شایعه: ایسوس در حال ساخت زنفون ۵.۵ اینچی است
اگر خاطرتان باشد، در ژانویه گذشته و طی مراسم CES 2014 ایسوس از نسل جدید تلفن های همراه هوشمند خود با نام ZenFone پرده برداشت. در آن مراسم سه دستگاه با نام های زنفون ۴، ...
اگر خاطرتان باشد، در ژانویه گذشته و طی مراسم CES 2014 ایسوس از نسل جدید تلفن های همراه هوشمند خود با نام ZenFone پرده برداشت. در آن مراسم سه دستگاه با نام های زنفون ۴، ۵ و ۶ معرفی شدند که اعدادی که در نام آنها وجود دارند، نمایانگر سایز صفحه نمایش این تلفن های همراه هوشمند است.
حال دیجی تایمز خبری را منتشر کرده که نسل دوم زنفون های ایسوس صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد داشت و ایسوس آن را در مراسم CES 2015 معرفی خواهد کرد.
هنوز از مشخصات فنی این محصول هیچ خبری منتشر نشده اما آنطور که انتظار می رود، ایسوس قصد دارد این محصول را جایگزین سه محصول زنفون پیشین خود کند. به احتمال بسیار زیاد این شرکت تایوانی سخت افزاری را برای این دستگاه تعبیه خواهد کرد که به خوبی بتواند در CES آینده یکه تازی کند.
انتظار می رود ایسوس در آینده تولید تلفن های هوشمند سازگار با نسل چهارم شبکه مخابراتی LTE را ادامه دهد و در بازارهای جهانی نظیر امریکا و چین عرضه کند. کارشناسان بازار می گویند ایسوس تا پایان امسال بیش از ۷ الی ۸ میلیون محصول زنفون به فروش می رساند و در سال آینده هم بیش از ۱۶ میلیون تلفن همراه هوشمند به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
چه قشنگه یکم فقط بزرگه :(
سلام دوستان
کسی اطلاع داره زنفون ۵ یا ترجیحاً زنفون۶ تهران جایی پیدا میشه یا نه؟ حدود قیمتش چنده؟
ایسوس نسبت به قیمت واقعا جنس خیلی خوبی تحویل میده
گترانتی خیلی خوبی هم داره تو ایران
از طرفی برند معتبر و نام اشنایی هست
ایول ایسوز.میخواد با بزرگان رقابت کنه :D
چقدر شبیه htc m8 هست.
گجت قشنگی هستش ، واقعا محصولات ایسوس بخاطر پشتیبانشون قابل تحسین هستن
:troll:
طراحی شیبه به فون پده، فکرا اسمش رو از الکی عوض کرده
من که عاشق محصولات ایسوز هستم و یه خوبی که داره اینه که پشتیبانی و گارانتی خوبم تو ایران ارایه داده
امید وارم محصولات خوب ایسوز بیشتر وارد ایران بشه
هم محصولات نسبتا خوبی داره
هم قیمتش مناسبه
:) :D
مسئول سایت یه باگ وجود داره توی سایت که نمیدونم چرا درستش نمیکنین
هر خبری که توی صفحه اخبار به صفحه دوم منتقل میشه مخفی میمونه
انگار بین صفحه اول و دوم یه صفحه مخفی هست که اخبار میرن اونجا موقتا
مثلا الان خبر تست خم شدن سامی نیست