادم شرمنده
:)) ههه ببین اون باگ بود که خیلی سریع کمتر از 24 ساعت توسط کاربران برطرف شد و آپدیتش اومد نه مثل مایکرو که کلی باگ داره و ویروس داره .... در مورد باگ باید خیلی خوش شانس باشی که مایکرو یک ماهه باگش رو برطرف کنه
اولن تا حالا هیچ سایت و منبعی نگفته که bash رفع شده، در ضمن همه سایت ها و منابع می گن که bash از heart beat هم خطرناک تره ، هر وقت منبع در مورد سرور ها اوردی قبوله، حرف زدن از رو شکم نشد منبع ، شما احتمالا با کلمه ای به اسم انتی ویروس غریبه ای ، البته تعجبی هم نداره چون کلن فقط 3 درصد از مردم از هزار تا سیستمی که داده بیرون استفاده می کنن
در ضمن اگرم لینوکس بر روی بیشتر سرور ها نصب باشه بر اساس حرف خودتون که منتظر مدرکشم، باید گفت که heart beat تونسته بود به سرور ها دسترسی پیدا کنه، لابد اینم امنیت شو اثبات می کنه
پس عمه ی من بود که می گفت از heart beat هم خطرناک تره ، در ضمن اگر باگی هم واسه ویندوز وجود داشت دولت ها نمی اومدن از ویندوز استفاده کنن قبلن از حرف زدن فکر کن ، در ضمن هر چه بدبختی و ویروسی که اندرویید رو گرفتار کرده زیر سر همین لینوکسه
من نگفتم herat beat خطرناکه ، گفتم دسترسی به Bashخطرناکه ... من قبل از حرف زدن فکر کردم شما نمیخوای قبول کنی که ویندوز باگ داره و شما اگه کمی تحقیق کنی میفهمی 80% سرورهای دنیا از لینوکس استفاده میکنن ... در مورد اندروید ، اندروید بد افزار داره و معنی ویروس با بد افزار یکی نیس
http://zurl.ir/497252
لینوکس ویروس نمیگیره و اگه هم بگیره در حد جنگولک بازی در میز کار نه مثل ویندوز که به فایل های سیستمی دسترسی داره و شما نقطه بازگشتی نداری ضمنا ویروس ها در لینوکس شناسایی میشوند :))
اون ند خدایی که توی ماکروافت داره روز بدی رو می گذراند با بره خدا رو شکر کنه رییسش من نیستم (یوهوهوهاااا (خنده شیطانی))
داداش من این چیزا تو دنیای دیجیتال به خصوص کامنت گذاری یه چیز طبیعیه
وقتی کسی دیس لایک میکنه یعنی نظر مخالف داره حتی میتونه برای دل خودش هر نظری رو دیس لایک این توی این فضا یه چیز عادیه و نمیشه ازش ایراد گرفت بعد اینکه به نظر تو چرا فیسبوک سال هاست گزینه دیس لایک نداره؟؟؟؟
دیجیاتو اگه میخواست میتونست برای کامنت گذاری از دیس لایک استفاده نکنه و کاربرا با تایپ کردن نظراتشون بگن ولی گذاشته تا مدام در حال تایپ کردن نباشیم البته این یکی از دلایلشه
بزارید براتون یک چیزیرو روشن کنم یک چیزی که برام ثابت شده است تا زمانی که نتونید از تمامی امکانات ویندوز 8.1 استفاده کنید نمی توانید احساس تغییر کنید و یکی از دلایل بی میلی نسبت به ویندوز 8.1 هست
رفتم برای یکی از دوستام ویندوز 8.1 نصب کردم چند روز بعدش دیدم داره از winamp برای اهنگ گوش کردن استفاده میکنه وقتی نشستم مفصل براش درباره Xbox music صحبت کردم عاشقش شده
پس نتیجه میگیریم یک مقدار حرفه ای عمل کنید