ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات جدید HP به رقابت با کروم بوک ها و تبلت های اقتصادی اندرویدی خواهند پرداخت

مایکروسافت یکی از دشمنان جدی تبلت های اندرویدی و البته کروم بوک ها محسوب می شود، این شرکت در ابتدا محصولات یاد شده را به تمسخر می گرفت و سپس بنا را بر این نهاد ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۸ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت یکی از دشمنان جدی تبلت های اندرویدی و البته کروم بوک ها محسوب می شود، این شرکت در ابتدا محصولات یاد شده را به تمسخر می گرفت و سپس بنا را بر این نهاد تا با همراهی چندین کمپانی دیگر، و عرضه ی محصولات مشابه تحت ویندوز آنها را به چالشی جدی بکشاند.

در همین راستا برند HP خبر از ارائه ی یک تبلت ۷ اینچی با عنوان HP Stream 7 و تنها با قیمت ۹۹ دلار داده است و البته یک نسخه ی ۸ اینچی از این محصول با قیمت ۱۴۹ دلار نیز وجود خواهد داشت. موارد یاد شده در ماه نوامبر به بازار عرضه گشته و در اختیار کاربران قرار می گیرند.

هر دو مدل مورد بحث از پردازنده های اینتل بهره می برند ولی کمپانی تولید کننده حاضر نشده است جزئیات مشخصات سخت افزاری این تبلت های ارزان قیمت ویندوزی را به صورت کامل اعلام نماید.

با توجه به اقتصادی بودن این محصولات حدس بر این است که سخت افزار به کار رفته در آنها نسبتاً ضعیف باشد ولی کاربران احتمالاً به همراه آنها یک سال اشتراک آفیس ۳۶۵، یک گیگابایت فضای رایگان OneDrive و ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان بر روی اسکایپ به ازای هر ماه دریافت خواهند نمود. همچنین گفته شده است به خریداران نسخه ی ۸ اینچی در هر ماه امکان استفاده از ۲۰۰ مگابایت دیتای مبتنی بر LTE نیز در نظر گرفته شده است.

4

در کنار تبلت های یاد شده در بالا HP قصد دارد دو مدل لپ تاپ جدید Stream را نیز تولید و عرضه نماید، که یکی از آنها دارای نمایشگر ۱۱.۶ اینچی HD بوده و دیگری نمایشگری لمسی ۱۳.۳ اینچی با قابلیت سفارشی سازی را خواهد داشت.

با توجه به استفاده از پردازنده های سلرون اینتل در این لپ تاپ ها نباید انتظار کارایی بالایی را از آنها داشت و از همین رو مدل های ۱۱ و ۱۳ اینچی یاد شده به ترتیب قیمت هایی برابر با ۱۹۹ و ۲۹۹ دلار خواهند داشت. همچنین هر دوی این محصولات از طراحی فاقد فن بهره برده، به ۳۲ گیگابایت حافظه ی فلش مجهز گشته و به همراهشان یک سال اشتراک شخصی آفیس ۳۶۵ ارائه خواهد گردید.

هر دو مدل جدید لپ تاپ های اقتصادی HP با رنگهای سرخ آبی و آبی به بازار خواهند آمد و به نظر می آید از دیدگاه مایکروسافت آنها قرار است نقشی جدی را در رقابت با کروم بوک های گوگل ایفا نمایند. HP قصد دارد تا آخر امسال یک مدل ۱۴ اینچی نیز از سری لپ تاپ های استریم خود به بازار ارائه نماید.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری بیشتری از محصولات تازه معرفی شده ی HP را مشاهده نمایید.

2 3 5 6 7 8 9 10 11 12

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • javid

    قراره یکی یا دو تا از hp stream 7 رو برام بفرستند،اگر اضافه اومد یکیشو میفروشم

  • عبدالناصر

    به حرف دلت و جيبت گوش كن

    و منطقي تصميم بگير.

    • جغد

      پس احتمالا باید سعی کنم فکر آیفون رو از ذهنم بیرون کنم !!!
      ممنون بابت راهنماییت !!!

  • عبدالناصر

    ايول به اچ پي

  • administrator

    ویندوز 9 کی میاد خدااااااااااااا ؟

  • عــــــامـــــــــر

    یه تیزر تبلیغاتی واسه دیجیاتو ساختم ، فقط به عشقش امیدوارم خوشتون بیاد
    Aparat.com/v/JGhax

    • LG Forever

      عامر دمت گرم

    • bahram

      عامر جان ایول داری.خیلی باحال بود.دمت گرم

    • مانی قاسمی

      عامر جان، ممنون از زحمتی که کشیدی. خستگی من و بقیه بچه ها حسابی در رفت.

      • عــــــامـــــــــر

        ممنون استاد ، آخه اینجا خونمونه و هرکسی در قبال خونش وظایفی داره

    • جغد

      راستی عامر جون تو یاهو مسنجر ادت کردم !!!
      ((:

    • فرشاد

      عامر جان تنها مشکلش انتخاب فونت نا مناسب بود فونت های که استفاده کردی کلاسیک بعد افکتها و موزیک نه

      • عــــــامـــــــــر

        دفه اولم بود داداش ، ان شاء الله کلیپای بعدی

        • فرشاد

          عامر خان من هم برای دفعه بعد گفتم دیگه در کل نقد سازنده بود نه .....

    • جغد

      عامر جان : واقعا عالی و جدید و گیرا بود !!!
      ب امید موفقیت بیشتر !!!

