با WAYFARE، هر هفته به یک گوشه از دنیا سفر کنید
در گذشته وقتی امکانات ارتباطی این چنین پیشرفته نبود، مردم مجبور بودند برای صحبت با ساکنان ممالک دیگر و دیدن شگفتی های کره خاکی، ماه ها در سفر باشند. امروزه با ظهور اینترنت و گسترش ...
در گذشته وقتی امکانات ارتباطی این چنین پیشرفته نبود، مردم مجبور بودند برای صحبت با ساکنان ممالک دیگر و دیدن شگفتی های کره خاکی، ماه ها در سفر باشند. امروزه با ظهور اینترنت و گسترش ارتباطات، گویی این فواصل از بین رفته.
دیگر مهم نیست کجای دنیا زندگی می کنید؛ چه در یک کلان شهر بزرگ و پرجمعیت باشید و چه در یک جزیره کوچک و دورافتاده، با کمک اینترنت قادرید به اقصی نقاط دنیا سفری مجازی بکنید. اپلیکیشن WAYFARE ابزاری است که شما را در این سفر شگفت انگیز همراهی می کند.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
WAYFARE در واقع اپلیکیشنی است که به شما اجازه می دهد هر هفته، به توری مجازی در نقطه ای از دنیا بروید و با فردی ساکن همان منطقه هم صحبت شوید. با ورود به وی فر، پس از ثبت مشخصات و محل سکونت، اپلیکیشن به صورت رندوم بین کاربرانش در نقاط مختلف دنیا جستجو کرده و شخصی را برای صحبت به شما معرفی می کند.
به طور مثال، اپلیکیشن فردی ساکن شهر کیوتو در ژاپن را به عنوان راهنمای تور مجازی تان به شما پیشنهاد می دهد. در صورتی که با این پیشنهاد موافقت کنید، صفحه چت با آن فرد به خصوص برایتان باز می شود و هفت روز فرصت دارید تا با او در مورد محل زندگیش به گفتگو بپردازید. بسته به اینکه چقدر راهنمای سفر مجازی تان با شما همکاری کند، با کمک وی احساس خواهید کرد واقعا به آن منطقه سفر کرده اید.

در صفحه چت می توانید با راهنمای سفرتان گفتگو کرده، از محل سکونتش بپرسید و بخواهید که از جاهای دیدنیش برایتان عکس و ویدئو بفرستد. البته لازم نیست پرسش ها را حتما خودتان مطرح کنید، خود اپلیکیشن هم سوالاتی آماده در اختیارتان قرار داده که می توانید از آنها برای آشنایی بیشتر مدد بگیرید.
مثلا یکی از این پیشنهادات آماده این است که تصویری از قاب عکس روی دیوار اتاقتان برای طرف مقابل بفرستید. با این کار در صفحه چت، عکسی که همان لحظه با دوربین موبایل از اتاقتان می گیرید ثبت شده و اپلیکیشن از طرف مقابل درخواست می کند که در صورت تمایل، او هم تصویری از عکس روی دیوار اتاقش برایتان بفرستد.
ضمنا طرف مقابل هم قادر است از شما درباره شهرتان پرس و جو کند، بنابراین وی فر به غیر از یک تور مجازی، عاملی برای تبادل فرهنگ ها هم هست. از جمله قابلیت های مهم وی فر، توانایی ترجمه مکالمات است؛ حتی اگر طرف مقابلتان به زبان انگلیسی مسلط نباشد، خود اپلیکیشن پیام های آن فرد به زبان مادری اش را برایتان به انگلیسی ترجمه می کند.
البته وی فر خالی از نقص نیست. ممکن است هنگام استفاده از آن، چندین دفعه مجبور به Sign in کردن شوید. ضمنا گزینه ای برای ذخیره رمز عبور در نظر گرفته نشده، برای همین مجبورید پس از هر بار خروج، رمز عبور را دوباره تایپ کنید.
با این وجود، WAYFARE ضمن اینکه ابزاری عالی برای علاقه مندان به جهانگردی است، یک شبکه اجتماعی نوآورانه و خوش ساخت هم هست. پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده، این اپلیکیشن فوق العاده را امتحان کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اَپ خوبیه ولی,زیاد خوشم نمیاد از این اَپ ها.
عالی بود مثه همیشه مرسی. ;)
عالی بود مثه همیشه مرسی
من دانلود کردم ، تو قسمت complete profile هر چی تایید می کنم ، جلو نمی ره ، راهنمایی لطفا ،
دلم میخواد برم خارج :(
دوستان هر کسی از محل زندگی من عکس خواست بگید بفرستم . من تو یه کشور تاریخی با قدمت چند هزار سال و توی یکی از شهرهای زیبا و تاریخی اون زندگی می کنم . این شهر اونقدر آثار تاریخی داره که یک هفته برای دیدن همه اش کمه . مکانهای زیبا - مراکز خرید بزرگ - رستورانهای خوب - اماکن تاریخی - پلهای زیبا - و از همه مهمتر قیمتهای بسیار عالی دارد .
همچنین مردم اینجا خیلی مهمان نواز هستند و برای مهمان از جان و دل مایه می گذراند . هتلهای مدرن و تاریخی دارد که هر کدام را مایل باشید می توانید انتخاب کنید . خلاصه برای توریست و گردشگری فوق العاده است
فقط خانمها باید حجاب را حفظ کنند و آقایون هم از پوشیدن شلوارک خودداری نمایند. کمی هم ترافیک هست و البته مواظب خودروها و موتورسیکلت ها باشید . قانون حمایتی از عابر پیاده وجود ندارد و اگر کسی بهتون با ماشین زد ، خوب زده دیگه ... مواظب خریدهاتون هم باشید چون اجناس فیک و تقلبی خیلی زیاده حتی تو نمایندگی های برندها ... همچنین از نگاه های خیره مردم هم ناراحت نشوید . جزو فرهنگ عامه است .
یکی از شهر های ایرانه! فکنم فهمیدم کدومه! ;)
ایرانو میگی؟
اسم برنامه رو بگی میشه ویفر :D
من چقد باهوشم! :p
برنامه جالبی به نظر میاد
بعضی ها هر هفته با هواپیما سفر میکنن اونوقت ما باید هر هفته با برنامه سفر کنیم
بدتر با این برنامه میریم اینور اونور دنیا دلمون آب میشه افسردگی میگیریم بعدش گوشی رو میکوبیم تو دیوار که چرا اونا این همه چیز دارن و ما نداریم :|||
خدایا من یه شکایت بزرگی ازت دارم چرا من رو در آمریکا یا اروپا به دنیا هدیه ندادی این همه جا فقط ایران دیدی که من برای..........
ایران هم خوب هست همه جا مشکلات داره من هم 28 سال پیش همین فکر کردم که ایران جای زندگی نیست وامدم بیرون خوب چه شد مشکلات بیشتر شد ازادی بیشتر شد
برو خدارو شکر کن که تو کشور های افریقایی مثل سومالی و ... به دنیا نیومدی . ابنقدرم ناشکر نباش قسمتت همین بوده
داش الجی یه چیز میتونم بگم.
بگو بین بد بدتر چه حق انتخابی هست.
شما سروری سعید جون هرچی میخواهد دل تنگت بگو :) ولی خدایی ایران همچینم بد نیست فقط گاورمنت گند زده ... اینو خارجی نوشتم پستمو پاک نکنن ;)
اون فردی که باهاش ارتباط داری و هم صحبت میشی اگه مونث باشه که نمیشه،قباحت داره،کراهت داره،از نظر شرعی درست نیست.عاغا جمع کنییییییییییید اینها را :D