ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شایعه: ایسوس در حال ساخت زنفون ۵.۵ اینچی است

اگر خاطرتان باشد، در ژانویه گذشته و طی مراسم CES 2014 ایسوس از نسل جدید تلفن های همراه هوشمند خود با نام ZenFone پرده برداشت. در آن مراسم سه دستگاه با نام های زنفون ۴، ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۲ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر خاطرتان باشد، در ژانویه گذشته و طی مراسم CES 2014 ایسوس از نسل جدید تلفن های همراه هوشمند خود با نام ZenFone پرده برداشت. در آن مراسم سه دستگاه با نام های زنفون ۴، ۵ و ۶ معرفی شدند که اعدادی که در نام آنها وجود دارند، نمایانگر سایز صفحه نمایش این تلفن های همراه هوشمند است.

حال دیجی تایمز خبری را منتشر کرده که نسل دوم زنفون های ایسوس صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد داشت و ایسوس آن را در مراسم CES 2015 معرفی خواهد کرد.

هنوز از مشخصات فنی این محصول هیچ خبری منتشر نشده اما آنطور که انتظار می رود، ایسوس قصد دارد این محصول را جایگزین سه محصول زنفون پیشین خود کند. به احتمال بسیار زیاد این شرکت تایوانی سخت افزاری را برای این دستگاه تعبیه خواهد کرد که به خوبی بتواند در CES آینده یکه تازی کند.

انتظار می رود ایسوس در آینده تولید تلفن های هوشمند سازگار با نسل چهارم شبکه مخابراتی LTE را ادامه دهد و در بازارهای جهانی نظیر امریکا و چین عرضه کند. کارشناسان بازار می گویند ایسوس تا پایان امسال بیش از ۷ الی ۸ میلیون محصول زنفون به فروش می رساند و در سال آینده هم بیش از ۱۶ میلیون تلفن همراه هوشمند به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • LG Forever

    چه قشنگه یکم فقط بزرگه :(

  • رامین

    سلام دوستان
    کسی اطلاع داره زنفون ۵ یا ترجیحاً زنفون۶ تهران جایی پیدا میشه یا نه؟ حدود قیمتش چنده؟

  • ابراهیم معتمد

    ایسوس نسبت به قیمت واقعا جنس خیلی خوبی تحویل میده
    گترانتی خیلی خوبی هم داره تو ایران
    از طرفی برند معتبر و نام اشنایی هست

  • bahram

    ایول ایسوز.میخواد با بزرگان رقابت کنه :D

  • saeed_ebrahimi

    چقدر شبیه htc m8 هست.

  • reza

    گجت قشنگی هستش ، واقعا محصولات ایسوس بخاطر پشتیبانشون قابل تحسین هستن

  • حامد

    :troll:

  • سیب کوچولو

    طراحی شیبه به فون پده، فکرا اسمش رو از الکی عوض کرده

  • عیسی

    من که عاشق محصولات ایسوز هستم و یه خوبی که داره اینه که پشتیبانی و گارانتی خوبم تو ایران ارایه داده

    امید وارم محصولات خوب ایسوز بیشتر وارد ایران بشه

    • Lord

      هم محصولات نسبتا خوبی داره
      هم قیمتش مناسبه

      :) :D

      • Erfanm

        مسئول سایت یه باگ وجود داره توی سایت که نمیدونم چرا درستش نمیکنین
        هر خبری که توی صفحه اخبار به صفحه دوم منتقل میشه مخفی میمونه
        انگار بین صفحه اول و دوم یه صفحه مخفی هست که اخبار میرن اونجا موقتا
        مثلا الان خبر تست خم شدن سامی نیست

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی