ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویر متعددی از آیفون های ۶ و ۶ پلاس خم شده منتشر گشته است

هفته پیش بود که لویس هیلسنتگر از کانال Unbox Therapy اقدام به خم کردن آیفون 6 پلاس کرد و پس از او جریانی راه افتاد که در شبکه های اجتماعی از آن به عنوان Bendgate ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۹ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته پیش بود که لویس هیلسنتگر از کانال Unbox Therapy اقدام به خم کردن آیفون 6 پلاس کرد و پس از او جریانی راه افتاد که در شبکه های اجتماعی از آن به عنوان Bendgate یاد می شود. وی می گوید تا به امروز بیش از 20 تلفن را دیده که به چنین تقدیری دچار شده اند.

اما اینطور به نظر می رسد که هیلسنتگر دچار عذاب وجدان شده و سعی در تلطیف فضای عمومی دارد: "چیزی که مردم باید به یاد داشته باشند این است که تلفن هوشمند اپل تازه چند روز پیش وارد بازار شده. بسیاری از سفارش ها تازه دارد به مقصد می رسد و اغلب می خواهند آن را برای حداقل 2 سال نگه دارند."

اپل در بیانیه ای اعلام کرده بود که تنها 9 نفر به صورت رسمی در مورد این تلفن طی شش روز ابتدایی شکایت کرده اند و در حالت استفاده عادی، احتمال رخ دادن چنین اتفاقی بسیار بعید به نظر می رسد. Consumer Reports اخیر هر دو مدل آیفون 6 و 6 پلاس را تست کرده که نتیجه آزمون، به گفته های اپل نزدیک است. این دو تلفن هوشمند باید فشار بسیار بالایی را تحمل کنند تا خم شوند.

اما این ها بدین معنی نیست که خم شدن آیفون ها متوقف شده و مردم دیگر با این مشکل مواجه نمی شوند. در ادامه مطلب نگاهی داریم به تصاویر برخی از کاربران اینستاگرام که با اندوه فراوان، عکس آیفون 6 پلاس خم شده خود را با دیگران به اشتراک گذاشته اند.

 

تلفن در جیب جلویی قرار داشته و پس از نشستن خم شده.
تلفن در جیب جلویی قرار داشته و پس از نشستن خم شده.
تلفن برای 10 دقیقه در جیب این فرد بوده و حالا این شکلی شده.
تلفن برای 10 دقیقه در جیب این فرد بوده و حالا این شکلی شده.
به نظر می رسد همه این تلفن ها یک نقطه مشترک در خم شدن دارند. تقریبا همه شان از قسمت پایینی دکمه صدا خم می شوند.
به نظر می رسد همه این تلفن ها یک نقطه مشترک در خم شدن دارند. تقریبا همه شان از قسمت پایینی دکمه صدا خم می شوند.
این یکی هم درون جیب بوده و چنین بلایی سرش آمده.
این یکی هم درون جیب بوده و چنین بلایی سرش آمده.
میزان خم شدن این یکی کمتر است و دارنده تلفن سریعا آن را به اپ استور برگردانده.
میزان خم شدن این یکی کمتر است و دارنده تلفن سریعا آن را به اپ استور برگردانده.
و باز هم خم شدن درون جیب.
و باز هم خم شدن درون جیب.
این کاربر اینستاگرام می گوید حتی تلفن در جیب عقبی هم قرار نداشته و این چنین شده.
این کاربر اینستاگرام می گوید حتی تلفن در جیب عقبی هم قرار نداشته و این چنین شده.
انحنای لطیف را دریابید.
انحنا را دریابید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (66 مورد)
  • saeb

    آقا فقط 6 پلاس خم میشه یا آیفون 6 هم همینطوره؟؟؟؟

  • محمد

    من نمی دونم یه عده همچین کاتولیک تر از پاپ شدن که خود اپل هم اینجوری نمی تونه از خودش دفاع کنه
    بابا برا خودتون ارزش قایل باشید ما ایرانیا نمی دونم چرا همش می خوایم خودمونو تحقیر کنیم و هر آشغالی رو به به چه چه کنیم بابا داریم پول می دیم باید جنس بی نقص بگیریم
    من اصلا درک نمی کنم این طرفداری های بی خودی و بی منطق برا چیه؟!! قسمت غم انگیز داستانم اینه که بخاطر این برندا به هم فحش هم میدیم انگار ماله بابامونه !! واقعا چیزی که حد و حساب نداره حماقته
    ما مصرف کننده ایم هر برندی که کیفیت خوبی ارایه کنه ما هم استفاده می کنیم اینقدر نگیم فقط این فقط اون هر کسی بسته به نیازش گجتشو تهیه می کنه
    هر برندی هم نقطه ضعف داره نیایم از رو تعصب بگیم نه .
    من خودم نوت 3 استفاده می کنم می خواستم نوت 4 بگیرم ولی ظاهرا یه مشکلی داره که بین lcd و بدنش گپ داره خوب حالا بیام این ایراد رو توجیه کنم که نه این ایراد نیست و نمیدونم بخاطر طراحیشه و چون نازک زده و ..... و برم نوت 4 رو بخرم ! اونوقت چی به من میگن؟؟
    اینه که از دوستان خواهش می کنم از این فحش و تحقیر کردن همدیگه دست بردارن و به صورت علمی با هم مباحثه کنن ونه با فحش و اینجور برنامه ها

  • امین

    یکی از دوستام هفته پیش از ترکیه ایفون 6+ گرفته بود تو جیب شلوارش گذاشت ( جیب عقبی نه ! ) از دستش کلیدش افتاد بعد خم شد که بگیره ایفونش خم شد :| کلی گریه کرد

  • ahmad_hosseini

    آقا گوشی با صفحه بزرگ به گوشی های اپل نیومده...
    والسلام

  • حامد

    ببينيد دوستان اگه مشكل خم شدن جدي بود يا باشه اپل سريعا توليد رو متوقف مي كرد چون آبروش خيلي بدتر ميره ، من فكر نمي كنم مشكل اونقدر جدي باشه كه با تو جيب گذاشتن گوشي خم بشه الان دو هفته است adrian كاربر youtube داره از 6 و 6 plus فيلم هاي مختلف ميگره ميذاره تو يوتيوب و به گفته اون هم هيچ مشكل خم شدني نديده اما با استفاده معقول و درست از گوشي .

  • jing

    عاب شرکت اپل قطه هاهاها:-)))

  • duke

    همشون از قسمت دکمه های ولوم خم شدن، نقطه ضعفش اونجاست

    تستی که گفته بود آیفون مقاومه کاملا اشتباه بود، تو عکس مطلب هم دیده میشه که فقط به وسط فشار میاره، اما نقطه ضعیف قسمت دکمه ولووم هست

  • zoroastrian

    اشکال نداره . واسش میشه تجربه . سری دوم همین گوشی بیاد درست میشه .

  • vahid

    نمیدونم چرا این طرفدارای ایفون همش اصرارشون بر اینه که اگه گوشی تو جیب عقب باشه خم میشه اخه وقتی شلوار جین میپوشیم میدونیم وقتی گوشی تو جیب جلو هم باشه چطور به گوشی فشار میاد

  • رامین

    خوب نمیشد یک میلیمتر ضخیم تر درستش میکرد هم اون لنز دوربین رو توی بدنه جا میداد هم یکم محکمتر میساخت؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی