ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: چگونگی کارکرد ویندوز 10 در حالت لمسی

مایکروسافت، امشب در کنفرانس بزرگ خود از ویندوز 10 رونمایی کرد. در حین مراسم، قابلیتی به نام «پیوستگی» معرفی شد که رابطی برای جا به جایی ساده از حالت لمسی به غیرلمسی است. یکی از ...

عماد ساعدی
عماد ساعدی منتشر شده در ۸ مهر ۱۳۹۳  |  ۲۲:۵۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت، امشب در کنفرانس بزرگ خود از ویندوز 10 رونمایی کرد. در حین مراسم، قابلیتی به نام «پیوستگی» معرفی شد که رابطی برای جا به جایی ساده از حالت لمسی به غیرلمسی است. یکی از بزرگترین شکایات کاربران ویندوز 8 به همین مورد مربوط می شد. کارکردن با موس و کیبورد در رابط کاربری لمسی بسیار دشوار بود و از آن طرف، کاربران دستگاه های لمسی نیز برای استفاده از حالت دسکتاپ دچار مشکل بودند.

با معرفی قابلیت پیوستگی، مایکروسافت انتقادات را با سینه ای گشوده پذیرفته و اینترفیس را برای حل این مشکلات بهینه کرده است. این کمپانی اعلام کرده که رابط کاربری جدید ویژه دستگاه هایی مانند سرفیس پرو 3 و لنوو یوگا که کاربران در آن ها با جا به جایی بین حالت لمسی و غیر لمسی سر و کار دارند، تهیه شده است. پیوستگی، نوع استفاده از دستگاه را تشخیص می دهد و با اتصال یا قطع کردن کیبورد، رابط کاربری به طور خودکار، تغییر می کند.

ویندوز 10 اواخر سال آینده میلادی برای کاربران در دسترس خواهد بود. نسخه پیش نمایش ویژه توسعه دهندگان نیز از فردا عرضه می شود.

[videojs mp4="http://hn13.asset.aparat.com/aparat-video/1f972857b524dbd3dfb95f4540fa39ab1644437.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • علی

    آقا من امروز سه تا ویدیو از ویژگی های جدید ویندوز دیدم میشه یکی بهم بگه بعد از یکسال مایکروساف چیکار کردی؟؟
    یکپارچکی امر مهمیه ولی برای منی که با ویندوز 8 برای کار حرفه ای هزار تا مشکل دارم برای استحکامش چیکار کرده؟؟
    واقعا همیین بوددد؟؟

  • Amir Reza

    ایولا ماکروسافت عجب ویندوزی ساخته بیصبرانه منتظرشم

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه

  • shayan_Q9

    بله اینم از مایکرو و win 10 ! بنظر عالی میاد! UI خوبی داره! باید دید تو عمل چطوره! اصل کرنل ویندوز هست که مهمه! امیدوارم تو این نسخه امنیت بالایی برخوردار باشه و باگ کمتری داشته باشه! ;)

  • mohammadmj

    شاهکاری پایدار چون رو این ویندوز خیلی کار کرده و با احتیاط داره عمل می کنه ......

  • saeed_ebrahimi

    توجه به نظر کاربران بهترین راهه پیشرفته، که الحمدالله تو کشور ما اصلا بهش توجه نمیشه.

  • abolfazl_eslami

    اقا درست کنید اینو اوایل سال 2015 میاد

    • عماد ساعدی

      با توجه به منایع، احتمال داده میشه که ویندوز 10 بعد از نیمه 2015، در تابستان عرضه بشه. هنوز هیچ تاریخ قطعی اعلام نشده.

  • گوگل پلکس

    چرا وبلاگ نویسی زنده نداریم

  • یوتابایت

    ! مطمئنم جز بهترین ویندوز ها خواهد شد !!!

  • hamidlashkari

    و اینجاست که این سوال ها پیش میاد که :
    1- ویندوز 9 چی شد دقیقا؟!
    2- کی می شه دانلود و نصبش کرد؟
    3- رایگان هست یا نه؟
    4- ویندوز ما که کرکی هست می شه مستقیم آپدیتش کرد؟
    تشکر بسیااااااااار.

    • گوگل پلکس

      ویندوز ۹ وجود نداره ، از ۸ به ۱۰ به خاطر این که تغیرات و پیشرفتش خیلی زیاد بوده، پیش نمایشش از فردا قابل دانلوده ، پیش نمایشش که رایگانه ولی اصلیش قطعا پولیه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی