ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه پیش نمایش فنی ویندوز ۹ حدودا ۴ گیگابایت خواهد بود

تنها چند روز تا معرفی رسمی ویندوز بعدی باقی مانده، طبق وعده مایکروسافت این رویداد در تاریخ ۸ مهر در شهر سان فرانسیسکو برگزار می شود طی آن، نسخه بعدی سیستم عامل محبوب این شرکت ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۶ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۲:۴۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تنها چند روز تا معرفی رسمی ویندوز بعدی باقی مانده، طبق وعده مایکروسافت این رویداد در تاریخ ۸ مهر در شهر سان فرانسیسکو برگزار می شود طی آن، نسخه بعدی سیستم عامل محبوب این شرکت معرفی خواهد شد. پیش از این خبرهایی در رابطه با امکانات جدید این ویندوز مثل تغییر دکمه منو، مرکز اعلانات و دسکتاپ های مجازی منتشر شده بود.

اما به نظر می رسد یک نفر در مایکروسافت روز بدی را می گذراند، چرا که اطلاعات مربوط به دانلود و نصب نسخه آتی ویندوز به طور اتفاقی در اینترنت منتشر شد. بلافاصله بعد از این اتفاق تمامی لینک های موجود در وب سایت مربوطه حذف و با ویندوز ۸.۱ جابجا شد.

screen_shot_2014-09-27_at_10.06.07_pm

در اطلاعاتی که در رابطه با نصب ویندوز ۹ اشتباها منتشر شده بود، تصویر یک لپ تاپ را که این نسخه از سیستم عامل در آن اجرا شده دیده می شود که منوی جدید استارت در آن باز است و در کنار، راهنما و مراحل نصب قرار دارد.

نسخه ۶۴ بیت این ویندوز در حدود ۴ گیگابایت و ۳۲ بیت آن مقداری کمتر حجم خواهد داشت. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با ویندوز ۹ خبری منتشر نشده اما فقط چند روز صبر لازم است تا ببینیم مایکروسافت برای بقا چه برنامه ریزی کرده است.

برای تسریع در دانلود ویندوز ۹، پیشنهاد می کنیم لینک وب سایت Windows Technical Preview را ذخیره کنید تا در صورت عرضه، جزو اولین دریافت کنندگان آن باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • shayan_Q9

    یه تحول ریشه ای این ویندوز میخاد! از ریشه بشینن طراحیش بکنن!
    امنیت که نیست! باگ هم که داره فرااااووون!
    _____________________________________
    در ضمن من از تمامیه نسخه های ویندوز استفاده کردم!
    ویندوز 8.1 هم خوب بود ....سرعت خوبی داشت. ازش الانم استفاده دارم میکنم!
    اون دسته کاربر هایی که استفاده نکردن از تغییرات محیطی ویندوز 8 میترسیدن که نتونن باهش کار بکنن!
    ______________________________
    پشتیبانی و شناسایی درایور های توسط خود ویندوز اضافه بشه خیلی عالی میشه!

  • 7.62mm

    یعنی مرده ی این ترفند قدیمی لو رفتن رو سایت و سریع حذف کردن شم!
    ------------------------------------
    من رو هیچ برندی تعصب ندارم ولی دوستانه از نویسنده های سایت میخوام این جانبداری آشکارشون رو کنار بذارن چون آزار دهنده ست.

  • LG Forever

    به نظر من مایکروسافت یکم زود واسه عرضه ی ویندوز 9 دست به کار شد ... برای ما که خیلی خوبه زودتر اپدیت میکنیم :)

  • Ddramin

    خخخخخخ
    واس io8 مينويسن پرواز طاووس
    واس وين ٩ مينويسن براي بقا
    خدايي فيتيله جانبداري رو بكشيد پايين!
    ويندوز نبود الان كدوم از شماها نون ميخوردين اصن ؟؟
    ويندوز ٨٠١ خودش يه دنيا بود همونطوري كه مك يا آي او اس يه دنياس! فقط ويندوز دنياش عظيمتره ! حالا شما هي بيا خودتو خفه كن!!
    اگه منفي دوستان بذاره، بچه ها هركي با وين ٩٨ و داس و اكس پي شروع كرده مثبت بده ببينيم ما دايناسورا چند نفريم!

