تکنولوژی
گزارش تصویری دیجیاتو از غرفه همراه اول در نمایشگاه تلکام
نمایشگاه تلکام ۹۳ این روز ها در حال برگزاری است و شرکت های حوزه ارتباطات همگی تلاش می کنند تا جدیدترین محصولات خود را به معرض نمایش بگذارند. در این میان همراه اول به عنوان ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۵ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰
نمایشگاه تلکام ۹۳ این روز ها در حال برگزاری است و شرکت های حوزه ارتباطات همگی تلاش می کنند تا جدیدترین محصولات خود را به معرض نمایش بگذارند. در این میان همراه اول به عنوان یکی از اپراتور های اصلی کشور، همچون سال های گذشته یکی از بزرگترین غرفه ها را در اختیار دارد و سعی می کند تا سرویس های متفاوت خود را به کاربران معرفی نماید.
در ادامه مطلب با گزارش تصویری دیجیاتو همراه باشید، تا بیشتر با آنچه که اپراتور اول در تلکام ۹۳ عرضه کرده، آشنا گردید.













دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (26 مورد)
مطالب پیشنهادی












سلم بچه ها کسی کد روز 600 مگ رایگان همراه اول رو نداره
ساینا یه کلاه برداری جدید از همراه اوله
یه اعتبار 1500 تومنی بهتون میده و معلومه که میخواد بعد از فیلتر کردن وایبر و واتس آپ پا به عرصه بزاره و پولی چند برابر هزینه تماس عادی رو کم کنه از اعتبار کاربرا
اصلا هم خوب نبود یه دقیقه حرف زدم 750 تومن کم کرد
آنتن دهی ایرانسل افتضاحه. همین الان بعد از 1 ماه و نیم، ایرانسلم رو در آوردم و همراه اولمو دوباره انداختم. اینترنت 3g نخواستیم...
اقای قاسمی عاشق اون یه تیکه حرفت شدم که نوشتی
نوترینو بیشتر یه اسمه تا یه سرویس
واقعا باید طلا گرفت این جمله رو
والا ما که 3g ندیدم از همراه اول تو این مدت
همه جای تهرانم تست کردم فقط تونست یک دقیقه وصل بشم اونم انقدر سرعت کم بود تا سایت باز شد رفت رو 2g
خوبه کار نمیکنه 3g اینقدر تبلیغات میکنه
اگه سرعت 3g ایرانسل رو داشت فکر کنم دیگه شب روز نمیزاشت برامون
واقعا پر روان اینا
نه اخه همرا اول میگی رها شو!!!!
یعنی چی ???
از چی رها بشیم
از سرعت افتضاحتون!!?
یا چی منظورت اینه از دستت رها بشیم بریم ایرانسل بزاریم تو گوشیمون!??
یبار نرفتن تو خیابون تست کنن سرعت ایرانسل رو با سرعت خودشون و نبودن پوشش 3g
فقط ایرانسل و دیگر هیچ
عالی بود مثه همیشه
همراه اول و اخر دزد
سهم ما در این 20 سال زدن جیب شماست. دزد اول
اینقدر از نوترینو دم میزنه من که هیچ چیز خاصی ازش ندیدم
ایرانسلم که هیچ چیزی رو آنتنش نشون نمیده،اون علامتاش H و ...
نیست :(
این سرویسی که میگن مثل واتس آپ و وایبر عمل میکنه یه جورایی باز هم پول میره تو حساب همراه اول فقط تخفیف داره اطلاعات هم که میره به سپاه میرسه
بازهم ما رو کنترل میکنن و تازه در عوضش هم ازمون پول میگرن
هههههه چي بگم آخه اينا فكر كردن با اين مزخرفات كپي كارانه از تكنولوژي هاي ١٠ سال قبل شركتاي خارجي ميتونن دنيارو قبضه كنن خدايي ميشه اين چيزارو جايگزين فناوري ٣٠ سال قبل اروپا و آمريكا كرد "توييتر ايراني "بيشتر شبيه يه جك اين نمايشگاه تا تلكام