ال جی در حال کار روی یک ساعت هوشمند مبتنی بر webOS است
شاید اغلب شما پلتفرم webOS را نشناسید. پلتفرمی که HP آن را به همراه Palm خریداری و سپس بازمتنش کرد. و پس از آن اچ پی آن را به LG فروخت. حالا به نظر میرسد ...
شاید اغلب شما پلتفرم webOS را نشناسید. پلتفرمی که HP آن را به همراه Palm خریداری و سپس بازمتنش کرد. و پس از آن اچ پی آن را به LG فروخت. حالا به نظر میرسد که ال جی قصد دارد دوباره webOS را احیا کند و آن را به دنیای موبایل و البته ساعت های هوشمند باز گرداند. چرا که سایت یک توسعه دهنده که توسط ال جی هاست می شود از کیت توسعه نرم افزاری برای یک ساعت هوشمند مبتنی بر webOS سخن گفته است.
ال جی هم اکنون در حال توسعه بازار فروش ساعت های هوشمند اندرویدی خود G Watch و G Watch R است. این دو بر پایه اندروید پوشیدنی ساخته شده اند. G Watch به بازار عرضه شده و G Watch R نیز تا آخر ماه جاری میلادی وارد بازار می شود. اما به نظر می رسد ال جی همانند رقیب هموطنش -که از سیستم عامل Tizen در ساعت های گیر خود استفاده کرده- می خواهد در کنار پلتفرم اندروید، روی یک بستر دیگر نیز برای این ابزارها کار کند.
هر چند که ال جی ساعاتی بعد و پس از درج این خبر در سایت ورج از سایت مربوطه برداشت، اما این تصاویر از جمله تصاویر منتشر شده در آن بودند.
ایده بازگردانی webOS به چرخه ابزارهای موبایلی به نظر هیجان انگیز می آید. به هر حال به نظر می رسد ال جی برنامه های جالبی برای آن داشته باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


امیدوارم موفق شه مثل تلویزیون هاش که الان دیگه رقیبی ندارن !
سامسونگ داره تلاش میکنه برسه به ال جی اما بعیده توی TV بتونه بگیره !!!
بدون تعضب میگم تلویزیون هاش فوق العادس !!!
خداکنه مثل تایزن نشه !!!
آها پس شیر پالم دار از اینجا میاد :D
شک نکنید یه سوپرایزه .. ال جی همیشه با نواوریهاش همه رو حیرت زده میکنه
الجی هم داره به گوکل دهن کجی میکنه مثل سامسونگ
یادمه یه زمانی یکی از آرزوهام داشتم گوشی های سری pre از palm بودم که روشون web os داشت. یه چیزی بودن لامصبااا...
عاشق ادبیاتتم!!!
نميدونم چرا ولي LG رو دوست دارم
كم سر و صدا ولي گاهاً نوع آوريهاي هيجان انگيزي داره
هرچند بنا به علتهاي مختلفي هيچگاه برند معتبري از نظر مردم نبوده و استقبال آنچناني رو شاهد نبوده، ولي اكثراً محصولاتش خوبن
LG خوب داری پیش میری، ما پشت هستیم!!
اینم ویندوز ۱۰ نصب شده در لپ تاپم
http://memshi.ir/wp-content/uploads/2014/10/Untitled-1.jpg
خواهش ميكنم كامنت بي ربط به مطلب ارائه نفرماييد
به شما تبريك ميگم ولي رعايت كنيد
همه شرکتا میخوان سیستم خودشونو بدن بیرون
امیدوارم پیشرفت کنه و باعث رقابت بشه.
خوبه که شرکت ها به هم خیلی وابسته نشن و توی مواردی استقلال پیدا کنند، ولی خوب نیست که تعدد سیستم عامل به وجود بیاد چون کاربر سردرگم میشه و اکوسیستمی که سامسونگ و ال جی در پی اون هستند هیچ وقت بهتر از اکوسیستم شرکت هایی مثل گوگل و مایکروسافت و اپل که بخش نرم افزاری بسیار قوی دارند و روی چند پلتفرم از جمله دسکتاپ حضور دارند( البته گوگل حضورش در دسکتاپ قوی نیست) نمیشه. به هر حال باید دید ولی این تعدد کار توسعه ی برنامه هارو هم سخت تر میکنه برای برنامه نویسان.