ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در حال کار روی یک ساعت هوشمند مبتنی بر webOS است

شاید اغلب شما پلتفرم webOS را نشناسید. پلتفرمی که HP آن را به همراه Palm خریداری و سپس بازمتنش کرد. و پس از آن اچ پی آن را به LG فروخت. حالا به نظر میرسد ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۰ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شاید اغلب شما پلتفرم webOS را نشناسید. پلتفرمی که HP آن را به همراه Palm خریداری و سپس بازمتنش کرد. و پس از آن اچ پی آن را به LG فروخت. حالا به نظر میرسد که ال جی قصد دارد دوباره webOS را احیا کند و آن را به دنیای موبایل و البته ساعت های هوشمند باز گرداند. چرا که سایت یک توسعه دهنده که توسط ال جی هاست می شود از کیت توسعه نرم افزاری برای یک ساعت هوشمند مبتنی بر webOS سخن گفته است.

ال جی هم اکنون در حال توسعه بازار فروش ساعت های هوشمند اندرویدی خود G Watch و G Watch R است. این دو بر پایه اندروید پوشیدنی ساخته شده اند. G Watch به بازار عرضه شده و G Watch R نیز تا آخر ماه جاری میلادی وارد بازار می شود. اما به نظر می رسد ال جی همانند رقیب هموطنش -که از سیستم عامل Tizen در ساعت های گیر خود استفاده کرده- می خواهد در کنار پلتفرم اندروید، روی یک بستر دیگر نیز برای این ابزارها کار کند.

هر چند که ال جی ساعاتی بعد و پس از درج این خبر در سایت ورج از سایت مربوطه برداشت، اما این تصاویر از جمله تصاویر منتشر شده در آن بودند.

webos-010.0 webos-2.0

ایده بازگردانی webOS به چرخه ابزارهای موبایلی به نظر هیجان انگیز می آید. به هر حال به نظر می رسد ال جی برنامه های جالبی برای آن داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • amirali_seven

    امیدوارم موفق شه مثل تلویزیون هاش که الان دیگه رقیبی ندارن !
    سامسونگ داره تلاش میکنه برسه به ال جی اما بعیده توی TV بتونه بگیره !!!
    بدون تعضب میگم تلویزیون هاش فوق العادس !!!
    خداکنه مثل تایزن نشه !!!

  • bahram

    آها پس شیر پالم دار از اینجا میاد :D

  • LG Forever

    شک نکنید یه سوپرایزه .. ال جی همیشه با نواوریهاش همه رو حیرت زده میکنه

  • عــــــامـــــــــر

    الجی هم داره به گوکل دهن کجی میکنه مثل سامسونگ

  • آنتونیوس دیجیاتوس

    یادمه یه زمانی یکی از آرزوهام داشتم گوشی های سری pre از palm بودم که روشون web os داشت. یه چیزی بودن لامصبااا...

    • آنتونیوس دیجیاتوس

      عاشق ادبیاتتم!!!

  • eimanarenji

    نميدونم چرا ولي LG رو دوست دارم
    كم سر و صدا ولي گاهاً نوع آوريهاي هيجان انگيزي داره
    هرچند بنا به علتهاي مختلفي هيچگاه برند معتبري از نظر مردم نبوده و استقبال آنچناني رو شاهد نبوده، ولي اكثراً محصولاتش خوبن

  • سیب کوچولو

    LG خوب داری پیش میری، ما پشت هستیم!!

  • حسین ربیعی

    اینم ویندوز ۱۰ نصب شده در لپ تاپم
    http://memshi.ir/wp-content/uploads/2014/10/Untitled-1.jpg

    • eimanarenji

      خواهش ميكنم كامنت بي ربط به مطلب ارائه نفرماييد
      به شما تبريك ميگم ولي رعايت كنيد

  • TROOL

    همه شرکتا میخوان سیستم خودشونو بدن بیرون
    امیدوارم پیشرفت کنه و باعث رقابت بشه.

  • حمیدرضا

    خوبه که شرکت ها به هم خیلی وابسته نشن و توی مواردی استقلال پیدا کنند، ولی خوب نیست که تعدد سیستم عامل به وجود بیاد چون کاربر سردرگم میشه و اکوسیستمی که سامسونگ و ال جی در پی اون هستند هیچ وقت بهتر از اکوسیستم شرکت هایی مثل گوگل و مایکروسافت و اپل که بخش نرم افزاری بسیار قوی دارند و روی چند پلتفرم از جمله دسکتاپ حضور دارند( البته گوگل حضورش در دسکتاپ قوی نیست) نمیشه. به هر حال باید دید ولی این تعدد کار توسعه ی برنامه هارو هم سخت تر میکنه برای برنامه نویسان.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی