Tehran Streetview؛ نمای 3 بعدی خیابان های تهران را در جیب خود داشته باشید
اپلیکیشن های بسیاری توسط توسعه دهندگان بزرگی چون گوگل و اپل عرضه می شوند که به علت محدودیت های جغرافیایی هیچ کاربردی برای ما ندارند اما دلیل نمی شود که ایده های بکر را در ...
اپلیکیشن های بسیاری توسط توسعه دهندگان بزرگی چون گوگل و اپل عرضه می شوند که به علت محدودیت های جغرافیایی هیچ کاربردی برای ما ندارند اما دلیل نمی شود که ایده های بکر را در موقعیت مکانی خودمان به کار نگیریم و اپلیکیشن کارآمدی نسازیم.
تیم نیک اپس، اخیرا اپلیکیشن Tehran Streetview را منتشر کرده که به نوعی می تواند جایگزین Google Streetview برای شهروندان تهرانی باشد. شیوه کارکرد این برنامه ساده است و قابلیت های مطلوبی در اختیار قرار می دهد. می توانید نقشه را باز کنید و هر نقطه ای از شهر را تماشا کنید یا با جستجو، به نتیجه برسید.
در حالت عادی و بدون پرداخت هیچ مبلغی، می توانید از اغلب ویژگی های برنامه استفاده کنید. تمامی عکس ها به صورت رایگان در دسترس هستند و در صورت اتصال به اینترنت، هر کجای نقشه را که لمس کنید و نگه دارید به شما نمایش داده می شود. تصاویر با کیفیت مناسبی در نسخه عادی قرار گرفته اند و اگر تمایل به تعداد پیکسل بیشتر و طبعا شفافیت بیشتر دارید، باید نسخه ویژه را با قیمت 1450 تومان خریداری کنید.
نسخه ویژه قابلیت های متعددی دارد که آن را نسبتا ارزشمند می کند. تصاویر HD، ذخیره تصاویر و مشاهده آن ها به صورت آفلاین و یک نقشه کاملا آفلاین، 3 ویژگی مهمی هستند که با پرداخت 1450 تومان دریافت می کنید. البته، نقشه آفلاین کاربرد زیادی ندارد و اگر تهران را درون تلفن همراه خودتان ندارید، بی منفعت نیست که در کنار دریافت تصاویر HD، یک نقشه هم دریافت کنید.
البته با توجه به اینکه شهرنمای تهران روی چندین پلتفرم مختلف اندرویدی آزمایش شده، باید گفت که کرش کردن یکی از مشکلات معمول اپلیکیشن است. قابلیت حرکت به سوی عقب و جلو در حین مشاهده تصاویر هم فعلا غیر فعال است اما باید اعتراف کرد که آرشیو عکس ها به شکل قابل توجهی عظیم است. هر جای تهران، حتی اغلب کوچه های بن بست هم حتی قابل مشاهده هستند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

http://map.tehran.ir/
به صورت آنلاین تو سایت شهرداری هست. من که کیف کردم
ای کاش اینا و هنچنین سازنده های اپلیکیشن ترافیک تهران به جای ساخت اپلیکیشن با گوگل همکاری میکردن
بروبچ بیاین برای اینکه جمعمون صمیمی تر بشه محل زندگی خودمون رو بگیم که هم همدیگرو بیشتر بشناسیم و هم دیجیاتو گستردگیش رو درک کنه؟
کاش میشد زنده 3 بعدی تهرانو ببینی :)
یه چیزی هی داره ذهنم رو قلقلک میده میگه فردا پس فردا اطلاعات میاد بسات این اپلیکیشن رو به بهانه امنیت ملی و جاسوسی و رابطه با موساد و صهیونیستی و اسزایلی امریکایی اینگلیسی روسی بودن میبنده! (خب حقم داره!)
خیلی خوب.........
منتظر نسخه ios , win PHONE اون هستیم, اگه امکانش واسشون هست!
استان های دیگه هم که............................... :(
خوشم میاد بیشترین اپلیکیشن های فارسی و بهترین های فارسی و ایرانی برای اندروید هست . بهترین سیستم عامل برای توسعه دهندگان ایرانی هست و بیشترین درآمد رو از اون دارند به امید این که واسه ویندوز فون هم منتشر بشه. این بازار هم اپلیکیشن های ایرانی باحالی توش پیدا میشه.
البته منتظر هستم که طی یک همکاری وضعیت ترافیک شهر های ایران و همچنین استریت ویو خیابونها در نقشه گوگل افزوده بشه که جاش واقعا خالیه.
دوست دارم تجهیزاتشون رو ببینم. مثل ماشین استریت ویو گوگل هستش؟ اگه آره، که واقعا دم مبتکر های ایرانی گرم. حداقل شماها مارو تنها نمیذارید. منتظر شهر های دیگه هم هستیم.
سازنده: "نیک اپس" نه سیر و سفر
کتگوریش "سیر و سفر" هس!
عالی بود مثه همیشه