ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد معرفی آیپدهای جدید اپل احتمالا ‌۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) برگزار می شود

به نظر می رسد اپل قصد دارد آیپدهای جدید را هم -طبق سنت سال های گذشته- در ماه اکتبر معرفی کند. اما برای بسیاری سوال این است که تاریخ دقیق این رویداد چه روزی از این ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۲ مهر ۱۳۹۳  |  ۰۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد اپل قصد دارد آیپدهای جدید را هم -طبق سنت سال های گذشته- در ماه اکتبر معرفی کند. اما برای بسیاری سوال این است که تاریخ دقیق این رویداد چه روزی از این ماه است.

بر اساس گزارشی که در سایت Re/Code منتشر شده به نظر می رسد شانزدهم این ماه (برابر با ۲۴ مهرماه) باید منتظر مراسم اپل باشیم. این مراسم احتمالا در تالار Town Hall برگزار می شود که اندکی از تالاری که اپل برای معرفی آیفون انتخاب کرده بود کوچکتر است.

گزارشات و شایعات متعددی پیش از این به گوش می رسید که اپل قصد دارد در کنار آیپد ۹٫۷ اینچی و آیپدمینی ۷٫۹ اینچی جدید، یک تبلت ۱۲ اینچی نیز معرفی کند. همچنین احتمال می رود در این مراسم از iMac های جدید -که مجهز به نمایشگر رتینا هستند- [و همینطور مک بوک ایرهای رتینای ۱۲ اینچی] نیز رونمایی شود. ضمنا نسخه نهایی سیستم عامل جدید کامپیوترهای اپل یعنی OS X Yosemite نیز احتمالا پس از این همایش به صورت رسمی ارائه خواهد شد.

شما چه فکر می کنید؟ آیا ممکن است اپل برنامه دیگری برای این همایش داشته باشد؟ آیا محصول دیگری در دست معرفی هست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • آقای 8898

    OMG!

  • shayan_Q9

    منتظر یه ایپد جذاب هستیم! اما فکر نکنم زیاد چیز خاصی باشه!
    شایعه شده کیفیت صفحه نمایش اون 4k هست با بهبود های سخت افزاری!

    i
    :love:
    u
    :apple:

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • میلاد روشن منش

    تبلت ۱۲ اینچی؟!!! محاله

    مک بوک ایر ۱۲ و ایمک رتینا؟ احتمال زیاد!

  • حامد

    من خودم آیپد ایر دارم و واقعا تنها چیزی که از اپل میخوام انه که اول اگه میشه بازم سایز دستگاه رو کاهش بده و هم نازک تر شه و هم سبک تر (با این که الانم عالیه) دوم اینکه همه چیز از جمله دوربین تقویت بشه و چی مشه دوربین آیپد ها هم فلش داشته باشه!!و کیفیت صفحه هم اگه بشه رزولیشن تصویر تو آیپد ایر بعدی بره بالا و به رتینا نزدیک بشه . و آخر هم این که آیپد ها باید یه چیزی داشته باشن که آیفون ها نداشته باشن من فقط همینو میخوام حتی اگه شده مولتی تسکینک باشه که فقط مختص آیپد باشه.

  • mohsen afkar

    آیپد جدید
    یوسیمیتی
    چه شود :)

  • حسام

    تست:
    :apple:
    :steve:
    :digiato:
    :dell:
    :ipad:
    :iphone:
    :heart:
    :love:

  • حسام

    خداکنه هر اندازه ای که میده دوربینش بیرون نزده باشه
    :mac:

  • Sayonara

    با اینکه از گوشی سامسونگ استفاده میکنم ولی به نظرم وجود اپل فوق العادس و برای خیلیامون تبدیل به یه خاطره ی خوش خواهد شد.

  • babrikhan

    12 اینچش هم خم میشه :دی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی