معرفی احتمالی سرفس ۳ و سرفس مینی طی هفته های آینده
سرفس پرو ۳ -که پیش از این بررسی اختصاصی آن را در دیجیاتو مطالعه کرده اید- از زمان معرفی تا کنون، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و خریداران و منتقدان زیادی را به تحسین ...
سرفس پرو ۳ -که پیش از این بررسی اختصاصی آن را در دیجیاتو مطالعه کرده اید- از زمان معرفی تا کنون، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و خریداران و منتقدان زیادی را به تحسین وا داشته است. اما بسیاری از کاربران قادر -یا مایل- به خرید دستگاهی با قیمت و اندازه سرفس پرو نیستند. برخی از مشتریان چیزی به صرفه تر و کوچک تر نیاز دارند و به نظر میرسد مایکروسافت هم این را فهمیده است.
سرفیس ۲ می توانید به خوبی پاسخگوی این نیاز ها باشد، اما با توجه ۱ ساله شدن این تبلت، به نظر می رسد باید منتظر مدلی جدید بود. به گفته اخبار تکنولوژی TK، محصول جایگزین این تبلت ویندوزی، به همراه سرفس مینی از راه خواهد رسید.
به نقل منابع مختلف، سرفس ۳ و مینی قبل از تعطیلات معرفی خواهند شد و تولید مدل کوچک تر در مقایسه با دیگری، بزرگ تر خواهد بود.
اوایل تابستان، منابع مختلف خبر از توسعه تبلت سرفس ۳ به دست مایکروسافت و انتشار آن در همان ماه دادند، و گزارش های منتشر شده در ماه جولای نیز سنَدی بر این موضوع بود.
انتظار می رود سرفس ۳، باریک تر و سبک تر از مدل پیشین بوده و از پایه ای قوی به همراه پشتیبانی از قلم مخصوص بهره مند باشد.
می دانیم که مایکروسافت، هنوز در حال آماده سازی دستگاه مذکور جهت معرفی است. منابع خبرگزاری TK ضمن تایید این موضوع، اعتقاد دارند که اجزای بخش جلوی دستگاه بدون تغییر باقی مانده اند. معرفی در ماه اکتبر، به مایکروسافت زمان کافی جهت عرضه دستگاه قبل از حراج های تعطیلات را خواهد داد.
البته هنوز هیچ گزارش یا مدرکی برای اثبات اینکه مایکروسافت قصد دارد امسال نسخه کوچک تر تبلت محبوبش را به فروش برساند در دست نیست. در واقع، برخی منابع خبر از تعلیق سرفس مینی برای مدتی نامحدود خبر داده و اظهار داشته اند که هیچ گاه به شکل فعلی اش فروخته نخواهد شد. محدودیت های سخت افزاری، باتری ضعیف و البته نبود نسخه لمسی Office، از جمله دلایل تعلیق این دستگاه هستند.
با اینکه مطمئن هستیم سرفس ۳ در کنفرانس بعدی مایکروسافت معرفی شود، احتمالا سرفس مینی به این زودی از سایه ها بیرون نیامده و پنهان باقی خواهد ماند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

ویندوز 10+سرفس= انقلابی در تبلت و لب تاب های ویندوزی
من که لپ تاپمو (Vaio s) فروختم، یه تبلت ویندوزی ایسوس هم فروختم، پولامو جمعو جور کردم سرفیس پرو بخرم ...
یهو دیجیاتو خبر از سی پی یو های جدید با مصرف کمتر و قدرت بیشتر و بدون نیاز به فن و هزار و یک خوبی دیگه گذاشت!!!
من موندم و یه لپ تاپ قورازه و هر شب فکر کردن که چیکار کنم بالاخره.
یه جورایی منتظر سرفیس پرو 4 ام ....
