پیشتازی اندروید و رشد سهم iOS و ویندوز فون در بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده
موسسه comScore اخیراً آماری را از متوسط استفاده کنندگان پلتفرم های گوناگون موبایل در آمریکا به همراه جزئیات برند تلفن های هوشمندشان منتشر کرده است، این آمار بر مبنای داده هایی جمع آوری شده در یک بازه ی ...
موسسه comScore اخیراً آماری را از متوسط استفاده کنندگان پلتفرم های گوناگون موبایل در آمریکا به همراه جزئیات برند تلفن های هوشمندشان منتشر کرده است، این آمار بر مبنای داده هایی جمع آوری شده در یک بازه ی زمانی سه ماهه که به آگوست ۲۰۱۴ ختم شده است تولید گشته و با آمار مشابهی که از داده های جمع آوری گشته در بازه ی زمانی سه ماهه دیگری که به می ۲۰۱۴ ختم می شده مورد قیاس قرار گرفته است.
در یک بررسی ساده و در بین پلتفرم های اصلی بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده، اندروید با مورد استفاده قرار گرفتن توسط ۵۲ درصد کاربران تا انتهای آگوست ۲۰۱۴ نسبت به رقبای خود پیشتاز بوده است و جایگاه های دوم و سوم به ترتیب در اختیار iOS از اپل و ویندوز فون از مایکروسافت قرار گرفته است.
همچنین قیاس داده های آماری در بازه های زمانی متفاوت نشان می دهد اندروید نسبت به گذشته رقم ناچیز یک دهم درصد از کاربران خودش را از دست داده و این رقم به کاربران پلتفرم اپل افزوده شده است.
اما آمار برندهای مورد استفاده ی کاربران تلفن های هوشمند در ایالات متحده تا حدی حکایت متفاوتی دارد و ۴۲ درصد آنها از آیفون اپل استفاده نموده در حالی که جایگاه های بعدی به دو کمپانی کره ای سامسونگ و ال جی با در اختیار داشتن به ترتیب ۲۷.۸٪ و ۶.۵٪ از کاربران می رسد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

بعد از عرضه اندروید L می خوام ببینم این آمار به چه شکل در میاد!
این امار اشتباهه
:microsoft:
جالبه ios با اينكه يه سيستم عامل انحصاري هست اينجوري وبا اين قدرت داره با سيستم عامل هايي كه بصورت فروشي هستن رقابت ميكنه
ینی وقتی آدم زیر نظرش "دیدگاه شما باید توسط ادمین تایید شود !" رو میبینه، کلا از نظر گذاشتن پشیمون میشه :(
گل گفتی آی گل گفتی !
نکن آقا نکن اینکارارو با ما :/
من از همینچا صمیمانه به اون 0.1 درصد کاربر سیمبیان بابت پایداریشون تبریک میگم. ;) :Nokia:
متشکر نوکیا n95
شیره:)
برای کل جهانم نسبتا همینطوره یا فرق میکنه؟
خب نشون ميده فعلا كاربران اندرويدى زيادى مشتاق به كوچ به اى او اس نبودن
گرچه هنوز زوده نظر بديم فكر كنم در نيم سال اينده شاهد كوچ بيشترى باشيم كه البته جاى خوشحالى داره
در مورد وين فون هم فعلا جاش خوبه
اين اينده اى كه دوستان ويندوزى ميگن كى هستش؟!بيست سال ديگه؟!هرموقع مال وينفون شد بگيد منم يه وينفون بخرم
اینا که نگاه میکنن اکثریت چی دستشونه همونو میخرن!
من هرچى كه بورس باشه رو ميخرم و استفاده ميكنم!خيلى هم استفاده ميكنم!چيزى كه دست عوام معمولا امتحانشو پس داده
وينفون هنوز به بلوغ نرسيده
نه اینجوریام نیس در مورد ویندوزفون
من درسته خودم گوشی ویندوزفونی نداشتم ولی دوستان که دارن باهاش خیلی کار میکنم.
به نظر سیستم عامل خیلی خوب و روونیه
یکمم میتونه واست تنوع باشه چون ظاهرش متفاوته
البته همین ظاهرش باعث میشه خیلیا به سمتش نرن ولی بهر حال بنظر من هم سرعت رشدش عالیه و هم سیستم عامل عالی هست ...
حالا گوشی که مهم نیست، ولی در مراحل مهم زندگیت خودت تصمیم بگیر!
پس بجای بنز و تویوتا هم برو پراید بخر چون بیشتر دست عوامه
با عرضه رسمی ویندوز 10 و اعمال یکپاچگی ای که مد نظر ماکروسافت هست، قطعا باید شاهد رشد هر چه بیشتر سهم وینفون از این بازار باشیم.
با کش و قوس فراوون امروز آپدیت سیان و 8.1 رسمی رو دریافت کردم روی لومیا 920 فقط میتونم بگم عالی شده ، مصرف شارج خیلی کمتر شده و سرعت و کارکرد دستگاه رفته بالا ، وقتی اینجور چیزا رو میبینم واقعا نارحت میشم که سهم وینفون انقد کمه اما همه اینها فقط و فقط بخاطر اینه که وینفون مثل دو رقیبش خیلی جوونتره و هنوز جای کار داره . آینده مال وینفونه
آره دقیقا مصرف باتری خیلی بهتر شده، شب که میام خونه هنوز 50 درصد شارژ دارم! 820
دوست عزیز سعی کن آپدیت های سیستمی رو دانلود کنی سرعتش فوق العاده میشه ....
من که میخواستم ویندوزفون بگیرم ولی شک داشتم بعدش برا خواهرم گرفتم لومیا 630 رو
به نظرم که خیلی خوب نیست
محدودیت ها و مشکلات زیادی داره
ولی بدجوری به ویندوز 10 امیدوارم و فکر میکنم مایکروسافت میتونه اینده رو مال خود کنه
دوست عزیز نمیدونم به 8.1 آپدیت کردی یا نه ولی سرعتش فوق العاده میشه ژست های لمسی که تو ویندوز فون هست توی اندروید نمیبینی .اصلا تعریف جدیدی از لمس توی ویندوز فون هست ......
از اون لحاظ و سرعت اجرای برنامه های سنگین کاملا درسته
منظور من از مشکلات مثل تم و شخصی سازی و این چیزا بود
محدودیت ها هم که لازم نیست بگم