  • عارف

    ما منتظریم مایکروسافت
    ببینیم چه سوگلی برامون داری
    من که هم از ویندوز ۸.۱ خیلی راضی بودم و هم ویندوزفون ۸.۱
    امیدوارم مایکروسافت بترکونه
    Just windows
    Just windowsphone
    Just Microsoft
    Just Nokia
    Just Lumia

  • عــــــامـــــــــر

    یا خدا تا کی میخواد دانلود بشه ناگفته نماند اینترنتم نامحدوده اما خب 2 روز طول میکشه تا دانلود بشه

  • A.hmAd

    من چشم آب نمیخوره که مثل توزیع های گنو/لینوکس زیبا،پایدار، ایمن وامنیت بالایی داشته باشه و یه نکته دیگه م که آفیس رو باید جداگانه پول بدی و نصب کنی اگه نخواهی کرک کنی :)

    ولی در کل فعلا خوب عمل کرده

    • Divan Greedy

      امنیت بالاشم از ویروسی جدیدی که واسش اومده کاملن می شه درک کرد

      • بهداد

        ای وای من ... اشتباهی منفی دادم شرمنده

      • A.hmAd

        :)) ههه ببین اون باگ بود که خیلی سریع کمتر از 24 ساعت توسط کاربران برطرف شد و آپدیتش اومد نه مثل مایکرو که کلی باگ داره و ویروس داره .... در مورد باگ باید خیلی خوش شانس باشی که مایکرو یک ماهه باگش رو برطرف کنه

        • Divan Greedy

          اولن تا حالا هیچ سایت و منبعی نگفته که bash رفع شده، در ضمن همه سایت ها و منابع می گن که bash از heart beat هم خطرناک تره ، هر وقت منبع در مورد سرور ها اوردی قبوله، حرف زدن از رو شکم نشد منبع ، شما احتمالا با کلمه ای به اسم انتی ویروس غریبه ای ، البته تعجبی هم نداره چون کلن فقط 3 درصد از مردم از هزار تا سیستمی که داده بیرون استفاده می کنن

          • Divan Greedy

            در ضمن اگرم لینوکس بر روی بیشتر سرور ها نصب باشه بر اساس حرف خودتون که منتظر مدرکشم، باید گفت که heart beat تونسته بود به سرور ها دسترسی پیدا کنه، لابد اینم امنیت شو اثبات می کنه

        • Divan Greedy

          پس عمه ی من بود که می گفت از heart beat هم خطرناک تره ، در ضمن اگر باگی هم واسه ویندوز وجود داشت دولت ها نمی اومدن از ویندوز استفاده کنن قبلن از حرف زدن فکر کن ، در ضمن هر چه بدبختی و ویروسی که اندرویید رو گرفتار کرده زیر سر همین لینوکسه

          • A.hmAd

            من نگفتم herat beat خطرناکه ، گفتم دسترسی به Bashخطرناکه ... من قبل از حرف زدن فکر کردم شما نمیخوای قبول کنی که ویندوز باگ داره و شما اگه کمی تحقیق کنی میفهمی 80% سرورهای دنیا از لینوکس استفاده میکنن ... در مورد اندروید ، اندروید بد افزار داره و معنی ویروس با بد افزار یکی نیس
            http://zurl.ir/497252
            لینوکس ویروس نمیگیره و اگه هم بگیره در حد جنگولک بازی در میز کار نه مثل ویندوز که به فایل های سیستمی دسترسی داره و شما نقطه بازگشتی نداری ضمنا ویروس ها در لینوکس شناسایی میشوند :))

  • دادا

    اون ند خدایی که توی ماکروافت داره روز بدی رو می گذراند با بره خدا رو شکر کنه رییسش من نیستم (یوهوهوهاااا (خنده شیطانی))

  • عیسی

    داداش من این چیزا تو دنیای دیجیتال به خصوص کامنت گذاری یه چیز طبیعیه
    وقتی کسی دیس لایک میکنه یعنی نظر مخالف داره حتی میتونه برای دل خودش هر نظری رو دیس لایک این توی این فضا یه چیز عادیه و نمیشه ازش ایراد گرفت بعد اینکه به نظر تو چرا فیسبوک سال هاست گزینه دیس لایک نداره؟؟؟؟

    دیجیاتو اگه میخواست میتونست برای کامنت گذاری از دیس لایک استفاده نکنه و کاربرا با تایپ کردن نظراتشون بگن ولی گذاشته تا مدام در حال تایپ کردن نباشیم البته این یکی از دلایلشه

  • abolfazl_eslami

    بزارید براتون یک چیزیرو روشن کنم یک چیزی که برام ثابت شده است تا زمانی که نتونید از تمامی امکانات ویندوز 8.1 استفاده کنید نمی توانید احساس تغییر کنید و یکی از دلایل بی میلی نسبت به ویندوز 8.1 هست

    رفتم برای یکی از دوستام ویندوز 8.1 نصب کردم چند روز بعدش دیدم داره از winamp برای اهنگ گوش کردن استفاده میکنه وقتی نشستم مفصل براش درباره Xbox music صحبت کردم عاشقش شده

    پس نتیجه میگیریم یک مقدار حرفه ای عمل کنید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی