طراحی یک نسخه سفارشی از لکسوس توسط ویل آی ام
شرکت لکسوس نسخه ای سفارشی از Lexus NX SUV را با همکاری هنرمند آمریکایی Will.i.am طراحی کرده است. این نسخه سفارشی هفته گذشته در نمایشگاهی در پاریس در معرض نمایش گذاشته شد. این اتومبیل به ...
شرکت لکسوس نسخه ای سفارشی از Lexus NX SUV را با همکاری هنرمند آمریکایی Will.i.am طراحی کرده است. این نسخه سفارشی هفته گذشته در نمایشگاهی در پاریس در معرض نمایش گذاشته شد.
این اتومبیل به چهار لنز عریض در چهار سمتش مجهز شده که زاویه دید هر یک ۱۸۰ درجه است. با کمک این چهار لنز تصاویر و ویدئوهای پانوراما در حال حرکت قابل ثبت هستند. همچنین تصاویر ثبت شده توسط این ماشین دوربین نما، از طریق تلفن هوشمند و توسط بلوتوث، در دسترس راننده یا سرنشینان هستند.
در این نمونه یک محل شارژ بی سیم نیز در داخل اتاق و وسط ماشین تعبیه شده که سرنشینان می توانند حین حرکت برای شارژ بی سیم تلفن های هوشمند خود از آن بهره ببرند.
به گفته لکسوس از این مدل تا به حال تنها یک مدل ساخته شده که هفته گذشته در پاریس به نمایش در آمد. این نسخه مخصوص NX 200t F Sport نامگذاری شده.
در این مدل علاوه بر دوربین ها و شارژر بی سیم، اسپیکرهای متعدد و قدرتمندی نیز تعبیه شده است. سیستم صدای عالی در این مدل ۱۰ اسپیکر Pioneer با سیستم صدای سوراند را شامل می شود که اسپیکرهای ۱۶ سانتی متری در جلو و درون درها و اسپیکرهای ۶٫۵ سانتی متری در بخش عقب تعبیه شده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
احسنت! خیلی هم اسپرت و مجلسی! :) =)
ای کاش همین ایران خودرو یا سایپا ماشین سفارشی تولید میکردن با طراحی منحصر بفرد خود شخص یا اینکه یک شرکت کوچک و خصوصی این کارو انجام میداد .
پولت که اضافی باشه همه کاری میکنی ولی خارج از تکنولوژی رپ خارجی فقط امینم این ویل ای امو بقیه به گرد پای امینمم نمیرسن
ایده هست ولی متاسفانه موتور محرکش نیست ! (پول)...
منم میخوام بگم سایپا یه پرایده new edittion واسم بزنه
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خود Will.i.am چندین ماشین سفارشی داره که مال خودشه که معروفترینشون که توی موزیک ویدئو هاش هست خیلی قشنگه قیمتش هم 900 هزار دلاره. عکسو گذاشتم:
اینم لینک: https://autos.yahoo.com/news/will-i-am-s--900-000-custom-car-is-actually-a-1958-vw-230650490.html
این تو موزیک ویدیوشم بود شبیه اسباب بازیه
تبریک میگم ما ایرانی ها هم پراید طراحی میکنیم اونم مدل وانتشو
عجب .....
البته با بعضی مزدور ها هستم که با بند پ میرن سر کار که انتظاری هم نیست بالاتر از پراید طراحی کنند خخخخخخ
یه وقت زحمتت نشه داداش
من به خودم: حالا 22 سال درس بخون تا دکترا بگیری بعدش تازه از صفر شروع کنی..
سلام سلام سلام
مژده
کیبورد جدید به اسم adaptxt جدیدا به اپ استور اضافه شده که همه زبان ها رو داره و فارسی هم ساپروت میکنه
امکانات زیادی از جمله : حالت حذس کلمه و سوایپ هم داره