سرفيس تنها مشكلش كيبردشه ، حتي به خريدش فكر نكردم، حدودا ٨٠ تومن از يه كيبرد رايزور گرون تره
به جاش از يه كيبرد وايرلس مك استفاده ميكنم، انگار براي سرفيسه ساخته شده
جالبه :)
خودم از الان منتظر سرفيس ميني هستم
تيتر مطلب هم تو حلقم :D
آقا سرفس چه صيغه ايه
سايت همساده هم همش ميگه زي٣
ما كه نفهميديم جريان اينا چيه
خخخخخخخخخخ
تلفظ درسته z ، زی هستش، اما فکر کنم درستش همون سرفیس باشه
درستش زد3هست. میتونی تبلیغات سونی تو صفحه یوتیوبش رو ببینی
اره مثل اینکه سونی از ترفند تبلیغاتی استفاده می کنه یا شایدم زد ماله لهجه British باشه، اگه تلفظ z رو تو bing translator بزنی می گه زی
دیجیاتو لطفن این touch cover جدیدی رو که Microsoft research ساخته رو هم بزار ، دیروز خبرش اومده بیرون، خدا کنه اینم جزیئ از سرفیس های جدید باشه ، خیلی باحاله
تبریک به مایکروسافتیها امیدوارم یکم قیمتشو بیارن پایین تر
فکر نمی کنم قیمت سرفیس ها زیاد باشه، چون الان سرفیس 2 قیمتش 350 دلاره فقط
داش اگه منظورت اینه که لینک زیر رو ببین
http://www.alldigitall.ir/product/42789/Tablet-Microsoft-Surface-Pro-2#page=1
داداش منظورم ، سرفیس 2 خالی با پردازنده تگرا 4 اینجا می فروشن 350 دلار، اشتباه کردم 450 دلارhttp://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Surface-2/productID.286867200
همونم با قیمت واقعیش اینجا فروش نمیره
http://www.alldigitall.ir/product/70781/Tablet-Microsoft-Surface-Pro-3#page=1
من تبلت Lumia 2520 دارم و برخلاف همه که میگن تبلت با Windows RT به درد نمیخوره واقعا ازش راضیم.فروشگاه نرم افزاریش واقعا خوبه .محیط دسکتاپ واقعا کاربردیه.به راحتی وی.. ان نصب میشه
سرعت بالا.روان بودن بهینه بودن در مصرف باطری و ....
درسته برنامه های دسکتاپ روش نصب نمیشه ولی واقعا خیلی کارامد تر از تبلت های دیگس من واقعا ازش راضیم و پیشنهادم اینه که کسایی که تبلت میخوان بگیرن به RT فکر کنن. خیلی کار راه اندازه
من surface pro نسل 1 هم دارم خیلی عالیه و متفاوت ولی کار کردن برنامه های دسکتاپ تو 10 اذیت میشه ادم .اول جالبه. ولی در کل تبلت ویندوزی عالیه
با کاورش 3 تا پورت یو اس بی دارم و راحت کارام و میکنم مخصوصا افیسش که عالیه،.
سرفس ميني ( اگر توليد بشه ) مي تونه فروش بسيار عالي اي رو تجربه كنه . به خصوص اگر قيمتش ارزان تر باشه و به نوعي به صورت رقابتي با آيپد هاي اپل باشه . ويندوز ١٠ هم مي تونه نقطه قوتي براي فروش سرفس هاي جديد باشه .
یه پروژه ای AMD داره بنام پروژه دیسکاوری که مبناش تبلتی هستش که از Gpu قدرتمندی استفاده میکنه
البته هنوز نمونه ای به بازار ارائه نشده
یه تبلت داره رازر بنام ادج که از GTX 640M le استفاده میکنه و عملکرد گرافیکیش قابل قبول هستش و روش سیستم عامل ویندوز نصبه . تازه دوسال پیش معرفی شده !
حالا اگه ماکرو بیاد از Gpu مخصوص و قدرتمند AMD که برای سایز های نارک تعبیه شده و قیمتش هم نسبت به رقیبش کمتره استفاده کنه ، و قیمت دستگاهش رو تغییر نده اون موقع هستش که میشه به خریدش فکر کرد !
البته میتونه از PVR GX6650 استفاده کنه که در صورت گذاشتن CPU قوی تا 500 گیگافلاپس قدرت پردازش داره
واقعا محصولات سرفیس ماکروسافت فوق العادس جای تعجب زیادی هم نیست ماکروسافت است دیگر....... :)