ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

LG G Watch R
تکنولوژی

عرضه G Watch R ال جی از ۱۴ اکتبر در بازار کره و از پایان اکتبر در سایر بازارها

ماه گذشته شایعاتی در مورد احتمال عرضه ی ساعت هوشمند G Watch R از ال جی در ماه اکتبر منتشر گردید و همچنین برخی از منابع مطلع صحبت از بدل گشتن این ساعت به گران ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۵ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ماه گذشته شایعاتی در مورد احتمال عرضه ی ساعت هوشمند G Watch R از ال جی در ماه اکتبر منتشر گردید و همچنین برخی از منابع مطلع صحبت از بدل گشتن این ساعت به گران ترین ابزار اندروید پوشیدنی به میان آوردند.

امروز عاقبت کمپانی کره ای ال جی به شایعات یاد شده خاتمه داده و در اطلاعیه ای اعلام داشت ساعت هوشمند جدیدش را به صورت رسمی از چهاردهم ماه اکتبر در کره جنوبی عرضه خواهد کرد و البته انتظارها بر این است که تا پایان ماه یاد شده ارائه ی این محصول در سایر بازارهای جهان نیز آغاز گردد.

جی واچ آر قرار است در کره ی جنوبی با قیمتی معادل ۳۳۰ دلار به فروش برسد و قیمت آن در بازار اروپا برابر با ۲۹۹ یورو و در بازار آمریکا معادل ۲۹۹ دلار خواهد بود.

گجت پوشیدنی مورد بحث دارای صفحه نمایش P-OLED با ابعاد ۱.۳ اینچ و رزلوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است و به حافظه ی رم ۵۱۲ مگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه ی رم، پردازنده ی اسنپدراگون ۴۰۰ و باتری ۴۱۰ میلی آمپر بر ساعت مجهز گشته و همچنین بدنه ی آن در مقابل آب مقاوم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • amirali_seven

    نسبت به جیر اس و موتو 360 یه درجه بالاتره ...رقیب ای واچ همینه !!
    خیلی شیکه

  • LG Forever

    خیلی دوست دارم این ساعتو جذابیت خاصی داره

  • LG Forever

    خیلی خوشکل و خوب بیاد ایران یکی از خریداراشم ::::::))))))))))

  • M.A.O

    من در کل از ساعتای با صفحه نمایش گرد خوشم میاد ولی به قول دوستان هنوز هیچ چیزه خاصی برای من نداره که بخام سمتش برم ولی ساعت های هوشمند آینده ی خوبی دارن

  • M.A.O

  • bahram

    ساعت خوبیه.از مدل قبلیش خیلی قشنگتره.ولی قیمتش زیاده...

  • علیرضا

    ضمن تشکر، لطفا به جای "میلی آمپر بر ساعت" بگوییم "میلی آمپر ساعت" چون mA.h است، نه mA/h.

  • Lord

    من از ساعت های شلوغ پلوغ خوشم میاد مثل ساعت جی شاک کاسیو :D

  • saeed

    بر خلاف نسل اولش بسیار شیک و قشنگه.

  • oscar

    خیلی قشنکه اما گرون

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی