سامسونگ به همراه گلکسی نوت ۴ نمونه ای بهینه شده از قلم S Pen را ارائه نمود و تمام تلاش خود را حتی پیش از ارائه ی این محصول بر این گذاشت که توجه کاربران را معطوف به برتری های این قلم بنماید. در همین راستا کمپانی کره ای ویدئوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده است که در آن برخی از قابلیت های ویژه ی ابزار یاد شده به نمایش در آمده اند.
یکی از این قابلیت ها انتخاب هوشمند یا Smart Select نام دارد که با استفاده از آن شما می توانید چندین تصویر را از منابع مختلف انتخاب و کپی کرده و سپس از آنها در یک ایمیل استفاده نمایید. همچنین با استفاده از قابلیت یاد شده می توان اطلاعات و تصاویر را در موارد مختلف انتخاب و از انها در اپلیکیشن ها و سایت های دیگر بهره گرفت.
در ویدئوی مذکور امکان دیگری تحت عنوان Photo Note یا یادداشت تصویری مورد اشاره قرار می گیرد که کاربرارن را قادر می سازد از یک یادداشت یا نوشته های موجود بر روی یک تخته سیاه تصویر تهیه کرده و سپس آنها را به صورت متن بدل نموده و ویرایش کنند.
سامسونگ در سال جاری شاهد حضور رقبای جدی تری مانند اپل با آیفون ۶ پلاس و ال جی با G3 در بازار فبلت ها است و از همین رو تلاش می نماید تا با حداکثر توان سهم خودش در بازار را مذکور حفظ کرده و رقبا را از آن به عقب براند.
در ادامه ی مطلب می توانید ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ در رابطه با قابلیت های ویژه ی S Pen ارائه شده به همراه گلکسی نوت ۴ را مشاهده نمائید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Galaxy-Note-4-Enhanced-S-Pen-Feature-Roundup.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من میخوام نوت تری بخرم حالا نوت تری بخرم بهتر یا نوت ۴ از نظر قیمت امکانات کدوم بهتره کمک کمید
خیلی چیز باحالیه
یه سوال فنی ، من نوت3 دارم ، چند وقته دکمه روی SPen کار نمیکنه ، خود قلم رو باید عوض کنم ؟؟ یا اگر نوک قلم رو عوض کنم درست میشه؟؟
Photo Note به نظرم خوبه.به درد دانشجوها میخوره :D
ئاقعا یکی از عوامل فروش زیاد سری نوت همین اس پنه واقعا کاربردیه خیلی خوبه
من يكي كه خيلي از قلم استفاده ميكنم. اصلا درك نمي كنم گوشيا ديگه كه قلم ندارن چطوري قابل استفاده ان. اصلا چرا هستن.
وقتي ميشه اينقدر راحت با گوشي كار كرد، چرا مراحل رو طولاني كنيم.
براي ارسال عكس بخشي از صفحه چه نيازي هست به عكس گرفتن از كل صفحه و بعد بريدن و ارسال از برنامه مورد نظر. وقتي ميشه با قلم و طي يك حركت اينكارو انجام داد....
كاش نوت 4 كه مياد قيمتش جوري باشه بتونم برم سمتش...
استيو جابز مياد در سال 2007 قلم را نابود ميكنه
سامسونگ مياد دوباره قلم را به كار ميبره
كار هر دو قابل ستودن هستش
انقلابی که سری نوت کرد کمتر از آیفون ها نبود
کی فکرش رو میکرد یه 5.7 اینچی اینقدر محبوب بشه و کاربردی
من نوت 4 بیاد قیمتش متعادل بشه خریدارم!!!
عالیه این گوشی
مطمئنم تا مدت ها بهترین خواهد ماند
من كه بعد خريد نوت 2 ديگه هيچ گوشيي رو نميتونم دست بگيرم. اين قلم فوق العاده كمك حال آدمه. هيچ شركتي نميتونه نظرمو در مورد اين سري نوت عوض كنه.
آدم بعد يه مدت كه با اينا كار ميكنه وقتي گوشي ديگه (از هر شركتي) دست ميگيره احساس خفگي ميكنه. همش دنبال امكانات و راحتي بينهايت زياد اين سري ميگرده توش.
مرسی عالی بود فقط زودتر بیاد ایران قیمتش معقول بشه بخرمش