    • TROOL

      کانالت مال خودته از این به بعد دنبال میشی
      کلیپت فوق العاده بود ایــــــــــــــــــــــــــول بیگ لایک

  • TROOL

    خیلی هم خوبه فقط این تو کشورای خارجی با قیمتش با محصولات اقتصادی رقابت میکنه بیاد ایران 3 برابر میشه یعنی بری ایپد بخری ارزونتر در میاد

  • omid

    تبلتای ویندوزی در کل خیلی کاربردی و عملیاتی هستن
    http://www.aparat.com/v/VkNzQ

    دوستان این بررسی و unboxing اماتوری هست که خودم از تبلت هیبردی acer switch 10 انجام دادم تا دوستانی که مثل خودم بین تبلتای هیبردی ویندوزی گیر کردن با این تبلتم بیشتز اشنا بشن سوالی بود میتونید با ایمیل خودک که زیر ویدیو هست تماس بگیرید

  • جغد

    توجه توجه !!!
    به کمک همه بچه های دیجیاتو نیاز دارم !!!
    پارسال اس 4 رو فروختم یه مقدار پول گذاشتم روش و تو یه مغازه با انصاف موبایل فروشی (مال دوستمه) تو بعضی از جنساش باش شریک شدم ، و یه پولی اومد دستم
    تمام اون پول ها رو جمع کردم واسه اینکه آیفون 6 رو بخرم
    حالا مسئله اینجاست که زورم میاد انقدر پول بدم جای گوشی ( چون پولا رو با زحمت و صبر خودم درآوردم (: ) ، به نظر شما چیکار کنم ؟؟؟
    دلم رو بزن ب دریا و برم آیفون بخرم ( واقعا عاشق آی او اس هستم ) ؟
    بازم بیشتر پول جمع کنم ( واسه شراکت های بزرگتر ) و فقط ی گوشی رده متوسط وینفونی بگیرم ( وینفون رو هم خیلی دوست دارم ) ؟
    اگه هم راه دیگه ای ب ذهنتون میرسه لطفا راهنماییم کنید !!!
    در ضمن میدونید ک واسه یکی مثل من و شما ک عاشق موبایل و تکنولوژی هستیم چقدر بدون گوشی درست و حسابی زندگی کردن سخته !!!
    راستی : آزادی تعدادی از نویسنده های سابق نارنجی رو به همه بچه های نارنجی تبریک میگم !
    شرمنده ک نظرم ب موضوع ربطی نداره ولی ضروریه ک نظر شما رو هم بدونم !!!

    • جغد

      با تشکر از عامر و ترول !!!
      بقیه دوستان هم نظرشون رو بگن ممنون میشم !!!
      این تصمیم ممکنه از نظر خیلیا کوچیک باشه ولی واسه من ک رو گنج ننشستم و شدیدا باید مراقب آینده و تصمیمات خودم باشم مهمه !!!
      چون اشتباه ب سختی جبران میشه !!!
      آقای مقدری شما نظری نداری ؟؟؟

      • ali.n

        حالا خوبه فقط یه گجت رو میخوای،، من حدود ده تا گجت رو دلم میخواد و پولم به همشون نمیرسه و نمیدونم کدوم رو بردارم.... ببین اگه از ای او اس خوشت میاد مجبور نیستی حتما ایفون 6 رو بگیری مگه 4s یا 5c دست دوم چشونه بالاخص اگر اولین ای دیوایست قراره باشه، چون ممکنه خوشت نیاد. ولی در کل پولت رو در راه شراکتی که گفتی صرف کنی منطقی تره و بعدا بیشتر گیرت میاد و با خیال آسوده میتونی گجت مورد علاقت رو بخری.

        • جغد

          درسته !!!
          ممنون !!!
          خودم هم دو دل بودم !!!
          ولی حالا قصد دارم یه لومیا بگیرم یا 735 یا 830 !!!
          ممنون از کمک همه دوستان !!!

    • عــــــامـــــــــر

      دوست من هدفت قابل ارزشه
      کاری رو بکن که بعد از انجام دادنش پشیمون نشی دوست من چیزی رو بگیر که وقتی دستته قدرشو بدونی و با افتخار بگی با پول خودم گرفتم ، اونموقع آیفون دس گرفتن کلاس داره
      خلاصه اینکه شاید گنگ حرف زدم ، اما کاری رو بکن که بعد از انجامش پشیمون نشی

    • TROOL

      گزینه دوم
      موبایل همیشه پیدا میشه
      اما شراکت بزرگتر نه
      دنبال درامد بیشتر باش

  • عیسی

    تبلت خوبیه مخصوصا این که ویندوزه

    همچنین قیمت مناسب

    نمیدونم چرا این دلال های محترم این جور محصولاتی رو وارد نمیکنن همش چسبیدن به برند های چینی

    شما وارد کنید بعد استقبال مردم رو ببینید

    • فرشاد

      استقبال مردم رو ببینید!!!؟؟؟؟؟
      مردم !!!! دلال!!!!!
      گلم از کی تا حالا دلال ها به فکر مردم بودن این جنس رو کسی 2 برابر یا حتی 3 برابر قیمت نمیخره که بالاخره دلال باید نون حلال در بیاره اگر قیمت معقول بده که نونش حلال نمیشه

      • فرشاد

        یک گیگابایت فضای رایگان OneDrive ؟؟؟؟
        1 ترا بایت اصلاح شود
        در مورد دلال ها نیز اضافه کنم از ماست که بر ماس....

  • taBta

    رنگهاش جالبه :D

مطالب پیشنهادی