شکایت 6.9 میلیون دلاری مایکروسافت علیه سامسونگ
به نظر می رسد نام سامسونگ با دادگاه گره خورده و حالا، مایکروسافت اخیرا شکایتی را علیه این شرکت تنظیم کرده و این شرکت را برای ۶.۹ میلیون دلار تحت تعقیب قضایی قرار داده است و دلیل ...
به نظر می رسد نام سامسونگ با دادگاه گره خورده و حالا، مایکروسافت اخیرا شکایتی را علیه این شرکت تنظیم کرده و این شرکت را برای ۶.۹ میلیون دلار تحت تعقیب قضایی قرار داده است و دلیل آن را عدم پرداخت به موقع بدهی این غول نرم افزاری عنوان کرده.
مایکروسافت پس از خرید دستگاه ها و سرویس های نوکیا، قرارداد دو جانبه ای را با سامسونگ مبنی بر حق امتیاز دو طرفه امضا کرد و کره ای ها طی این توافقنامه، مبلغی را برای هر موبایل یا تبلت اندرویدی در طی یک سال به این شرکت پرداخت کنند. این قرارداد در سال ۲۰۱۱ تنظیم شده بود و در همان سال هم کره ای ها پرداخت های خود را به ازای فروش هر محصول، محاسبه و پرداخت کردند.
البته سال گذشته سامسونگ مبلغ یک میلیارد دلار به مایکروسافت به دلیل همین قرارداد پرداخت کرده بود اما ردموند نشین ها معتقدند این اقدام با تاخیر انجام گرفته و در نتیجه، مبلغ ۶.۹ میلیون دلار سود این دیرکرد باید مجددا به حساب های آنها واریز گردد. چرا که گویا چشم بادامی ها تصور می کردند با خرید کامل سرویس ها و دستگاه های نوکیا توسط مایکروسافت، قرارداد فی مابین این دو شرکت هم کان لم یکن تلقی می شود و از پرداخت های جدید خود امنتاع و در سومین سال قرارداد، پرداخت ها را متوقف کردند.
حال باید منتظر ماند و دید جنگ پتنتی جدید مایکروسافت و سامسونگ به کجا می انجامد و برنده این دادگاه کدام شرکت خواهد بود. در ادامه مطلب متن کامل این شکوایه را مشاهده خواهید کرد.
Microsoft v Samsung Unsealed Suit
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سامی است دیگر نُقل مجلس است! همه دوست دارن دستی به سر و روی او بکشند!
;)
عالی بود مثه همیشه مرسی
انقدر رقم بالا توی سایتا واسه شکایت ها بوده که وقتی مطلب و خوندم بنظرم خیلی کم بود
«مایکروسافت پس از خرید دستگاه ها و سرویس های نوکیا، قرارداد دو جانبه ای را با سامسونگ مبنی بر حق امتیاز دو طرفه امضا کرد»
این اشتباهه. دلیل اصلیای که سامسونگ میاره اینه که خریداری نوکیا از طرف مایکروسافت باعث نقض قرارداد حق امتیاز دو طرفه در سال 2011 شده.
دیجیاتو دقت کن.
سامسونگ جان ایشالا هرجا هستی موفق باشی ! بس که تو شرکت نواوری هسیت همه برات تله دوختن !
اینا متعصبن ...توام اضلا فکر نکن که گلکسی اس شبیه ایفون بوده و هرچی داری از تقلبه !!!
ولشون کن اینا که نمیدونن تو چقد خوبی !!
بازم نوت بساز ! نوت 50 هم بساز !
مرسی!
اين سامسونگ سود هم ميكنه؟ همش شكايت مي كنند ازش!
دوستان یک دعوای حقوقیه ربطی به ارتباط بین شرکت ها نداره ... چه سامسونگ ، چه اپل ، چه مایکروسافت اگر شرکتهای کوچکی بودن مطمئن باشید الان صدر نبودن هر کدام کارایی خودشونو دارن که مصرف کننده بر اساس سلیقه خودش گجتشو انتخاب می کنه پس جبهه گرفتن در برابر هم فقط باعث می شه فضای سایت متشنج بشه و کمتر بحث علمی بشه ... یادمه تو نارنجی بخش نظرات که میومدم یک سری کامنت می خوندم که نمیدونستم چیه چون فرا علمی بود و از دانش من خارج پس هر طور بود می رفتم دنبالش تا ببینم اینی که گفتن یعنی چی ؟ بخش نظرات برای دعوای منو شما طراحی نشده برا بحث سر یک موضوعه نه تخریب اینو اون و انتقام گرفتن
حتماً سامسونگ برنامه ریزی کرده واسه اینکارش دیگه . گفته نوت 4 میفروشم قرض و بدهی هارو میدم !!!!
ولی امسال رقبا بسیاااااااار قوی هستن !
بابا اگه سامسونگ یه روز پاش تو دادگاه نباشه انگار یه چیزیش کم هست ولی از حق هم نمیشه گذشت خدماتی هم داشته ولی دهن خیلی از شرکت ها رو سرویس کرده و ورشکسته کرده
مثلا اگر نبود شاید همون آیفون 3.5 یا 4 اینچ بودن ولی الان بزرگ تر شدن
چرا نمیشه برای پست بعدی نظر بدم ؟
با موبایل میام.